Friday, April 21, 2017

Uut juuksehoolduses

Ilublogijate kokkutulekult saadud kinkekotist on mul ette näitamata veel vaid juuksehooldustooted.


Tony&Guy Intense Softness šampoon-palsam ja soolasprei


Nii nagu šampooni-palsami nimi lubab, muudavad need tooted juuksed mõnusalt pehmeks. Šampoon vahutab rikkalikult, palsam pakub piisavat niisutust - täitsa tip-top duo.

Soolasprei on keskmise tugevusega. Kui seda pihustada niisketesse juustesse ja kiharaid käte vahel "kortsutada", aitab sprei juuste loomulikku lainet intensiivistada ja vormib neist lohakad rannalokid. Toode ei jää juustes tunda ja ei kleebi neid pulkadesse. Tugevamalt lokilise tulemuse saavutamiseks tuleb juukseid kuivatada fööni difuuserotsikuga. Soolasprei abil tehtud lained on hea materjal millest kergeid ja kiireid vaba käe soenguid meisterdada - igasugused lohakad krunnid ja boheemlaslikud punutised näevad hoopis kohevamad ja kenamad välja, kui teha neid laines juustesse.

Nurme lavendlišampoon ja rosmariiniga palsam


Nurme šampoonid-palsamid on vabad igasugustest kahjulikest lisaainetest. Nad lubavad vähendada juuste väljalangemist ja kiirendada juuksekasvu. Looduslikud šampoonid kipuvad tavaliselt vähe vahutama, sest just vahtu tekitavad ained on need kurjajuured, mis sageli allergiaid ja muid hädasid põhjustavad. Nurme lavendlišampoon vahutab õnneks tublisti ja sellega on mõnus pead pesta. Toodetel on meeldiv looduslik ravimtaimede lõhn. Vahetult peale pesemist tundub, et näpud ei taha juustest sama lihtsalt läbi käia kui teisi šampoone kasutades, kuid kui olin juuksed ära kamminud ja föönitanud, olin tulemusega väga rahul. Nurme tooted andsid juustele ilusa läike ja juuksed püsisid kauem puhtana.  Minu juustele sobivad väga hästi ja need minisuuruses pudelikesed saavad kindlasti otsa rutem kui meeldiks.

Placent Activ juuksekasvu soodustavad tooted


Placent Activ varustas meid kohe kõigi oma toodetega - šampoon, palsam ja ampullid. Umbes aasta tagasi olen Placent Activi kuuri ühe korra läbi teinud ja juuksekasvu kiirendav mõju oli neil täitsa olemas. Kirjutan neist toodetest tulevikus eraldi postituse, kui olen kuuri uuesti läbi teinud ja saan tulemustest rääkida. Hetkel olen lapseootel ja hoidun igasugustest intensiivhooldustest, aga kui beebi sündinud, siis asun katsetama.

No comments:

Post a Comment