Friday, March 30, 2018

Põhi peal

Märtsikuus tühjaks kasutatud tooted olid kõik tiptop ja ühtegi halva toote hoiatust seekord ei tule.



  • Mossa mustika toonik - Mossa toonikuid olen proovinud erinevaid ja kõik on mulle väga hästi sobinud. Mustika toonik meeldis tänu oma mahedalt magusale lõhnale eriti. Toode läheb kohe valikust välja, nii et kui seda mõnest poest veel leiate, siis soovitan juhust kasutada ja proovida. Kaubamajas hetkel soodushinnaga 6.90 EUR.
  • Natura Siberica astelpaju palsam - suur lemmik! Teeb kõike, mida ma ühelt healt palsamilt ootan - annab läiget, siledust, pehmust ja hoiab juuste kahususe kontrolli all. Uus pudel juba vannitoas ootamas, sest hinna-kvaliteedi suhe on sel lihtsalt super. Hind 6.30 EUR.
  • Natura Siberica valge seedri palsam - kohevust andev palsam jättis juuksed kergesti kammitavaks, kuid minu kahususele kalduvaid juukseid muutis ta veel kahusemaks, nii et enda juuste jaoks seda rohkem ei osta. Lastele sobis ta jälle suurepäraselt ja nende juuksed olid sellega pestes väga ilusad ja märgatavalt paremini kammitavad. Hind 5.25 EUR.
  • Ontic Minerals mineraalpuuder - toon Creme Brule on minu nahatoonist paar tooni tumedam ja kasutasin seda igapäevaste kergete modelleeringute tegemiseks. Sellega saab väga kiirelt ja lihtsalt teha ülimalt loomulikud varjutused. Kuna ta on põhjapuuder, mitte päikesepuuder, siis on ta matt ja hästi loomulik nahatoon, nii et ka lähedalt vaadates on modelleeringud hästi mahedad ja ilusad. Suur lemmik ja uus purk juba ootamas. Hind 26.95 EUR.
  • The Body Shop meigieemaldusvõi - The Body Shopi valikust olen ma proovinud väga palju asju ja see toode kuulub kindlasti mu top 5 lemmiku hulka! Võtab jumestuse maha nii näolt kui silmadelt ning rahustab ja niisutab nahka samal ajal. Alguses oli kuidagi võõras rasvast võiet meigitud silmadele määrida, aga see ei ärrita ega kipita ning võib silmad meigieemalduse ajal julgelt lahti teha. Võtab maha nii veekindlad lainerid kui ripsmetušid. Ei vaja vatipatju - võiet saab otse nahale ja silmadele määrida. Väga soojalt soovitan! Hetkel saadaval soodushinnaga 13. 44 EUR.
  • Batiste Original kuivšampoon - endiselt parima hinna-kvaliteedi suhtega kuivšampoon, mida proovinud olen. Seekord ostsin väikese pudeli, sest suurt ei olnud. Hind umbes 2.50 EUR.
  • Collistar kulmutušš - mul on hetkel mitu väga head kulmutušši lahti korgitud, aga põhjus, miks ma alati just Collistari oma järgi käe sirutasin, on tema erakordselt mugav hari. Collistari tuši harjake on umbes 3 korda väiksem kui kõigil teistel ja seetõttu saab temaga hoopis täpsemat tööd teha. Toon nr 2 on väga ilus keskmine pruun. Hetkel seda üksinda kuskilt müügilt ei leidnudki, aga on saadaval Tradehouses komplektina koos heleda pliiatsiga hinnaga 20.50 EUR.
  • Avon Spectralash tušš - omamoodi pakendis tušš, kus saab põhja alt valida tugevust 1-2-3, mis peaks siis ripsmetele erineva koguse tušši kandma. Paraku ei pannud ripsmetel küll erinevaid tugevusi kasutades märgatavat vahet tähele, aga tušš iseenesest mõnus. Lisas nii pikkust kui tihedust ja püsis kenasti. Hind 6. 49 EUR.
  • Alkmene lavendlišampoon -vahutas tublisti ja lasi juuksed pärast ilusti kohevaks föönitada. Hind 5.30 EUR.
  • Alkmene oliivi dušikreem - mõnus toode kuivale nahale. Kreemjas pesuvahend ei vahuta küll nii tugevalt kui tavalised dusigeelid, kuid pakub see-eest juba pesemise ajal nahale niisutust. Päris nii tugev ta toime ei ole, et kreemitamise ära võiks unustada, aga nahk on mõnusam küll. Hind 4. 50 EUR.

Selliste toodetega tuli siis märtsis hüvasti jätta. Kas oled mõnda neist kasutanud? Kuidas meeldis?

No comments:

Post a Comment