Monday, April 17, 2017

Uut näohoolduses

Tänases postituses jagan esmamuljeid ilublogijate kokkutuleku kinkekotist saadud näohooldustoodetest:


Kodumaine Puhas Loodus saatis proovimiseks lausa kolm toodet:


Niisutav ja toniseeriv päevakreem kurgiga - mõnusa värske kurgilõhnaga kerge kreem. Mõeldud normaalsele ja rasusele nahale, aga tundub, et minu kuiv nahk on oma ülinõudlikult talviselt režiimilt läinud üle suvisele, mil ta ei nõua enam kõige toitvamat-niisutavamat-rasvasemat kreemi, nii et kreem sobis ka mu kuivale nahale hästi.

Niisutav ja rahustav kummeli silmaümbruskreem - kiiresti imenduv ja õrna lõhnaga klassikaline silmakreem. Pakendil on kohe eraldi välja toodud, et ei sisalda parabeene, mineraalõli, silikoone, sünteetilisi värvaineid ega allergiat tekitavaid lõhnaaineid - väga tore! Sobis hästi ja soovitan!

Rukkilille mitsellaarvesi - minu õhtune näopuhastusrutiin on selline, et kõigepealt eemaldan silmameigi spetsiaalse silmameigieemaldajaga, siis pesen nahalt jumestuse mõne pestava vahendiga ja lõpuks käin veel mitsellaarveega üle, et kõik täiesti puhtaks saada. Meigivabadel päevadel kasutan ainult mitsellaarvett. Ülidiselt võib mitsellaarvett kasutada ka ainsa puhastusvahendina, aga kuna eelistan kauapüsivaid ja veekindlaid jumestustooteid, siis võtab mitsellaarveega meigi lahti saamine kaua aega ja vahel vajab lausa hõõrumist ning kulutab väga palju vatipatju. Rukkilille mitsellaarvesi on mõnusa lõhnaga ja leidis meigijäägid nahalt kenasti üles, aga kahjuks jättis näole tuntava kleepja kihi, mis mulle üldse ei meeldi. Tahaksin, et peale näo puhastamist oleks tõesti värske ja puhas tunne, nii et see vesi mul kasutust ei leia.

Signe Seebid näomask


Kurgi-teepuu näomask on purgis pulbri kujul. Vajalik kogus pulbrit tuleb vahetult enne maskitamist vee, jogurti või piimaga segada ja siis kümneks minutiks näole kanda. Mulle meeldivad pulbrilised tooted väga, sest neis on üldiselt palju vähem säilitusaineid kui juba kasutusvalmis toodetes. Peale maski kasutamist oli nahk kirgas ja poorid märgatavalt vähenenud. Olen varem kasutanud ka Signe Seepide Maasika- Vanilje näomaski. mis mu kuivale nahale pisut enam sobis. Kurgi-Teepuu maski kasutamise järgselt nõudis nägu kohe kreemi, sest selles sisalduv roheline savi tõmbas mu nahast kogu rasu välja ja seda pole seal niigi üleliia palju :) Nii et pigem soovitan seda rasusemale nahale, aga kui pärast kohe kreemitada, siis saavad seda kasutada ka kuiva naha omanikud.

Isabella's Clearly silmaümbuse õli


Isabella's Clearly toodetega mul varasem kogemus puudus ja nende kodulehel ringi vaadates avastasin, et neil on rikkalik valik igasuguseid põnevaid 100% looduslikke tooteid nii juustele, näole kui kogu kehale. Silmaümbrusõli on pakitud metallkuuliga pudelikesse, mis annab silma alla rullides korraga välja just paraja koguse õli. Toode on õrna lõhnaga ja väga kiiresti imenduv. See on mul üldse esimene kord silmaümbrust õliga niisutada, aga sobis ja meeldis väga. Kindlasti proovin tulevikus järgi ka teisi Isabella's Clearly tooteid.

Holika Holika näomaskid


Kangast näomaskid on mulle alati väga meeldinud ja sobinud. Kunagi ei ole juhtunud, et need näol ebameeldiva tunde tekitaksid, naha punetama ajaksid vms. Need niisutavad sügavuti, muudavad naha väga siledaks ja jumestus jääb peale sellise maski tegemist nahale kohe eriti ilusana. Tavaliselt kasutangi kangast maske enne mõnda tähtsat üritust, et näole enne piduliku jumestuse tegemist eriti võimas niisutussüst anda. Esimesena proovisin järgi kurgiga maski. See sobitus näole kenasti ja oli just parajalt vedelikuga immutatud - jätkus ka kaelale ja dekolteele määrimiseks, kuid ei hakanud kasutamise ajal tilkuma. Hoidsin maski näol umbes 10 minutit ja nagu kõik varasemalt kasutatud kangast maskid, pakkus see sügavat niisutust ja nahk oli pärast väga ilus. Miinuspoole pealt jättis ta näo pisut kleepuvaks, mida ma teiste Holika Holika maskide puhul ei ole varem täheldanud. Ülejäänud maskid jäävad nüüd mõnda erilist sündmust ootama, ei raatsi neid igapäevaselt ära kasutada :)

No comments:

Post a Comment