Friday, December 22, 2017

Ontic Minerals Duod

Ontic Minerals toodete fänn olen olnud juba kaua aega. Kui esimest korda pintsli nende baaspuudri topsi pistsin, siis oli süda kaotatud. Onticu tootevalik laieneb rõõmustava kiirusega ja pettuma ei ole pidanud mitte üheski nende tootes. Kõige värskemateks tulijateks Onticu perekonnas on kompaktsed duod, mille Ontic mulle proovimiseks-testimiseks saatis:



Ontic Pro Soft Shimmer Duo


Oi, kuidas ma olin seda toodet oodanud! Siiani oli Onticu valikus vaid üks särapuuder - Pearl Highlighter, mis minu nahale liiga tumedaks jäi. Uus duo peaks rõõmustama kõiki lumivalgekesi, sest heledam kuldne pool annab ka nende nahale sobiva intensiivse ja imeilusa tooniga kuma. Duo roosa pool on samuti kumava efektiga ja jumekamal nahal võib ka seda kasutada highlighterina. Minule jäi ta selleks otstarbeks liiga tumedaks, kuid sobib kasutamiseks õrna põsepunana. Shimmer Duo hind 26.90 EUR.

Toonid nahale kantuna:


Ontic Pro Cheek Duo


Cheek Duo koosneb põsepunast ja päikesepuudrist. Mõlemad toonid on matid ja ülipigmenteeritud. Kõige paremini peaks duo sobima keskmise nahatooniga või jumekale kasutajale. Värvid on hästi hajutatavad ja tegelikult sain ka mina nad oma väga heleda nahaga klappima, aga pehmeks hajutamine võttis päris kaua aega. Matt varjuvärv annab hästi loomulikuna näivad modelleeringud ja ei jää mitte mingi nurga alt vaadates oranžikas.  Cheek Duo hind 26.90 EUR.

Selles jumestuses leidsid kasutust kõik neli tooni:


Põskede jaoks segasin roosat highlighterit ja põsepuna, et saada kergem ja värskem tulemus.

Veel viimaseid päevi kehtib www.onticminerals.ee veebipoes sooduskood penelope20, mida kasutades on kõik tooted sinu jaoks 20% soodsamad! Olen Onticu valikust pea kõik tooted omal nahal järgi proovinud ja nendega väga rahul, nii et hea meelega jagan soovitusi ka, kui valimisel hätta jääd. (Sooduskood kehtib kuni 23. detsember 2017.)

No comments:

Post a Comment