Friday, March 2, 2018

The Body Shop - uudistooted

The Body Shopi toodetest olen blogis palju juttu teinud. Nii Oils of Life kui Drops of Youth sarjad on mu vanad sõbrad, mis on mu kuivale nahale imehästi sobinud  ja tore on näha, et mõlemi ridadesse on uusi tooteid lisandunud. Sain The Body Shopi perekonna värsked tulijad testimiseks ja aeg nüüd teilegi muljetest rääkida.


Oils of Life õliga puhastusgeel



Oils of Life sari on The Body Shopi näohooldustoodete hulgast mu suurim lemmik. Sügavniisutavad tooted on just need, mida mu kuiv nahk vajab. Olen Oils of Life valikust järgi proovinud nii kreemi, õli, näovee kui silmakreemi ja igaüks neist saab kümnest kümme punkti. Minu jaoks lihtsalt täiuslik sari! Niisiis olid Oils of Life perekonna uusimat liiget - puhastusgeeli - proovima hakates ootused kõrged ja mõistagi ei valmistanud toode pettumust. Oils of Life oma tuntud headuses!

Puhastusgeel kantakse kuivale nahale, kus see sulatab kogu mustuse ja meigi lahti. Geel muutub vee lisamisel piimjaks ja kui oled näo üle loputanud, on nahk puhas, pehme ja niisutatud. Geel on mõeldud rohkem näonahalt meigi eemaldamiseks, kuid kui silmameigieemaldajat käepärast pole, sobib see ka silmadelt jumestuse eemaldamiseks. Geeli pole lihtsalt kuigi mugav silmadele määrida, selleks ma seda igapäevaselt silmameigi eemaldamiseks ei kasutaks, aga silmi ta kipitama ei pane ja suudab lahti sulatada nii ripsmetuši kui ka veekindla laineri. 

Nii et kui sul on kuiv nahk, siis julgen Oils of Life sarjast kõiki tooteid väga soojalt soovitada. Uus puhastusgeel peaks samuti meeldima kõigile, kellele Oils of Life teised tooted sobinud on. Hind 18.90 EUR.

Drops of Youth silmaümbruse mask



See on üks vahva multifunktsionaalne toode. Teda võib kasutada hommikul ja õhtul nagu tavalist silmakreemi, või paar korda nädalas intensiivhooldusena ning kasvõi terveks ööks näole jätta. Minule meeldib magama minna täiesti puhta naha tundega, selleks mulle imendumata tooted näol ei meeldi ja maski tegin seetõttu ikka päeval, mitte öösel nagu kasutusjuhend õpetab. Läbipaistev geel imendub paari tunniga naha sisse ja pärast on silmaümbruse nahk kohe eriti värske välimusega. Ta jätab nahale siidja tunde nagu praimerid ja meik jääb selle kasutamise järgselt peale kohe eriti veatuna.

Drops of Youth silmamask on mõnusa vertuva tekstuuriga ja nahka jahutava toimega. Toode sisaldab eedelweissi, randköömeni ja rand- ogaputke tüvirakke, mis kõik on noorendava toimega ja aitavad silmaümbruses olevaid joonekesi siluda. Lõhn on tal hästi värske, ilmselt vastutab selle eest tootes sisalduv kurgiekstrakt, sest lõhn on natuke värske kurgi moodi. Hind 26 EUR.

Mõlemad uued The Body Shopi tooted oleks nagu täpselt minu kuiva naha vajaduste jaoks loodud, nii et ei saaks nendega rohkem rahul ollagi. Kas oled Oils of Life või Drops of Youth sarjast mõnda toodet kasutanud? Kuidas meeldisid?

No comments:

Post a Comment