Friday, January 31, 2020

Põhi Peal!

Jaanuaris otsa saanud toodete hulgas oli nii suuri lemmikuid kui ka täielikke põrumisi. Viimase kuu jooksul kasutasin lõpuni sellised kosmeetikavahendid:


Artdeco Brow Filler kulmutušš - Tumepruun tušš sisaldab pisikesi fiiberkiude, mis kulmudele tihedust lisavad. Kasutasin seda enamasti viimase lihvi andmiseks, kui olin konkreetse kulmujoone mõne teise tootega ette joonistanud ja tuši eesmärgiks oli see, et kõik kulmukarvad päeva jooksul omas kohas püsiksid. Kui olin kulme värskelt püsivärviga tooninud, sain loomuliku meigi päevadel kogu kulmukujundamise ka ainult selle tuši abil tehtud. Tegelikult eelistan ma kulmukarvade soovitud suunda kinnitamiseks läbipaistvaid tušše, kuid sain ka pruuni Brow Filleri abil asja kenasti aetud, sest ta ei ole väga tume ja mõõdukalt kasutades ei tee kulmu liiga tumedaks. Hind: 9.90 EUR.

The Body Shop porgandi päevakreem  - Porgandi näokreem võitleb raiskamise vastu - selle kreemi sisse pannakse need orgaaniliselt kasvatatud porgandid, mis on liiga veidra kujuga, et neid poelettidel müüa. Kreem on kiiresti imenduv, mõnusalt niisutav ja erakordselt hea lõhnaga. Väga meeldis! Hind: 16.50 EUR.

Batiste Volume XXL kuivšampoon - Batiste Original on minu jaoks läbi aegade parima hinna-kvaliteedi suhtega kuivšampoon, aga viimasel ajal pole seda minu kodulähedastes poodides millegipärast saada olnud. Võtsin siis kohevust lubava XXL volume variandi, aga juba esimesel kasutamisel tuli meelde, et olen seda kunagi varem ka ostnud ja paraku see mulle üldse ei meeldinud. XXL kuivšampoon kaotab rasususe ja teeb juuksed kohevaks küll, aga ka peale hoolikat läbiharjamist on juustel kerge hallikas kiht peal ning näpu all tunduvad juuksed vastikult jahused. Pärast pead pestes on vaja vähemalt 3 korda šampoonitada, et see pudi kõik juustest kätte saada. Kastutasin küll, hambad ristis, lõpuni, aga üldse ei meeldinud. Hind: 6.30 EUR.

Inshape juukselakk - Üks parimaid lakke, mida ma proovinud olen. Annab võrdlemisi tugeva hoidmise, ei jää juustes näha ega sõrme all ebameeldivalt tunda, laseb end hõlpsasti juustest välja kammida ja ei lõhna väga tugevalt. Lihtsalt täiuslik! Hind: 15.90 EUR.

Madara Radiant Energy näoõli - 9 väärtuslikust õlist kokku segatud kokteil muudab naha väga pehmeks ja sügavalt niisutatuks. Imehea lõhnaga, mis kasutades lausa aroomiteraapilise elamuse annab. Erikollektsiooni kujundusega pakendis õli on hetkel läbi müüdud, kuid tavalises pakendis pudelike Madara e-poes täitsa saadaval ja hetkel veel ka soodushinnaga 38.40 EUR.

BioNike Xage Ultimate Repair öökreem - Väga hea kreem, mis suutis naha otsekui ära täita, nii et nägu oli seda kasutades hästi ilusti trimmis ja ka peened kortsukesed tundusid vähem märgatavad. Hind: 35.26 EUR.

Profusion meigišvamm - Profusion marmormustriga švamm kannab jumestuskreemi näole üsna sama hästi kui kõigi meigišvammide ema Beauty Blender, aga hinna poolest on kordades soodsam. Kahjuks ei pidanud ta aga sama pikalt vastu kui Beauty Blender ja kasutada sain seda umbes 1 kuu. Siis hakkasid ta pinna sisse väikesed praod tekkima. (Blender kestab mul enamasti 3-4 kuud.) Hind: 5.90 EUR.

Artisry Exact Fit jumestuskreem - Artistry meigipõhjatooted on lihtsalt ülihead ja erandiks ei ole ka Exact Fit jumestuskreem. See on tugeva katvusega ja kasutasin teda enamasti foto- või õhtumeigi tegemiseks. Päevase jumestuse jaoks eelistan kergelt läbikumavaid tooteid. Exact Fit jätab naha veatult siledaks ja kui enamasti on "blur efect" toodetele kirjutatud lihtsalt moepärast, siis see jumestuskreem suutis küll poorid ja kortsukesed ära hajutada, nii et sellega tehtud jumestus nägi väga hea välja. Hind: 45 EUR.

Make Up Factory põsepuna Rosy Haze - Rosy Haze hajub minu nahatooniga nii kenasti ühte, et võin seda kasvõi kinnisilmi näole kanda ja ikka on ilus. Õrnroosa matt toon annab näole just parasjagu õhetust, näeb välja hästi värske ja kustutab hea mitu aastat vanusest maha. Kui see otsa sai, siis proovisin oma üsna suurest põsepunakollektsioonist talle asendajat leida ning olgugi, et mul on olemas väga ilusaid toone, siis ükski ei olnud "see õige". Nii et ostsingi siis Rozy Haze uuesti, sest ilma selleta lihtsalt ei oska olla. Saadaval Ideaalkosmeetika kauplustes hinnaga 15.40 EUR.

Vita Liberata Ten Minute Tan isepruunistav kehamask - Toote nimi on küll Ten Minute Tan, aga isegi minu heledale nahale ei anna ta 10 minutiga märgatavat efekti. Selleks, et mingi jume tekiks, peab seda peal hoidma maksimummõjuaja, ehk 20 minutit. Mask tuleb mõjuaja lõppedes maha pesta ja vahepeal ei saa panna riidesse, istuda ega kuhugi vastu toetada, nii et ma ei leidnud nagu kunagi head aega selle kasutamiseks. Ma olen suur Vita Liberata pruunistava vahu fänn, mille tekitatud päevitus kestab 2-3 nädalat, nii et ostsin endale hoopis uuesti selle vahu ja pruunistav kehamask jäi seisma. Nüüd jaanuaris mõtlesin, et kasutan ta lõpuni, aga märkamatult oli "parim enne" läbi saanud, nii et tulebki poolikuna ära visata. Hetkel TanTan poes saadaval soodushinnaga 35.12 EUR.

Noughty to the rescue juukseseerum - See seerum oli hirmus pettumus ja on üldse esimene juukseseerum, mille ma poolikuna ära viskan. See ei teinud lihtsalt mitte kui midagi - lubab vähendada kahusust ja taastada juukseotsi, aga minu meelest nägid mu juuksed seda kasutades veel kahusemad välja kui tavaliselt. Nii et selle pudeli jätsin peale paarinädalast kasutamist lihtsalt pooleli. Hind: 8.99 EUR.

Selliste toodetega tuli siis jaanuaris hüvasti jätta. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment