Saturday, November 30, 2019

Põhi Peal!

November hakkab läbi saama ja aeg kosmeetikariiulis inventuuri teha ning vahepeal tühjaks saanud toodete kohta oma lõplik arvamus kirja panna. Viimase kuu jooksul kasutasin lõpuni sellised purgid-pudelid:


Purederma "happesokid" - Kooriva vedelikuga immutatud sokid panevad jalad tugevalt nahka ajama ja protsessi lõpuks on tallad super pehmed. Sokkidega ei näe tulemusi kohe, vaid umbes pooleteist nädala pärast peale hooldust ja vahepeal on see narmendamise faas päris kole. Aga praegu, mil jalad pidevalt saabaste sees peidus, ongi hea aeg üks tõhus kodune pediküürikuur ette võtta, nii et soovitan! Põhjalikum postitus koos lähivõttega mu nahka ajavatest taldadest on siin: https://forceofbeautyblog.blogspot.com/2019/11/jalgu-koorivad-sokid.html

Purederma sokkide hind: 5.99 EUR.

Dr. Ohhira probiootikumid - Dr. Ohhira probiootikumid on kasulikud mitmes mõttes. Nad tugevdavad immuunsust, vähendavad söögiisu, tõstavad energiataset ja isegi parandavad meeleolu. Ma kavatsen nüüd igal talvel ühe kuuri teha, sest juba paar päeva peale nende probiootikumide võtma hakkamist tunnen enesetundes suurt muutust. Mul hakkas juba novembri algusest selline hirmus väsimus, et oleksin heameelega talveunne jäänud. Hakkasin probiootikume võtma ja varsti tundsin, et jälle on energiat ja tegutsemistahet. Ainsad probiootikumid, mida võttes olen enesetundes sellist vahet märganud. Hind: 30 EUR.

Aurelia päevakreem - Probiootikume sisaldav vahulise teksuuriga kreem on tõhus niisutaja, mida mu kombineeritud nahk väga armastab. Ta muudab kuivad piirkonnad mõnusalt niisutatuks ja näo rasusemad alad ei lähe seda kasutades veel rasusemaks, nii et lihtsalt ideaalne! Läbinisti loodusliku koostisega ka veel, mis on alati suur pluss. Kõik siiani proovitud Aurelia tooted on mu nahale väga hästi sobinud, nii et seda sarja soovitan väga soojalt teilgi avastama hakata. Hind: 77.95 EUR.

Jowae Oil-In-Gel näopesugeel - See näopesugeel on väga omamoodi - ta väljub tuubist läbipaistva geeli kujul, kuid märjal nahal muutub piimjaks õliks, mis meigi ja mustuse nahalt lahti sulatab ning samal ajal nägu niisutab. Peale toote maha loputamist on nahk vetthülgav ja veepiisad jooksevad mööda nahka maha nagu värskelt vahahatud autoklaasilt. Ma kasutan enamasti kauapüsivaid meigitooteid ja nende lahti sulatamiseks oli vaja nägu alati kaks korda geeliga üle pesta, nii et mul sai tuub seetõttu väga kiiresti tühjaks. Aga kes kasutab kergemaid jumestustooteid ja tahab nende eemaldamiseks sellist vahendit, mis nahka kindlasti ei kuivata, siis tasub see geel koju tuua. Hind: 14.61 EUR.

Macadamia Ultra Rich Moisture palsam - See palsam oli täitsa okei, aga millegi erilisega ta samas meelde ei jäänud. Selles hinnaklassis leian kindlasti palsami, mida saan iseloomustada sõnadega "suurepärane" või "väga hea", nii et olgugi, et mul midagi otseselt Macadamia omale ette heita ei ole, siis millegi erilisega ta mind ka ei üllatanud. Kasutasin hea meelega, aga sama hinna eest leian oma juustele kindlasti sobivama. Hind: 24.10 EUR.

Essence Camouflage+ peitekreem - Tugeva katvuse ja hea püsivusega peitekreem, mis sai mu suureks lemmikuks. Niiskete ilmadega hakkas mõnikord natuke silmaümbruse kortsudesse kogunema, nii et pakendil suurelt välja toodud veekindluse sean kahtluse alla. Aga omas hinnaklassis on ta väga tugev tegija, nii et kes otsib soodsat toodet, mis tõesti töötaks, siis Essence peitekreemi julgen soovitada küll. Minul oli toon Light Rose. Hind: 2.79 EUR.

Dr. Ohhira Magoroku Skin Oil - Magoroku Skin Oil on rasvane võie, mis suudab kiiresti pehmeks muuta ka kõrbekuiva naha. Sobib kasutamiseks nii näol kui kehal ja isegi huulepalsami asemel. Ta on tõesti väga tõhus niisutaja, mis sobib hästi kasutamiseks näiteks öökreemi asemel, aga mind häiris väga tema imelik rasvalõhn, nii et näol ma seda seetõttu eriti tihti ei kasutanud, vaid ta leidis mul rohkem rakendust ravisalvina. Kui külm oli käed karedaks muutnud, siis sai Magoroku salvilt kiiret leevendust, samuti määrisin seda sääsehammustustele, sest ta vähendas sügelust. Aga ebameeldiva lõhna tõttu teist korda ei ostaks. Hind: 41 EUR.

Tilk! Hold Me deodorantkreem - Alumiiniumivaba deodorantkreem on sama tõhus kui tavalised deodorandid, aga nahasõbralikuma koostisega. Mulle meeldiks väga, kui seda tuleks müügile ka tavalise pulga kujul, sest kreemi ei ole sama mugav kasutada kui pulka. Kui küüned olid pikemad, siis kippus kreem küünte alla minema ja seda sai kasutada ainult kraanikausi vahetus läheduses, et saaks kohe käed ära pesta. Mulle meeldis väga selle toote koostis ja toime, aga vorm ei olnud mu lemmik. Hind: 12.50 EUR.

Nature Box makadaamiaõliga dušigeel - Esimene Nature Box toode, mida ma proovisin, oli nende rohelises pudelis avokaadoõliga dušigeel. See oli hästi hea lõhnaga ja niisutas pesemise ajal mõnusalt nahka, nii et tekitas huvi ka sarja teiste toodete vastu ja mõtlesin, et proovin järjest kõik nende dušigeelid ära. Makadaamia oma aga oli suur pettumus. See kippus nahka kuivatama, nii et hullematel päevadel ajasid sääred pärast pesu lausa valgeid nahaebemeid, kui ma peale duši all käimist kreemitada ei jõudnud. Nii et rohkem kindlasti ei osta. Hind: 5.35 EUR.

Tahe Keratin Gold šampoon - Tahe on mõistliku hinnaga salongitoodete sari. Keratin Gold šampoon meeldis väga ja üldse paistis nende letis olevat palju head kraami, nii et kindlasti avastan seda sarja edasi. Hind: 11.20 EUR.

Jowae öine näoseerum - Jowae seerum on kerge kreemi kujul. Imendub kiiresti, lõhnab hästi ja nahal oli seda kasutades üldse kuidagi väga hea olla. Meeldis! Hind: 31 EUR.

Hoia huulekoorija - Hoia suhkrune huulekoorija koosneb vaid söödavatest komponentidest, nii et on igati ohutu ja nahasõbralik. Koorib pehmelt, kuid tõhusalt ja samal ajal niisutab mõnusalt huuli. 30 milliliitrisest purgikesest sain ära kasutada vähem kui poole, sest toode kuivas mul lihtsalt ära, millest on väga kahju. Kasutasin kord-paar nädalas ja seda kulus korraga üsna vähe, nii et lõpuni saavad seda kasutada ilmselt vaid need inimesed, kes iga päev huulekoorijat kasutavad. Kusjuures Hoia huulepalsam kuivas mul ka poole peal ära, nii et juba kaks toodet nende valikust, mida ma lõpuni kasutada pole saanud. Hind: 6.10 EUR.

Sellised tühjad totsikud siis novembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?


No comments:

Post a Comment