Friday, August 31, 2018

Põhi peal!

Aeg jälle hulga kosmeetikaga hüvasti jätta ja anda oma lõplik hinnang augustis tühjaks saanud toodete kohta. Põhi peal järgmistel purkidel-pudelitel:


M. Asam Vino Gold intensiivhoolduse ampullid - Tegin läbi nädal aega kestva koduse intensiivhoolduse, kuhu kuulub 14 ampulli. Hommikune ampull omab värskendavat, niisutavat ja nahka taaselustavat mõju ning õhtune on võimas vananemisvastane kokteil, mis öösel magamise ajal kortsudega võitleb. Tõesti töötas ja tulemused ilmutasid end peale viiendat kasutuspäeva. Nahk oli hästi sile, niisutatud ja poorid väiksemad. Tulemus püsis mitu nädalat, nii et väga mõnus viis kodus salongiväärilist näohooldust teha. Hind: 30 EUR.

Balmain argaaniaõli seerum - Balmaini juukseõli andis uue idee, kuidas kuivi juukseotsi turgutada. Kui muidu olen juukseõli ikka peale pea pesemist niisketesse juustesse kandnud, siis selle õli kasutusjuhendist lugesin, et proovida võiks ka enne pesemist kuivadesse juustesse õli kanda. See täidab katkised juukseotsad ära ja juuksed ei tõmba end pesemise ajal nii vett täis. Sedasi talitades on juuksed peale pesu märgatavalt paremini kammitavad ja oluliselt lüheneb ka föönitamisele kuluv aeg. Soovitan teil ka juukseõli kasutamist hoopis niipidi proovida - töötab hästi. Mul oli katsetamiseks minisuuruses toode, mille hind on 6.95 EUR.

Balmain spreipalsam - Siidiproteiini ja argaaniaõli sisaldusega pähejäetav palsam teeb juuksed lihtsamini kammitavaks, lisab pehmust ja eemaldab juustest staatilise elektri. Väga mõnusa pihustiga pudel, mis pritsis toote välja ühtlase ja laia joana. Väga meeldis! Minisuuruses toote hind: 8.95 EUR.

Provida viie lilleõie toonik - Õrn sprei käivitab naha loomulikud uuenemisprotsessid. Niisutav ja kaitsev toonik on täiesti looduslik ja vaba igasugustest kahjulikest lisaainetest. Väga meeldis! Ainus, mis mul talle ette heita oli, on see, et ta nii väikeses pudelis tuleb. Kasutasin seda nii hommikul kui õhtul ja 30 milliliitrine pudelike sai kurvastavalt ruttu tühjaks. Hind: 27 EUR.

Collistar ripsmetušš - Tušš andis tumedust ja pikkust, kuid ei tihendanud. Mul on lühikesed ripsmed ja seetõttu kasutan igapäevaselt selliseid ripsmetušše, mis on kõik ühes ja lubavad ripsmeid tunduvalt pikemaks-tihedamaks ehitada, nii et see tušš mu superlemmikute hulka ei pääsenud. Kasutasin seda alumiste ripsmete värvimiseks, sest neile tahan ma vaid musta värvi anda, mitte oluliselt pikkust ja tihedust lisada ja selleks otstarbeks sobis Collistari tušš hästi. Ta eraldas ripsmed väga ilusti ja jättis puhta tulemuse. Kiita tahan tema puhul seda, et ta ei kuivanud ära. Tuub oli mul kasutusel mitu aastat ja sain ta täiesti lõpuni kasutada, ilma, et tušš selle aja jooksul ära kuivanud oleks. Hind: 18.95 EUR.

Toni&Guy kohevust andev šampoon - Täitsa mõnus šampoon, aga midagi erilist ma tema puhul välja tuua ei oska. Mulle meeldis väga temaga komplekti kuulunud palsam, mis juba eelmisel kuul lõpuni kasutatud sai. Praegu ma seda ühestki veebipoest ei leidnud, et täpset hinda kirja panna, aga Toni&Guy tooted maksavad tavaliselt nii 10 euro ringis, nii et ilmselt jääb temagi samasse hinnaklassi.

Schwarzkopf sügavpuhastav šampoon - Siiani olen sügavpuhastavaid šampoone ostnud lihtsalt hinna järgi, et mis parajasti soodushinnaga saada on, see ka ostukorvi rändab. Minu jaoks on nad siiani kõik võrdselt hästi töötanud, nii et oli kohe eriti suur pettumus, et Schwarzkopfi oma oma sügavpuhastava toote nime kuidagi välja teenida ei suutnud. Kui teiste sügavpuhastavate šampoonidega saab juba esimene vahutamiskord kõigest jagu, mida ma pähe määrinud olen, siis Swarzkopfi šampoon ei saanud mul ka tavalist kuivšampooni kahe vahutamisega korralikult lahti. Kui olin pähe lakki lasknud, siis pidin lausa kolm korda järjest pesema, et juuksed puhtad tunduksid. Nii et esiteks oli toode nõrgavõitu ja teiseks ei meeldinud mulle üldse tema pakend - märgade kätega oli päris ebamugav sellist tuubi avada, mis on põhja alt keeratava korgiga ja seisab korgi peal püsti. Nii et seda šampooni ma ei soovita. Hind: 13.90 EUR.

Marrakesh juuksemask - Klassikaline kreemmask, mille muudab eriliseks tema hästi mõnus viirukine lõhn. Niisutas juukseid ja muutis nad pehmemaks. Kogu Marrakesh sari on oma hea lõhna ja kahusust vähendava toime poolest mulle suureks lemmikuks saanud. Hind: 17.90 EUR.

Kas oled mõnda neist toodetest kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment