Sunday, February 26, 2017

Mossa

Minu näohoolduses algas just Mossa-ajastu, sest sain katsetamiseks rikkaliku kotitäie Mossa tooteid. Mossa on Lätis toodetud nahahooldussari. Kõik nende tooted sisaldavad vitamiinidest pungil olevaid põhjamaiseid marju ja sobivad seetõttu ideaalselt külmas kliimas elavatele inimeste naha eest hoolitsemiseks. Mossa tooted on pärjatud ECOCERT sertifikaadiga, mis tagab nende puhta ja loodusliku päritolu.

Pakendid on kaunistatud marjapiltidega ja ilma koostist lugematagi saad aimu, milline mari on tootele oma väe andnud. Kõigil toodetel on õrn magus marjalõhn. Suure looduskosmeetikafännina olin kasutama hakates väga põnevil :)


Sain katsetamiseks järgmised tooted:

Sügavniisutav päevakreem


Kerge koostisega igapäevaseks kasutamiseks mõeldud kreem vaarika ja astelpajuga. Sisaldab C vitamiini ja hüalüroonhapet. Aitab ennetada kortsude tekkimist. Sobib kõigile nahatüüpidele. Tavaliselt jäävad sellised "sobib kõigile"-kreemid minu kuiva naha jaoks pisut lahjaks, aga see kreem suutis mu nõudliku naha vajadused igati rahuldada.

Multi moisture kehakreem 


Täiesti tuliuus toode, mis jõuab poelettidele alates märtsist. Kreem on ülikiire imenduvusega ja sobib seega ka kiiretel hommikutel keha niisutamiseks. Naha janusematel piirkondadel nagu küünarnukid ja põlved ei pruugi kerge kreemi niisutus olla piisav. Õrn hapukas tikrilõhn meeldib mulle väga!

Puhastav näopesukreem


Geelja koostisega näopesugeel sisaldab valgest sõstrast pärinevaid AHA puuviljahappeid Eemaldab tõhusalt mustuse ja jumestuse ilma nahka kuivatamata. Minu näophuhastusrutiin koosneb tavaliselt kolmest osast. Kõigepealt eemaldan silmameigi ja viimasel ajal eelistan selleks õli baasil olevaid silmameigieemaldajaid, mis saavad jagu ka kõige kauapüsivamast ja veekindlamast tušist-lainerist. Siis pesen näo, et eemaldada jumestuskreem - selleks otstarbeks on Mossa näopesukreem ideaalne. Viimasena käin näo ja kaela üle mitsellaarveega, sest näo äärtesse jääb vahel peale pesemist siiski natuke jumestuse jääke.

Vaarikaga mitsellaarvesi


Mitsellaarvett võib tegelikult kasutada ka ühe ja ainsa näopuhastusvahendina ja eemaldada sellega kogu jumestuse, kaasaarvatud silmameigi. Kui olen kodust eemal, siis ei hakka mitut näopuhastustoodet kaasa tassima ja saangi vaid mitsellaarveega hakkama, aga veekindlate silmameigitoodete eemaldamine võtab vaid mitsellaarveega omajagu aega ja lugematul hulgal vatipatju, nii et kiiruse ja mugavuse huvides kasutan selleks tavaliselt siiski mõnda õlist silmameigieemaldajat ja mitsellaarvee roll minu igapäevases nahahooldusrutiinis on lihtsalt kerge järelpuhastus. Mossa vaarika mitsellaarvett olen kasutanud ka varem ja sellega väga rahul - niisutav, rahustav ja jätab nahale värske ja puhta tunde - ei mingit kleepuvat kihti. Suur lemmik!

Toonikud


Toonikud on üldse minu kõige lemmikumad näohooldustooted. Need värskendavad, niisutavad ja valmistavad naha ette kreemi jaoks. Leiavad kasutust iga päev nii hommikul kui õhtul. Suvel, kui nahk on eriti heas korras ja plaanis veeta meigivaba päev, siis piisabki vahel vaid näo toonikuga üle käimisest ja kreemi pole vajagi. Mossa valikust sain katsetamiseks mustika ja muraka toonikud. Mustika toonik on mõeldud normaalsele ja kombineeritud nahatüübile ning muraka toonik kuivale ja tundlikule nahale. Kasutamisel ei tundnud ma tegelikult mingit vahet - mõlemad sobisid mu kuivale nahale ideaalselt. Nii et kui peaksin neist kahest valima oma lemmiku, siis toime poolest on nad võrdsed ja otsuse langetaksin vaid lõhnaeelistustest lähtuvalt. Kuna mustika lõhn meeldib mulle pisut rohkem, siis on lemmikuks just mustikaga toonik.

Musta leedri öörkeem


Kreem on mõeldud küpsele nahale (45+), nii et minu 33 eluaasta juures pole ta päris eakohane. Kortse mul veel ei ole, aga tegelen usinalt nende ennetamisega, sest ilmselgelt on see lihtsam kui juba olemasolevaid kortse eemaldama hakata. Musta leedri öökreem on kiire imenduvusega ja jätab naha matiks, nii et sobiks tegelikult hästi ka päevakreemiks ja meigi alla. Päris igapäevaselt ma nii tõhusat kreemi kasutama ei hakka, et nahka mitte liialt ära harjutada, aga paar korda nädalas näole midagi erilist pakkuda on talle ilmselt vaid kasuks. Räägin tulemustest siis uuesti, kui pudelike tühi :)

Taastav silmakreem


Põldmarjaõli sisaldav silmakreem aitab silmaümbruse nahka pinguldada, kortse ennetada ja juba olemasolevaid vähemmärgatavaks muuta. Kiire imenduvusega ja õrn - täpselt selline nagu üks hea silmakreem olema peab!

Mossa tooteid kasutades oli nahk niisutatud, särav ja värske. Lisaks neile kreemidele-toonikutele ei tundnudki vajadust maski kasutada - nahk oli selletagi mõnusalt pingul ja niisutatud. Minu sage talvine needus - nahaketendus oli Mossat kasutades unustatud mure. kõik tooted sobisid mulle väga hästi ja julgen neid soojalt soovitada!

Mossa tooted on müügil poodides üle Eesti. Leia endale lähim kapulus SIIT.

No comments:

Post a Comment