Sunday, January 30, 2022

Põhi Peal!

Jaanuar lippas mööda nii kiiresti, et ei saanud arugi ja aeg jälle sealmaal, et vaadata üle vahepeal otsa saanud kosmeetikatooted ning panna nende kohta kirja oma lõplik hinnang. Hüvasti tuli jätta selliste toodetega:


Clochee Embilica Intense näoseerum - Luksuslik seerum on nii niisutav, et aegajalt ei viitsinud peale selle kasutamist enam näokreemi pannagi, sest nahk oli juba ainult tänu seerumile nii mõnus. Tal on nahatooni ühtlustavad ja pigmendilaike helendavad omadused ning nägu näeb seda kasutades tõesti väga värske ja kirgas välja. Seerum muudab naha elastsemaks, silub juba olemasolevaid kortse ning aeglustab uute teket. Hind: 99.90 EUR.

Lavandais kehakreem - Looduslik kehakreem on tõhusalt niisutav ja imendub väga kiiresti. Kasutasin seda ka kätekreemi asemel, sest kreem ei jäta nahale mingit libedat kihti, nii et sai kohe peale kreemitamist edasi toimetada, kartmata igale poole rasvaseid näpujälgi jätta. Hetkel saadaval väga hea soodushinnaga, ehk 14.95 EUR.

Schwarzkopf Collagen Volume šampoon - See šampoon oli täitsa okei, kuid millegi erilisega meelde ei jäänud. Pesi juuksed puhtaks, aga mingit märgatavat kohevust või muud äramärkimist väärivat omadust ma selle juures tähele ei pannud. Hind: 12.90 EUR.

Revuele rahustav näotoonik - See toonik mulle ei meeldinud, sest ta käitus nahal veidralt - tema imendumine võttis kuidagi kahtlaselt kaua aega ja olgugi, et ta ei jätnud näole mingit tuntavat kihti, takistas ta teiste nahahooldustoodete imendumist. Kui lasin toonikul näol täielikult kuivada, siis imendusid seerum ja kreem tavapäraselt, aga seni, kuni nahk oli toonikust veel kasvõi pisutki niiske, ujusid ülejäänud näohooldustooted lihtsalt ringi ja ei imendunud. Kasutasin selle küll, hambad ristis, lõpuni, kuid uuesti kindlasti ei ostaks. Hind: 4.97 EUR.

Tilk! Refresh Me näotoonik - Seda toonikut olen ära kasutanud juba lugematu hulk pudeleid ja tegu on kindlasti ühe parima toonikuga, mida ma üldse proovinud olen. Nii mõnusalt niisutav, värskendav ja rahustav, et paremat ei oskaks tahtagi.  Hind: 17.90 EUR.

Real Techniques meigišvamm - Real Techniques toodete kohta olen häid sõnu kuulnud, nii et olin seda švammi kasutusele võttes väga positiivselt meelestatud. Paraku ei meeldinud Miracle Complection meigikäsn mulle üldse. See oli kummalise suurepoorilise pinnaga, mis näo vastas tundus kare nagu nõudepesukäsn. Lisaks ei läinud see pestes üldse puhtaks ning ei pidanud vastu üldse sama pikalt kui teised meigišvammid. Suur pettumus. Hind: 12.10 EUR.

Tilk! rahustav näomask - Musta küüslaugu ja salveiga mask on antibakteriaalne ja põletikuvastane ning mõeldud probleemsele nahale. See aitab vistrikke parandada ja uute tekkimist vältida ning hoiab liigse rasuerituse kontrolli all. Minul oli minisuuruses toode, millest jätkus kolmeks maskitamiseks. Hind: 6.60 EUR.

Tilk! rahustavad näokreemid - Tilk! Lab sarjas on kaks rahustavat näokreemi, mis mõlemad on mõeldud probleemsele nahale. Minu lemmikuks sai neist musta küüslaugu ja salveiga variant, millel oli mõnus ravimtaimede lõhn ning mis suutis mu kombineeritud nahale täpselt parajat niisutust pakkuda, samal ajal liiga kiirelt rasuseks minevate näopiirkondade rasueritust pärssides. 

Musta küüslaugu ja kanepiõliga rahustav näokreem on iseenesest eelmisega üsna sarnane, lihtsalt kergema lõhnaga ning mõeldud tundlikule nahale. Mõlemad kreemid imenduvad kiiresti ja sobivad ka meigialuskreemiks. Mul olid nad minisuuruses purgikestes, mille hind on 6.50 EUR.

Selliste toodetega tuli mul hüvasti jätta jaanuarikuus. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment