Wednesday, January 1, 2020

Põhi Peal!

Taas kord inventuuri tegemise aeg, mil saan anda oma lõpliku hinnangu detsembris otsa saanud kosmeetikavahendite kohta. Viimase kuu aja jooksul kasutasin lõpuni sellised tooted:


L´Oreal La Palette huulevärvide palett  - See punastes toonides huulevärvide palett tegi minust punase huule kandja. Sinnamaani ei olnud ükski proovitud punastest huulevärvidest mulle sobinud, nii et arvasin, et punane huul polegi üldse minu teema. Paletis on 6 erineva tumeduse ja alatooniga punast värvi koos väga mugava pintslikesega ja toone segades saab peenhäälestada enda jaoks ideaalselt sobiva punase huulevärvi. See komplekt õpetaski mulle enda jaoks õiget punast tooni leidma ning nüüd olen suur punase huule kandja. Kahjuks täpselt samasugust komplekti enam müügil ei ole, aga midagi sarnast leiab L´Oreali valikust praegugi hinnaga 16.85 EUR.

Madara Fake It isepruunistav kreem - Kreem on niisutava koostisega ja lihtsalt kasutatav. Korraliku suvise jume saamiseks on vaja seda kasutada kahel järjestikkusel päeval. Päevitus jääb ilus ja ühtlane ning püsib umbes nädala. Maha kulumine toimub märkamatult ja järk-järgult ning jume on igas kulumisetapis ilus. Päevituse tekkimise ajal tuleb arvestada päris tugeva spetsiifilise lõhnaga, mis püsib kuskil pool päeva. Hind: 30 EUR.

Pixi Hydrating Milky Mist - Niisutavat spreid võib kasutada puhtal nahal näo niisutamiseks-värskendamiseks või jumestuse peal selle kinnitamiseks. Mina kasutasin seda põhiliselt just viimaseks otstarbeks. Sprei aitab puudrilistel toodetel paremini üksteise sisse sulada ja jumestus näeb seda kasutades erakordselt ilus välja ning püsib kauem. Pixi spreide puhul kiidetakse alati nende head ülipeenelt pihustavat pudelit, aga minul oli selle konkreetse pudeliga mingi error - esimesed paar kasutuskorda väljus vedelik ülimõnusa peene uduna, aga siis läks midagi vist umbe ja edasi viskas pudel toote välja piiskadena. Tavaliselt aitab umbes pihustite puhul kuuma vee ja kareda švammiga nühkimine, aga seda pudelit ma korda ei saanudki. Praegu on mul kasutusel Pixi Makeup Fixing Spray ja selle pihusti töötab ideaalaselt, nii et ilmselt oli mulle sattnud lihtsalt üks harvaesinev vigase pihustiga pudel, kuid sellest hoolimata meeldis toode mulle väga ja ostan seda kindlati veel. Hind: 20.95 EUR.

Oriflame The One huulepalsam - Mõnusalt pehme ja niisutava huulepalsami südamik sisaldab ülipeeneid säraosakesi, mis annavad huultele kerge sädeluse. Õrna meediva lõhnaga palsam niisutab huuled pikaks ajaks. Hind: 6.90.

Kat von D Tattoo lainer - Väga mugava otsikuga sügavmust kauapüsiv lainer. Jätab täiesti mati joone. Seda peetakse üheks maailma parimaks laineriks ja tõesti on ta kõiki kuuldud kiidusõnu väärt. Hind: 20.55 EUR.

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz - Hästi peenikese kõva otsikuga kulmupliiats lubab joonistada kulmukarva sarnaseid joonekesi ja tema abil käib kulmude täitmine kiirelt ja lihtsalt. Minu jaoks ideaalne klapp on Medium Brown. Mulle meeldis seda väga kasutada, kuid kahjuks jätkus seda rõõmu mulle veidi vähem kui kaheks nädalaks, sest pliiats kukkus maha ja südamik purunes tuhandeks lühikeseks jupiks. Nii et olgugi, et tegu on väga hea tootega, siis ma seda rohkem ei ostaks, sest hind on tal ikka liiga soolane ja kui ta iga väikse kopsu peale katki läheb, siis see viib tuju nulli küll.  Hind: 29.95 EUR.

Hoia turbamask - 30- milliliitrisest tuubist jätkus mulle kaheks maskiks. Turbamaskid sobivad mulle alati väga hästi ja ka Hoia omaga olin rahul. Ta kippus näol kiiremini ära kuivama kui teised turbamaskid, nii et pidin mõjuaja jooksul seda vähemalt 3 korda pealt veega niisutama, nii et seetõttu uueks lemmikuks ei saanud. Hind: 13.90 EUR.

Pixi Collagen Boost kangasmaskid - Täiesti lemmikud kangasmaskid! Pakis sisaldub kolm maski. Nad on immutatud rikkalikult niisutava toimeainega, mis naha ära täidab, nii et kasutamise järgselt on nägu pingul, värskusest pakatav ja ülimalt niisutatud. Väga-väga meeldivad! Hind: 12.40 EUR.

Tilk! Rejuvenate Me kehaõli - Sügavniisutav apelsinilõhnaline kehaõli, millele porgandiõli annab oranžika välimuse. Regulaarsel kasutamisel annab see nahale ka pisut jumet juurde. Kõige parem oli seda kasutada peale duši all käimist niiskel nahal, siis imendus ta palju kiiremini kui kuival nahal. Hind: 19.90 EUR.

Lehto Peat turbamask - Väga hea hinna-kvaliteedi suhtega turbamask. Suur 300- milliliitrine tuub maksab vaid 16 eurot ja sellest jätkub väga pikaks ajaks. Samas toime oli sama tõus kui teistel kordades kallimatel turbamaskidel ja teeb ilusti poorid puhtaks. Väga meeldib ja kindlasti ostan uuesti.

Naif vannipommid - Kahese komplekti Naif vannipomme sain Pure Cosmetics ilukarbist. Mul on üsna suur vann ja ilmselt oleks pidanud korraga mõlemad vannipommid sinna sisse viskama, sest ainult ühte kasutades ei olnud ei vee ega naha pehmuses küll mingit vahet tunda. Kõik Naif tooted on ülimalt nahasõbraliku koostisega, nii et sobivad ka beebidele ja tundliku nahaga täiskasvanutele. 8 vannipommi komplekti hinnaks on 10.95 EUR.

Sellised tooted said siis otsa detsembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment