Monday, December 2, 2019

Uut nahahoolduses

Täiendasin hiljuti oma nahahooldustoodete arsenali. The Body Shopi kummeli meigieemaldusvõi on mul juba vana lemmik, mida olen varemgi kasutanud, aga Pixi maskid ja meigikinnitussprei on minu jaoks täitsa uued kuid väga head avastused.



The Body Shop kummeli meigieemaldusvõi on purgis paksu tahke võide kujul. Sellega saab eemaldada jumestust nii näonahalt kui silmadelt ning ta võtab maha ka kõige püsivamad ja veekindlad meigitooted ning nahk jääb pärast ülipehme ja elastne. Või on silmade vastu hästi õrn ja ei pane neid kipitama. Minu jaoks on see läbi aegade parim meigieemaldustoode, mida ostan ikka ja jälle. Pole leidnud veel ühtegi meigitoodet, millest see rasvane võie jagu ei saaks. Väga meeldib ja soovitan soojalt! Hind: 17.50 EUR.


Pixi spreidest on mul kohe otsa lõppemas Hydrating Milky Mist ja see meeldib mulle väga, aga tahtsin vahelduseks midagi muud proovida. Makeup Fixing Mist on sama hea. See kinnitab meigi ja aitab puudrilistel toodetel kenasti üksteise sisse hajuda ning nahaga üheks sulada. Tal on suurepärane pihusti, mis laseb vedeliku välja ühtlase uduna ning ei jäta nahale veetilgakesi. Kahest proovitud Pixi näospreist ei oskagi ühte teisele eelistada, mõlemad on võrdselt head. Hind: 20.95 EUR.


Kangast maskid on mu lemmikud ning kasutan neid alati siis, kui nahk kuidagi väsinud välja näeb, sest niisutavad kangasmaskid annavad värske välimuse juba 15 minutiga tagasi. Plump Collagen Boost maske on pakis 3 tükki. Nad on immutatud kreemja vedelikuga, mis on kuidagi paksem ja rkkalikumalt toitev kui teistel kangast maskidel ja seetõttu on nad mu erilised lemmikud. Maski tuleb nahal hoida 10-15 minutit ja selle ajaga suudab vedelik naha hea-paremaga ära täita, nii et nägu näeb välja niisutatud, hoolitsetud ka värske. Kohe peale maskitamist saab jumestama hakata ja meik jääb peale selle maski tegemist näole kohe eriti ilusana. Minu kindel valik enne mingeid tähtsaid üritusi, kus tahan eriti hea välja näha. Hind: 12.40 EUR.

Kõik 3 toodet on saanud väga suurteks lemmikuteks, mida kindlasti ka tulevikus uuesti ostan. Kas oled neist midagi proovinud? Kuidas sulle meeldisid?

No comments:

Post a Comment