Thursday, December 12, 2019

Tilk! Pure Luxury näohooldustooted

Tilk! nahahooldustooted kuuluvad mu absoluutsete lemmikute hulka. Kodumaine looduskosmeetikabränd kombineerib oma toodetes laiast maailmast pärit parimaid koostisosi Saaremaalt korjatud ravimtaimedega. Tilk! tootevalik laieneb pidevalt ja lisaks nende trumbiks olevatele vahuse tekstuuriga kreemidele leiab sealt ka palju muid tooteid nii keha- kui näohoolduseks.

Värskelt on Tilk! perekonnaga lisandunud midagi eriti head - uus Pure Luxury nahahooldussari, kuhu kuuluvad luksuslikud näoõlid ja erakordselt mõnus vahuline turbamask. Tilk! meeskond saatis mulle paki, kust tulid välja nii uue kollektsiooni tooted, kui ka mõned mu vanad lemmikud, mida olen juba korduvalt kasutanud, kuid jätkuvalt palavalt armastan. Tänases postituses kõigist neist juttu tulebki.

Detox Me turbamask




Turbamaskid on mu nahahoolduse hulka kuulunud juba aastaid. Kui nahk on heas korras, siis kasutan neid regulaarselt paar korda kuus, et poore puhtana hoida ja kui esineb mingi nahamure, siis tihemini, sest turbamask on üks imeline kõik-ühes toode, mis hoolitseb naha vajaduste eest igakülgselt.

Turbamask puhastab, niisutab, toniseerib ja omab kortsudevastast toimet. Ta reguleerib naha rasueritust, on põletikuvastane ja võitleb akne vastu. Turbamaski kasutamise raudne reegel on see, et tuleb jälgida, et see nahal ära ei kuivaks - ta teeb kõike eelnimetatut vaid siis, kui maskikiht on kogu näol olemise ajal niiske. Kõiki teisi turbamaske peab mõjuaja jooksul seega 1-2 korda veega niisutama, aga Tilk! mask üllatas mind oma väga erilise koostisega.


Mask on vahuline ja kreemjas ning see ei kuiva nahal ära nagu teised turbamaskid ja ei vaja vahepeal niisutamist. Ta sisaldab kastoorõli ja kookoserasva, mis ilmselt ongi need mõnusad lisakomponendid, mis maskile selle erakordselt luksusliku tekstuuri ja rikkalikult niisutava mõju annavad. Ma olen kasutanud väga palju erinevaid turbamaske ja kõik nad on mu nahale väga hästi sobinud, kuid Detox Me sai juba esimesel kasutamisel mu eriliseks lemmikuks, sest ta ühendab endas turbamaski tõhusad puhastavad ja kreemmaski niisutavad omadused. Tänu õlide sisaldusele ja vahulisele tekstuurile on seda märksa mugavam näole kanda ning maha loputada kui teisi turbamaske ja see ei kuiva 10-15 minutilise mõjuaja jooksul nahal ära. Ta ei aja nägu punetama ega kipitama, nii et seda võib kasutada ka hommikul ja kui soovi on, siis saab kohe peale maskitamist ka nahale jumestuse kanda. Ma olen Tilk! tooteid väga palju kasutanud ja nende seast nii palju lemmikuid leidnud, aga tundub, et Detox Me maskis olen leidnud enda jaoks uue superlemmiku!

See sobib igale nahatüübile - aitab rasueritust reguleerida, poore puhastada, kortsude vastu võidelda ja niisutada - mida veel üldse oskaks soovida? Väga-väga meeldib ja soovitan soojalt teilgi see imemask järgi proovida! Hind: 18.99 EUR.

Pure Luxury sarja hulka kuulub lisaks Detox Me maskile ka kolm näoõli - rasusele nahale mõeldud Cleanse Me, kombineeritud naha jaoks loodud Regenerate Me ja kuiva naha valdusi silmas pidades kokku segatud Spoon Me.

Ma olen alati arvanud, et kuiv nahk läheb elu jooksul pigem ainult kuivemaks, aga minu enda nägu on selles osas mind üllatanud. Kuni 35. eluaastani olin veendunud, et ma olengi läbi ja lõhki kuiva nahatüübi esindaja, aga viimaastel aastatel on T-tsoon hakanud minema rasuseks, nii et praegu valingi pigem kombineeritud nahale mõeldud tooteid. Kui Tilk! meeskond uuris, milline õli võiks mulle kõige paremini sobida, olingi kahevahel - külmal ajal oskab mu nahk tegelikult siiani  sügavniisutavatest toodetest lugu pidada ja varasematel aastatel on Tilk! rikkalik Spoon Me näokreem olnud minu jaoks ideaalne talvine nahahooldustoode. Samas on laup viimastel aastatel läinud päris rasuseks, nii et uute õlide kirjeldust lugedes tundus, et ideaalne klapp võiks olla kombineeritud nahale mõeldud Regenerate Me õli.

Kuna Spoon Me kreem mulle väga hästi sobib ja krõbedam pakane on sel aastal veel ees ootamas, siis otsustasin siiski tuttava nimega Spoon Me õli kasuks. Aga kui paki kätte sain, avastasin oma rõõmsaks üllatuseks sealt nii kuivale kui kombineeritud nahale mõeldud õlid.

Regenerate Me näoõli



Regenerate Me on naha tekstuuri uuendav, niisutav ja jumet parandav õli, mis on mõeldud normaalse ja kombineeritud naha hoolduseks. Õlikokteilis kohtuvad jojoba-, vaarikaseemne-, kookos-, ja mandliõli. Tal on väga omapärane lõhn, mis on segu tsitrusest ja ravimtaimedest. Esimesel kasutusel ei saanudki ma aru, kas lõhn mulle meeldib või mitte. See on umbes nagu esimest korda hallitusjuustu süües, et maitse on nii uus ja omamoodi, et vajab harjumist, aga kui olin kahel järjestikkusel päeval mõlemad õlid järgi proovinud, siis kolmanda kasutuskorra ajal sirutus käsi just Regenerate Me pudeli järgi ja seda just tema huvitava lõhna tõttu. Sel on lausa aroomiteraapilised omadused ja õhtul enne magamaminekut mõjub ta rahustavalt-lõõgastavalt ning toob hea une.

Õli imendumise kiirus on keskmine. Kiiretel hommikutel, mil tahan kohe peale näo niisutamist jumestama hakata, valin nahahoolduseks pigem kreemi ja õlisid kasutan õhtul, mil on aega lasta neil rahulikult imenduda ja näol oma maagiat teha. Kui olen õhtul Tilk! näoõlisid kasutanud, on hommikul ärgates näonahk väga pehme, elastne ja tervisest pakatav. Hind: 27.90 EUR.

Spoon Me näoõli



Teisena sain järgi proovida kuivale nahale mõeldud Spoon Me näoõli, mille koostisse kuuluvad jojoba-, kibuvitsa-, nisuidu- ja avokaadoõli. Spoon Me kreem on siin eelnevatel talvedel olnud mu naha päästeingel ja suudab ka kõige kuivemad kohad kiiresti uuesti pehmeks muuta. Seega oli suur huvi järgi proovida ka samanimeline õli. Spoon Me õli on veidi viskoossem kui Regenerate Me ja lõhna poolest tagasihoidlikum. Samas niisutuse mõttes tunduvad nad mulle üsna võrdsed ja mõlemaid kasutades on nahk väga mõnusalt toidetud ja hooldatud. Hind: 32.90 EUR.

Refresh Me näovesi



Tilk! meeskond varustas mind lisaks uudistoodetele ka mõnede vanade lemmikutega. Refresh Me näovett olen ära kasutanud juba 2 pudelitäit ja see on lihtsalt suurepärane! Probiootikumid on üks võlusõna, mida näohooldustoodetes aina enam kohtab, sest nad aitavad taastada ja säilitada naha loomuliku mikrofloora ning saavutada ilusa jume ja puhta naha. Näovett võib kasutada enne kreemitamist, et nägu toniseerida ja aidata nahal kreemis sisalduvaid kasulikke aineid paremini omandada. See on suurepärane ka pärast näoõlide kasutamist, sest aitab õlil kiiremini imenduda. Seda võib kasutada ka jumestuse peal, et puudrilised tooted loomulikumalt üksteise sisse sulaksid. Pihustid on minu pudelitel olnud erinevad - eelmine pudel pihustas tooniku hästi õrna ühtlase uduna välja, nii et sobis hästi meigi kinnitamiseks. Esimene pudel ja see, mille viimati sain, on aga agressiivsema pumbaga ja teeb naha märjaks, nii et seda ma pigem jumestuse peale ei lase.

Näovesi sobib kõigile nahatüüpidele ja on nii mõnus, et mul lihtsalt ei saa sellest küllalt! Hind: 19.90 EUR.

Love Me kätekreem




Tsitruselõhnaline vahune kreem imendub väga kiiresti ja saad peale kreemitamist kohe edasi toimetada, kartmata kõikjale rasvaseid näpujälgi jätta. Niisutab väga hästi, lõhnab imeliselt ja on üldse mu üks läbi aegade lemmikumaid kätekreeme! Hind: 13.90 EUR.

Scrub Me näokoorija




Aprikoosituuma osaksesed on just paraja suuruse ja tugevusega, et pakkuda tõhusat koorimist, olles samal ajal naha vastu õrnad. Kookos- ja kastoorõli siisutavad nahka, nii et peale koorimist ei hakka nägu kiskuma. Olen seda ära kasutanud juba mitu purgitäit ja mul jätkub selle kohta endiselt vaid kiidusõnu! Hind: 15.90 EUR.

Kas oled Tilk! toodete seast midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment