Wednesday, April 19, 2017

Wow

Mõned tooted on nii head, et iga kord neid kasutades mõtlen, et ei ole võimalik, et nii häid iluvidinaid olemas on :) Täna näitangi teile oma viimase aja wow-efekti tekitanud avastusi:


Essence Super Precise lainer


Täiuslik lainer - super püsivus, pigment ja kasutusmugavus. Võrdväärselt häid lainereid on muidugi teisigi, aga see maksab vaid 3 eurot ja see on midagi, mida just iga päev ei kohta. Odav ja hea - Essence tõestab, et see on võimalik!

L'oreal La Palette huulevärvid


Tänu sellele paletile sai minust punase huule kandja. Väga ilusad toonid, mida kokku segades saab alati just "selle õige" punase, mis hetketuju ja -meigiga täpipealt klapib. Hea püsivus ja niisutav koostis. Olen palettidega kaasas olevate pintslite suhtes tavaliselt väga kriitiline, aga selles karbikeses peituv väike huulepintsel on väga mugavalt kasutatav. Plussiks veel kaane sees olev suur peegel, mille abil päeva jooksul meiki kontrollida. Mylook veebipoes saadaval hetkel soodushinnaga 12.55.

GHD katkiste juukseotste parandaja


Olin seda kasutades üsna skeptline, sest siiani olen olnud arvamusel, et katkiste juukseotste vastu aitab tõhusalt siiski vaid üks rohi - käärid :D Aga peale selle toote kasutamist pidin oma sõnu sööma - juustes oli hulgaliselt otsast valge täpiga katkisi karvu ja peale ühte Advanced split end therapy kasutuskorda olid need kõik kadunud! Sellega mu skeptilisus ei lõppenud - tootekirjeldus ütleb, et tulemus püsib 10 pesu. No ma ei uskunud. Ja jällegi eksisin - ongi kauapüsiv tulemus. See on esimene GHD toode, mida proovinud olen ja mulje on lihtsalt täielik WOW! Hind Decoris e-poes 39 EUR.

Tilk Spoon me kreem


Mul on kuiv näonahk, mis talvisel perioodil ketendama kipub. Kodumaine Spoon me vahuline kreem oli mu selletalvine päästja. Kõige tõhusam kreem, mida kunagi proovinud olen - sobib kuivale nahale ideaalselt. Kirjelduse järgi on see küll öökreem, aga kuiva naha korral sobib ka päevakreemina kasutamiseks. Tänu sellele kreemile sai minust hetkega Tilk! brändi fänn :) Hind 24.90.

L'oreal Absolut Repair Lipidium juuksemask


Peale selle maski kasutamist ei suuda oma juuste silitamist lõpetada. Kas need on tõesti minu juuksed???? :) Mask teeb juuksed nii pehmeks ja mõnusaks, aga ei muuda neid raskeks, nii et saab soengu kenasti kohevaks föönitada. Ei juhtu just sageli, et ma kaks korda järjest sama maski ostan, sest mulle meeldib väga uusi tooteid katsetada, aga seda maski ei raatsinud välja vahetada ja kasutusel juba teine purk järjest. Hind 16 EUR.

Make Up Store pintsel



Make Up Storel on välja tulnud uus eriti vinge disainiga pintslite kollektsioon. Minul on väike hajutuspintsel #712. Ilusaim pintsel, mida mu silmad näinud on. Olen viimasel ajal lauvärvide kasutamise üsna unarusse jätnud, aga see pintsel tõi meikimislusti jälle tagasi ja lauvärvimängud on tänu temale jälle täies hoos! Hind 25 EUR.

Millised tooted on sinul wow- efekti tekitanud?

No comments:

Post a Comment