Sunday, December 24, 2017

Artistry Light Up huuleläiked

Artistry jumestussari on saanud minu suureks lemmikuks. Sealt leiab väga häid vahendeid meigipõhja tegemiseks, imelisi lauvärve ja kaunites toonides huuletooteid. Mulle saadeti hiljuti proovimiseks kaks tooni Artistry Light Up huuleläigetest. Ajal, mil kogu maailm paistab fännavat matte huuli, ujun mina vastuvoolu ja eelistan läikega huuletooteid, sest need lihtsalt sobivad mulle paremini.

Sain testimiseks oranžika tooni nr 4 ja lilla nr 2:


Huuleläike tagumisel poolel on väike peegilike ja aplikaatori korgi sees peidab end LED lamp, mis huuli värvides valgusvihu täpselt huultele suunab ja nii saab meiki värskendada ka hämarates tingimustes. Minu elustiil on hetkel väga kodune, nii et see vigur minu elu kuidagi lihtsamaks ei tee, aga peolembelistele inimestele, kes pimedal ajal mööda klubisid käivad, on äkki abiks :)


Tuubis näevad huuleläiked välja väga intensiivse värviga, aga tegelikult jäävad läbikumavad ja annavad vaid kerge tooni. Huultele kandes tunneb õhetavat efekti, mis kestab umbes paar minutit. Toode sisaldab avokaado- ja jojobaõli ning on huuli hooldava ja niisutava toimega. Läikiv efekt püsib huultel umbes tunnike, kuid värv ja säraosakesed kestavad paar tundi kauem.


Oranž toon on pikema püsivusega kui lilla, sest sisaldab lisaks läikeefektile ka sädelevaid osakesi, mis jäävad huultele ka siis, kui läige on juba kadunud.

Lilla on toonilt pisut tagasihoidlikum ja omapärase hologrammiefektiga. Põhitoonilt on ta lilla, kuid valguse käes helkleb sinakalt.


Mõlemad toonid meeldivad ja sobivad mulle väga ja hakkavad kindlasti sagedast kasutust saama.

Artistry on Amway meigisari ja tavapoest neid osta ei olegi võimalik. Toodetega tutvuda ja neid tellida saab Amway kodulehelt: https://www.amway-estonia.com

Mulle saadeti tooteid kohe mitu, nii et külastage ka Force of Beauty blogi Facebooki lehte, sest õige pea läheb seal käima kingiloos, kus üks õnnelik saab endale terve kotitäie häid ja veel paremaid kosmeetikatooteid, muuhulgas ka Amwaylt ja Artistrylt.

No comments:

Post a Comment