Friday, March 16, 2018

Artistry kevadekuulutajad

Amway meigisari Artistry on saanud minu suureks lemmikuks. Olen nende valikust leidnud ülihäid meigipõhjatooteid, lauvärve ja huuleläikeid. Kevade puhul on Artistry ridadesse lisandunud mõned uued tulijad ja minule saadeti neist testimiseks  jumestuskreem ja lauvärvipalett.



Hydra-V Sheer Weightless jumestuskreem



Jumestuskreemi on saada kuues toonis ja minule saadeti toon Ochre. Tema toon oli kasutamise eri etappides muutuv. Purgis paistab ta neutraalne ja hele, aga nahale kantuna muutus korraks üsna kollaseks. Jõudsin juba kurvastada, et nii mõnus kerge jumestuskreem ja kahju, et toon ei klapi, aga sel ajal kui uut lauvärvipaletti proovisin, oli jumestuskreem imeväel mu nahatooniga kohaldunud ja sobis veatult. Ma ei tea, kas mul lihtsalt vedas, või ongi jumestuskreemil mingi nahaga ühtlustuv võluvägi, aga lõpptoon avaldus umbes 10 minuti jooksul ja päeva peale see enam ei muutunud.

Sheer Weightless jumestuskreem on kerge kuni keskmise katvusega ja sobib heas korras nahale. Punne või punetavaid kohti ta ära ei kata. Üks kiht annab umbes BB kreemi laadse tulemuse ja kahe kihiga saavutab keskmise katvuse. Kreemi tekstuur on ülimõnus, see jääb nahal hästi siidine, näpu all tundub nagu praimer. Ta sisaldab ülipeeneid vilgukiviosakesi, mis annavad nahale kuma. Need on nii väikeseks jahvatatud, et kui teraselt ei otsi, siis seda sädelust tähele ei pane, aga nad löövad naha hästi kenasti kirkaks.

Jumestuskreem pakub SPF 15 päikesekaitset. Nii nagu nimigi lubab, jääb ta nahal hästi kerge ja ei ole mingit meigitud naha tunnet. Püsib veatuna terve päeva. Väga meeldib! Hind 46.20 EUR.

Shimmer Cubes lauvärvid


Artistry kevadkollektsioon kannab nime Candy Box ja lauvärvikarp näebki välja nagu väike metallist kommikarp:


Lauvärvipalett koosneb üheksast toonist, mis kõik on omaette väikese läbipaistva plastmassist kuubiku sees, nii et neid kasutades saad lahti korkida vaid need värvid, mida parajasti vaja on.


Pigment on hea ja värvid jäävad nahale peaaegu sama tugevalt kui nad toosis paistavad. Ainus toon, mille pigmenteeritusega ma rahule ei jäänud, on kuldne. See jättis nahale rohkem säraosakesi, mitte tooni. Huvitav, kas kuldset lauvärvi ongi keeruline toota? Mul on kuldne mitmetes palettides esindatud ja alati on sama lugu, et ta ei ole nii pigmenteeritud kui teised toonid. Mind tõmbab muidu ikka pronksjate ja lillade värvide poole, mis paletis samuti esindatud on, kuid täna katsetasin hoopis sinise perekonna toone ja kasutasin silmameigi tegemisel neid nelja. Sinised, hõbe ja pruun:


Liikuva lau katsin hõbedase värviga ja nurgas hajutasin ta sisse ka helesinist. Koopajoonele kandsin pruuni tooni ning alumisele ripsmepiirile tõmbasin joone kõige tumedama sinisega:


Hõbedast tooni kasutasin ka põsesarnal highlighterina:


Pildil ei jäänud see hõbeda-helesinise üleminek näha, aga päriselus on väga ilus. Artistry lauvärvidega olen ma kogu aeg ülirahul olnud ja ka uus palett on lausa sõltuvusttekitavalt hea. Kõik toonid on pärlmutrised, aga nad ei pudise pealekandmisel absoluutselt. Isegi säraosakesed ei lähe lendu. Toonid on imelihtsalt hajutatavad ja sulavad üksteise sisse ilma vaevata. Värskelt nahale kantuna jäid heledad toonid algul pisut krobelised, aga umbes 5 minutiga suutis nahk värvikihi ära niisutada ja siis oli tulemus nii ilus siidine, kreemine ja ühtlane, et lust vaadata. Nende värvidega on hästi lihtne meikida! Mitte ühedki teised värvid mu üsna suures lauvärvikollektsioonis ei ole sama lihtsalt hajutatavad kui Artistry omad. Ja nad on ülipüsivad. Ma ei kasutanud nende all praimerit, kuid ometi olid lauvärvid õhtu lõpuks täpselt sama ilusad kui hommikul peale kantuna. 

Olen nendega tõesti väga rahul nagu ilmselt ka sellest vaimustusest kilkavast postitusest aru saada on :) Hind on Artistry lauvärvidel muidugi päris krõbe ja Candy Box lauvärvikarp maksab umbes 69 eurot, aga nad on tõesti erakordselt head, nii et ilmselt jäävad teised lauvärvid nüüd mõneks ajaks seisma ja Candy Box saab mu meigilaual endale aukoha.

Artistry on Amway meigisari ja kuskilt poest neid osta ei olegi võimalik. Tooteid saab tellida Amway kodulehelt: https://www.amway-estonia.com/

No comments:

Post a Comment