Saturday, March 24, 2018

Artdeco erilised

Artdeco tootevalik on meeletult lai ja lisaks tavapärastele jumestuskreemidele-huulepulkadele-ripsmetuššidele leiab sealt ka päris erilisi tooteid, mis meigi tegemisel võivad teinekord suureks abiks olla. Rosalind e-pood saatis mulle mõned nende seast proovimiseks ja leidsin endale nii mõnegi uue lemmiku.


Alushuulepulk



Matid huulepulgad jäävad mul sageli seisma, sest nad kipuvad mu huuli kuivatama ja neil olevaid jooni esile tooma. Tänu sellele alushuulepulgale saan nüüd kasutusele võtta nii mõnegi seisma jäänud huulepulga, mille värv mulle väga meeldinud on, kuid mis oma kuivatava omaduse tõttu siiani mu heakskiitu pälvinud ei ole. Nahatoonis alushuulepulk muudab huulte tooni pisut heledamaks, kuid ei muuda neid täiesti värvituks. See täidab ära huultel olevad kortsud ja jooned ning niisutab, muutmata huuli libedaks. Nii et selle peale saab kanda ka matte vedelaid huulevärve, mis ühtlase katvuse jaoks enda all täiesti kuiva pinda tahavad.

Olen proovinud kuivatavate huulepulkade alla palsamit panna, aga selle peal hakkavad värvid enamasti ujuma, ei jää ühtlaselt ning püsivus on halb. Artdeco alushuulepulgaga neid muresid ei ole - ta töötab täpselt nagu praimer. Ka vedelad huulevärvid jäävad tema peal ühtlased ja püsivad hästi. Päris täismatti tulemust huulepulgad tema peal välja ei anna, vaid ta muudab lõpptulemuse poolmatiks, aga mind see ei häiri, vaid pigem meeldib. Tõesti - väga soojalt soovitan! Hind 12 EUR.

Kiirkuivataja



Juba esimesel proovimisel tekkis tunne, et "kus sa oled kogu mu elu olnud"??? Nelja lapse emana on mul kogu aeg palju toimetamist ja sellist luksust, et oodata, millal küünelakk kuivab, pole mulle ette nähtud. Enamasti suudan ikka värskele küünelakile mingid jutid peale tõmmata, sest tundub, et juba on kuiv küllalt ja asun askeldama. Tänu sellele pealislakile saan nüüd minagi ilusat maniküüri nautida, sest ta kiirendab laki kuivamist tõesti kordades. Korgil lubatud 60 sekundiga lakk veel kivikõvaks ei kuiva ja tugevamalt surudes jäävad kriipsud peale küll, aga ettevaatlikult toimetades saab hakkama nii, et lakk ei kahjustu. Minu jaoks lihtsalt hädavajalik toode ja ei kavatse enam kunagi tavalist läbipaistvat pealislakki osta, kui on olemas ka kiirkuivatav variant. Jätab läikiva viimistluse ja pikendab värvilise laki püsivust. Hind 8.50 EUR.

Alusripsmetušš



Valget värvi tušš jätab ripsmetele heleda kihi ja muudab neid nii pikemaks kui tihedamaks. Sisaldab vetikaekstrakti, mis niisutab ja toidab ripsmeid, nii et lisaks kaunimale meigitulemusele on ta veel kasulik ka. Värviliste tuššide all kasutades intensiivistab nende värvi. Mul on lühikesed ripsmed ja proovin alati järgi kõik tooted, mis ripsmetele pikkust lisavad ja see tušš tõesti töötab. Värvimistulemus jääb väga ilus ja korrektne, ripsmed ei kleepu kokku. Kasutan seda koos Artdeco koolutava ripsmetušiga ja need kaks  on tõesti nagu taevas sõlmitud liit.


Olgugi, et tootekirjeldus paneb eriti rõhku tema tihendavatele omadustele, siis mina märkasin rohkem just pikendavat tulemust. Hind 12.90 EUR.

Kutsusin endale seltsiks uusi tooteid katsetama jumestaja Liina Notta, kelle peal me kõik uued asjad ka käiku lasime. Siin meigis on kasutatud alusripsmetušši koos koolutava tušiga, alushuulepulka ja Artdeco läbipaistvat kinnituspuudrit:


Color Booster huulepalsam



See paistab pulgas nagu tavaline niisutav huulepalsam, kuid nahasoojuses hakkab huultele ilmuma värv, mis võib varieeruda heleroosast erkroosani:


Mulle, kes ma värvitud huulte tunnet ei armasta, sai see hetkega ülisuureks lemmikuks. Hooldus, niisutus ja värv samal ajal. Värv püsib mitu tundi ja niisutus kestab ka pikalt. Väga meeldib! Hind 11.90 EUR.

Läbipaistev kinnituspuuder



Puudri valgest värvist ei maksa end ära ehmatada lasta - nahale jääb see läbipaistev ja ei muuda jumestust heledamaks. Rikkaliku kihina peale kantuna on see nagu klassikaline pressitud puuder ikka - kinnitab ja matistab meigi terveks päevaks. Mina olen seda aga rohkem kasutanud õhkõhukese kihina kumava jumestuskreemi peal - siis kinnitab see jumestuskreemi, kuid ei kaota tema värsket kumavat välimust. Kui teda sedasi hästi õrnalt nahale kanda, siis tuleb puudrikihti küll päeva jooksul värskendada, et nägu läikima ei hakkaks, aga meigikiht ei muutu paksuks ja elutuks, vaid värske mulje säilib. Suur pluss on veel ka see, et seda kasutades näivad poorid väiksemad. Hind 22.90 EUR.

Mis oli sinu viimane suurepärane leid meigimaailmas, mis tekitas tunde, et kuidas ma enne selle toote avastamist üldse hakkama sain?

No comments:

Post a Comment