Tuesday, February 6, 2018

Mossa - põhjamaiste marjade jõud

Mossa on Lätis toodetud ökoloogilise kosmeetika bränd, mis põhineb vitamiinirikastel põhjamaist päritolu marjadel. Mossa on pärjatud maineka ECOCERT sertifikaadiga, mis annab südamerahu ka kõige kriitilisema pilguga etikette lugevale kasutajale - mitte ükski Mossa toode ei sisalda nahale kahjulikke sünteetilisi aineid.

Olen Mossa tooteid varemgi päris palju kasutanud ja nendega väga rahul. Jaanuaris kutsuti mind Natcos Nordic kontorisse, kus tutvusin Mossa uute toodetega ja sain need kodus katsetamiseks kaasa ka. Olen neid nüüd paar nädalat kasutanud ja paras aeg teilegi muljetest rääkida.

Vitamin Cocktail öökreem/mask (Hind 15.99 EUR)


Tõeline maiuspala kuivale nahale! Paks sügavniisutav kreem on kohese toimega ja juba esimesel kasutamisel märkasin tema pinguldavat mõju. Ta täidab naha ära, nii et see on hästi prink, elastne ja ilus. Olgugi, et kirjade järgi on tegu öökreemiga, kasutasin seda tihti hommikulgi, sest ta imendub kiiresti ja jätab naha matiks, nii et sobib väga hästi ka meigi alla.

Maskina kasutades soovitatab kasutusjuhend kanda näole paks kiht kreemi, hoida seda 20 minutit ja ülejääk siis salvrätiga maha pühkida. Mulle tundus 20 minutit liiga pika toimeajana - kuskil 10 minuti pärast tekkis selline küllastunud tunne, et nahk ei taha enam kreemikihi all olla. Esimesel kasutamiskorral hoidsin ikka kohusetundlikult soovitatud mõjuaja täis, kuid hiljem piirdusin 10 minutiga ja ei märganud mingit vahet. Ka peale 10minutilist mõjuaega oli nahk ülihästi niisutatud ja trimmis. Väga meeldib! Kindlasti üks lemmikuid tooteid, mida Mossalt proovinud olen.


Poore puhastav koorija (Hind 13.49 EUR)


Sütt sisaldav näokoorija on musta värvi ja sobib tugevamat sorti koorimist armastavale kasutajale. Koorivad osakesed on üsna suured ja ei sula nahal ära. Tooteinfo lubab poore puhastavat efekti ja tõepoolest suudab kreem poorid lahti teha ja nendest enamuse sodi välja saada. Sobib kõigile nahatüüpidele ja eriti soovitatakse seda akneprobleemi vastu võitlemiseks. Samas ei kuivata, nii et ka kuiva naha korral ei maksa teda peljata.


Youth Defence Glow and Repair säratoonik (Hind 11.99 EUR)


Mossa toonikuid olen tühjaks kasutanud juba õige mitu pudelitäit ja minu vanu lemmikuid mustika ja muraka toonikut  enam kuigi kaua lettidel näha ei olegi, sest nende kahe head omadused on nüüd kokku segatud uues Glow and Repair toonikus. (Kiiremad saavad veel juhust kasutada ja vanu toonikuid Kaubamajast soodushinnaga soetada enne kui nad müügilt päris kaovad.) Minu nahale on kõik Mossa toonikud väga hästi sobinud ja tegelikult ei saanud ma uuendatud toodet kasutades vahest arugi. Mul oli parajasti üks mustika toonik kasutusel, kui uue Glow and Repair tooniku lahti korkisin, nii et võrdlusmoment oli kohe olemas. Igatahes on ka uus toonik sama hea kui vanad - niisutab, värskendab ja jätab nahale puhta tunde. Väga meeldib!

Mossa toodetel on mõnusad mahedalt magusad lõhnad. Olen viimasel ajal lõhnade suhtes kuidagi eriti tundlikuks läinud ja tugevalõhnalisi kreeme enam kasutada ei saa. Mitu korda on juhtunud, et kreemi lõhn hakkab nii häirima, et pean nägu pesema minema. Mossaga pole seda kordagi juhtunud, nii et julgen nende tooteid ka lõhnatundlikele inimestele soovitada!

No comments:

Post a Comment