Friday, September 8, 2017

Essence sügis-talv 2017

Essence on täiesti uskumatu bränd, mis suudab väga taskukohase hinna eest pakkuda põrutavalt head kosmeetikat. Varasematest kollektsioonidest olen leidnud endale mitmeid ilulemmikuid ja seetõttu olin väga rõõmus, kui Essence mind jälle kopsaka kinkekotiga üllatas. Etteruttavalt võin öelda, et minu kõrged ootused ei saanud petetud ning sel korral välja lastud uudistoodete hulgast leiab tõelisi pärle :)


Olen jõudnud kõik tooted omal nahal ära proovida ja jagan esmamuljeid teiegagi.

Superlast lainer (Hind 3.09 EUR)


Essence lainerite kohta on mul alati jätkunud vaid kiidusõnu. Sageli teevad nende 3-eurosed lainerid püsivuses ja kasutusmugavuses ära kümme korda kallimatele toodetele. Superlast lainereid on saadaval kaks erinevat - tavaline ja veekindel. Mina sain testimiseks viimase ja see lubab lausa 18-tunnist püsivust.

Olen laineriga väga rahul. Mulle meeldib julgelt paks lainerijoon ja aplikaator on sellise maalimiseks väga õige kuju ja suurusega. Kes eelistab ülimalt peenikest lainerijoont, siis temale oleks sobilikum kevadkollektsioonist pärinev Super Precise lainer, millest kirjutasin SIIN. Superlast lainer teeb oma nimele au. Usun, et 18 tundi pole tal mingi püsivuse piir ja lainer kestaks vabalt ka 28 tundi :) Soovitan seda siiski pigem kogenud lainerikasutajale, kellel joone tõmbamine hästi käpas. Kui midagi sassi läheb ja vaja teha parandusi, ei ole see superlast laineriga nimelt eriti lihtne.

Prismatic Hololighter Stick (Hind 3.99 EUR)



Ka selle toote kohta on mul ainult kiidusõnu! Tema toon on nii ilus ja eriline, selline kergelt sinakas pärlmutter, mis nahal hästi ilusti valgust püüab. Kasutasin seda koos erinevate meigipõhjadega ja ühtviisi kena oli ta nii jumestuskreemi kui ka mineraalpuudriga tehtud meigi juures. Vahest võib juhtuda, et kreemjas toode hakkab enda all oleva puudrilisega riidu kiskuma ja rullib selle ebaühtlaseks. Hololighteriga seda ei juhtunud ja teda sai väga edukalt ka puudri peal kasutada. Püsivus samuti uskumatult hea - pidas hajumata vastu terve pika päeva. Väga soovitan!

Mosaic põsepuna (Hind 3.39 EUR)


Mosaic põsepunasid on saadaval kahes toonis. Tagasihoidlikum Natural Beauty ja roosakam All You Need is Pink. Mina sain proovimiseks viimase. Pigment on tal keskmine. Hajuvus samuti keskmine. Kippus kohe tugevalt naha külge kinnituma, nii et äärte pehmeks hajutamiseks võtsin appi natuke puudrit, et põsepuna servi mahendada. Püsivus on tal aga väga hea ja peab vabalt terve päeva vastu.

Instant Volume Boost ripsmetušš (Hind 3.39 EUR)


Selle tušiga ma sõbraks ei saanud. Lubab küll olla tugevalt tihedust lisav, kuid mina iseloomustaks teda pigem kui pikendavat tušši. Lisab ripsmetele kergelt pikkust, ei anna eriti volüümi, aga plusspoole pealt eraldab kenasti ja jätab puhta lõpptulemuse. Püsib hästi ja päeva jooksul ei pudise. Sobib pigem kasutajale, kel on looduse poolt pikad-tihedad ripsmed kaasa antud ja tahab neid lihtsalt tumedamaks toonida.

Sügistalvises kollektsioonis on väga põnevad vedelad huulepulgad, mida on kahte erinevat sorti - Metal Shock nime kandvad metalliktoonid  ja Vibrant Shock eriti intensiivse pigmendiga värvid.


Metal Shock huulevärvidest sain katsetamiseks tumesinise tooni Belladonna. Testimisel oli mulle seltsiks jumestaja Anna Murulauk, kes oma meigis kõik uued tooted käiku lasi.


Tumesinine metalne huulevärv Belladonna näeb pildil küll efektne välja, kuid igapäevaseks kandmiseks ma seda ei soovita. Värv jääb huultel läbi kumama ja ühtlaselt katvat tulemust on temaga raske saada. Lisaks kipub ta hammastele liikuma ja naeratada seda kandes ei maksa.

Vibrant Shock huulevärv Twisted Sister on aga hoopis teisest puust:


See on ülimalt intensiivse pigmendiga ja katab huuled juba ühe õhukese kihiga täiuslikult ära. Püsivus on väga hea ja ka peale korralikku lõunasööki piisab vaid sellest, et hõõrud huuli korraks üksteise vastu, et värvi ühtlustada ning pole vaja isegi huulepulka juurde lisada. Selle imelise püsivuse juures on ta aga mõnusalt niisutav ja huultel väga mugav! Nii Metal Shock kui ka Vibrant Schock huulevärvide hinnaks on 3.79 EUR, ja mina soovitan neist just Vibrant Schock omi, mida on saada neljas värvitoonis - beežikas, erkroosa, tumesinine ja hall.

Essence huulepliiatseid ja -pulki olen blogis korduvalt kiitnud ja paistab, et kiitmiseks annavad nad jätkuvalt põhjust, sest sügistalvise kollektsiooni hulgast leiab Soft Contour hästi pehmed ja mõnusad huulepliiatsid (Hind 1.09 EUR) ning Ultra Last imeilusates toonides kauapüsivad huulepulgad (Hind 2.59 EUR)


Huulepliiatseid ongi mul kõige rohkem Essence omi ja olen nende kõigiga väga rahul olnud. Nüüd on aga niigi häid tooteid veelgi edasi arendatud ja uued Soft Contouring pliiatsid on kohe eriti rikkaliku pigmendiga ja nii pehmed, et lausa lust on nendega huuli värvida. Saadaval 8 tooni, minu pildil kaunis punane Melt Your Heart. Ühe euro eest lihtsalt super hea leid!

Ka Ultra Last huulepulk sai kohe suureks lemmikuks. Hästi mõnusalt pehme ja niisutav ning väga intensiivse pigmendiga. Toon Fancy Blush on mõnus igapäevaselt kantav värv, mis tulevikus kindlasti palju kasutust leiab.


Lisaks väga värvikirevale meigivalikule leiab Essence uuest kollektsioonist veel ka hästi omapäraseid küünetooteid, mida selle postituse esimeselt pildilt juba pisut näha võib. Et aga juttu mitte liiga pikaks ajada, siis kirjeldan neid põhjalikumalt omaette postituses :)

Kas oled Essence tooteid kasutanud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment