Thursday, August 30, 2018

Suvelõpu meigilemmikud

Viimasel ajal olen tundnud tõmmet hästi soojatooniliste meigivahendite poole. Kuldne, pronks ja terrakota on leidnud tee nii näole, huultele kui silmadele. Tooted, mis augustis kõige rohkem kasutust said, on sellised:


Becca Poreless Primer - Kannan seda ninale ja põskedele, et poore vähem märgatavaks muuta. Matistab ja silub tõesti märgatavalt ja parandab jumestuskreemi püsivust. Becca tooted on Eestis müügil Superb.ee veebipoes, aga paistab, et hetkel on meigialuskreemid otsas. Minisuuruses toote hinnaks oli 20 EUR.

Gerard's Compact Finish jumestuskreem - Kompantne jumestuskreem on väga hea katvusega ja püsib hästi. Parim kompaktne meigipõhi, mida ma proovinud olen. Ta ei muutu nahal puudriliseks ja seetõttu saavutab temaga ka kuiva naha korral ühtlase tulemuse. Teised kompaktsed jumestuskreemid on mul muidu ikka kuivi kohti rõhutama kippunud, aga Gerard's Compact Finishiga seda probleemi ei esine. Sisaldab päikesekaitsefaktorit SPF 6. Hind: 24 EUR.

Nyx HD puuder - Seda toodet olen nii usinalt kasutanud, et põhi juba paistab. Väga mõnus puuder, mille lumivalge värv võib esmapilgul ära ehmatada, aga tegelikult jääb ta nahal läbipaistev. Kinnitab ja matistab meigi ja hajutab kortse-poore.  Hind: 11.49 EUR.

Vita Liberata Trystal päikesepuuder - Väga omamoodi toode, mis puhtal nahal kasutamise korral omab isepäevitavat efekti. Minul on toon Sunkissed ja kasutan seda enamasti meigi peal nagu teisigi päikesepuudreid ja siis ta püsivat päevitust ei anna, kuid on heledale nahale väga ilus modelleerimistoon. Hind: 33.90 EUR.

Artdeco Bronzing Blush - Kui seda puudrit esimest korda nägin, ei osanud arvata, et ma temast sellisesse vaimustusse satun. Ma olen muidu ikka paadunud roosa põsepuna fänn ja selline pruuni-roosa mix ei tundunud esmapilgul üldse minu toon. Aga märkamatult puksis see kõik roosad toonid meigilaualt minema ja seisab mul nüüd aukohal. Hind: 24.90 EUR.

Becca särapuuder Moonstone - Imeilus kuldne särapuuder, millega saab luua väga intensiivse highlighti, või kasutada vaid õrna kuma andmiseks - kuidas parajasti isu on. Hind: 22.50 EUR.

Huda Beauty Warm Brown Obsessions lauvärvipalett - Soojad roostepunased lauvärvid ei ole varem mu silmameigilemmikute hulka kuulnud, sest mulle tundus, et need muudavad mu silmad kuidagi kurvaks ja väsinuks. Huda Beauty paleti toonid erinevad aga kõigist seniproovitutest ja nendest kasutan kõiki rõõmuga. Palett koosneb kaheksast matist ja ühest sädelevast toonist ja nad sobivad kõik omavahel nii hästi, et selle paletiga meigi tegemine on lausa lust. Vahet pole, millised toonid kõrvuti paned - ikka on ilus. Hind: 35 EUR.

Essence Super Precise lainer - Mugava peenikese otsikuga lainer püsib väga hästi ja ei ole mul kunagi jooksma ega määrima hakanud. Püsib veatuna hommikust õhtuni. Maksab 3 euro ringis ja töötab paremini kui nii mõnigi kümme korda kallim toode. Suur lemmik!

Superb kunstripsmed - Kunstripsmeid kasutan üsna harva, aga kui tuleb tahtmine silmi eriliselt rõhutada, siis Superb ripsmete seast leiab igasuguse meigilooki juurde sobivas stiilis ribaripsmed. Saadaval on viies eri pikkuses ja tiheduses ripsmeid, mis kõik on sünteetilisest materjalist käsitsi valmistatud ja mida saab palju kordi uuesti kasutada. Täna läksid käiku keskmise pikkusega, aga väga kohevad Bella ripsmed, mille hinnaks on 8.50 EUR.

Artdeco Curling ripsmetušš - kunstripsmeid kasutades värvin oma ripsmed alati tušiga ära, et need ribaripsmetega kenasti kokku sulaksid. Artdeco Curling tušil on mugav hari, millega pääseb hästi ligi ka silmanurkadele. Hind: 13.90 EUR.

Artistry kulmutrio - Komplekti kuulub kaks kulmupuudrit ja helepruun vaha. Lihtsalt hajutatavad ja hea pigmendiga värvid. Hind 39 EUR.

Artdeco Full Mat huulepulk - Hästi kattev ja ülipüsiv roostekarva toon Saffron Red sobib Huda Beauty lauvärvide kõrvale nagu valatult. Vedel huulevärv elab kulumata üle ka kergema söömise-joomise. Paari tunniga tekitab kahjuks huuli kuivatava tunde, nii et päris igapäevast kasutust ta mul seetõttu ei leia. Hind: 9.90 EUR.

Avon meigikinnitussprei - Aitab jumestusel paremini püsida ja kaotab selle puudrilise välimuse. Hind: 3.49 EUR.

Kõiki neid tooteid kasutades tuli jumestus välja selline:


Millised on sinu selle suve lemmikud meigitooted?

No comments:

Post a Comment