Monday, April 17, 2017

Uut kehahoolduses

Ilublogijate kokkutulekult lahkusime kõik kopsaka kinkekotiga ja asusin kohe usinalt kotisisuga tutvuma. Kuna uusi tooteid on palju, siis löön nad erinevatesse postitustesse lahku ja alustan kehahooldustoodetest:


Dr. Bronner's seebid


Dr. Bronner's on pereettevõte, mis on ökoloogilisi kehahooldustooteid tootnud juba kolm põlve. Nende tooted ei sisalda sünteetilisi vahu- säilitus- ja paksendusaineid ja sobivad seetõttu ka allergikutele ja väikestele lastele. Ilublogijate kokkutuleku kinkekotti oli Dr. Bronners's pistnud lavendli tükiseebi ja nende hitt toote - 18-otstarbelise vedelseebi. Seda seepi võib kasutada kogu keha pesemiseks pealaest jalatallani (kaasaarvatud hambad, aga seebise maitse tõttu ei ole see kuigi meeldiv :D ), lisaks on see universaalne vahend kodu puhastamiseks, sobides nii nõude kui pesu pesemiseks ja lihtsalt üldpuhastusvahendiks. Minule on Dr. Bronner'si "imeseep" juba vana tuttav ja kasutusel järjest juba mitmes pudel. Niisama käte või nõude pesuks ma seda kulutada ei raatsigi, vaid hoian teda oma kullakallite meigipintslite puhastamiseks. See peseb pintslitest vaevata välja kõik värvilised ja rasvased meigivahendid ja teeb need hügieeniliselt puhtaks.

Nurme orgaaniline lavendli ihupiim


Nurme ihupiimadest olen ma nüüd kõik omal nahal järgi proovinud ja nendega ülirahul! Kodumaisele ökokosmeetikale kuulub minu eriline armastus. Vedela ihupiima kohta pakub Nurme toode üllatavalt rikkalikku niisutust, suutes ka keha janusemad piirkonnad nagu põlved ja küünarnukid pehmeks muuta. Saadaval on kolm lõhna - lavendel, greip ja sidrunhein. Oma niisutavatelt omadustelt on nad täiesti võrdsed, nii et valikut tehes saabki juhinduda vaid lõhnast. Kolme hulgast on greip olnud mu lemmikuks, aga ka teised on väga mõnusad.

Signe Seebid jalavannisool


Rasedusaegsete jalakrampide vältimiseks olen juba mõnda aega õhtuti magneesiumihelvestega jalavanne teinud ja õhtune jalavann on saanud mul rutiiniks. Magneesiumihelbed ongi otsakorral, nii et ongi tore vahelduseks katsetada midagi uut. Jalavannisool koosneb põhiosas meresoolast, mis on lihaseid lõõgastava ja põletikuvastase toimega. Lisaks on soola hulka segatud eukalüpti, lavendli ja teepuu eeterlikke õlisid, et rahustavat-lõõgastavat toimet veelgi tugevdada. Sool on pakitud väga kenasse purki, ta lõhnab meeldivalt ja sellest saab nüüd mõneks ajaks mu õhtuste vannitoarituaalide kindel osa.

Mossa toitev ihupiim


Mossa on Lätis toodetud ökokosmeetikasari ja nende tooteid on mul hetkel kasutuses terve rida. Kõik Mossa tooted sisaldavad põhjamaiste marjade ekstrakte. Mis marja võlujõud konkreetses tootes sisaldub, on kohe kreemituubi pealt kenasti pildiga ära näha. Astelpaju sisaldusega kehakreem on rikastatud sheavõi ja erinevate õlidega ja on ühel ajal nii tõhusalt niisutav kui ka meeldivalt kiiresti imenduv. Meeldib mulle isegi rohkem, kui siiamaani kasutusel olnud Mossa tikriga ihupiim.

Tilk kätekreem


Tilk on Saaremaal toodetud kosmeetikasari ja mina olen nede toodetest siiras vaimustuses. Kuivale nahale talviseks kasutamiseks sobivaid kreeme leida ei olegi niisama lihtne. Tilk Spoon Me ülimalt niisutav vahuline näokreem aitas mul selle talve ketendusmureta üle elada. Lisaks olen nende valikust proovinud näokoorijat ja huulepalsamit, mis samuti said suurteks lemmikuteks. Nii et ootused Love Me kätekreemi osas olid kõrged ja Tilk ei valmistanud ka sel korral pettumust. Lihtsalt täiuslik kätekreem - ülimalt tõhus niisutus, aga samal ajal kiire imendumine. Lisaks veel 100% looduslik koostis. Mida oskakski veel tahta?

Dove dušigeel ja deodorant


Viimasena tuli kotist välja kaks Dove toodet - magusa lootoslille lõhnaga dušigeel ja Go Fresh niisutav deodorant. Õnneks ei ole ma suur higistaja, nii et deodorantide osas võin letilt võtta ükskõik millise ja siiani on kõik supermarketiriiulist ostukorvi visatud deodorandid higistamise eest võrdselt hästi kaitsnud. Ka Dove deodorant toimis tõhusalt  ja eristus teistest oma magusa puuviljalõhna poolest. Viimasel ajal olen hoolikamalt pakenditelt koostisaineid lugema hakanud ja proovinud leida deodorante, milles ei sisalduks alumiiniumsoolad, mida seostatakse rinnavähi tekkimisega. Dove deodorandi koostises on aluminium chlorohydrate kahjuks esindatud.

Sellised olid siis esmamuljed ilublogijate kokkutulekult saadud kehahooldustoodetest. Juba õige pea tutvustan ka uusi näohooldus- ja meigivahendeid.

No comments:

Post a Comment