Wednesday, December 4, 2019

The Beauty of Nature ilukarp

Pure Cosmetics loodustoodete pood on ka sel aastal pannud kokku ilukarbid, kust leiab head-paremat nii nahahoolduseks kui jumestamiseks. Karpidesse on valitud Pure Cosmetics müügihitid, või kauaoodatud uudistooted, mille koguväärtus eraldi ostes tuleb palju kallim kui Beauty of Nature komplektina. Nii et hea võimalus soodsama hinnaga kõik Pure Cosmetics poe bestsellerid järgi proovida.

Karpe on saadaval kahes suuruses - tavaline karp sisaldab 8 toodet, maksab 39.90 EUR (aga sisaldab tooteid 70 euro väärtuses). Eksklusiivne karp sisaldab 9 toodet, maksab 69.90 EUR (ja sisaldab 160 euro väärtuses ilukraami). Kodulehel on kõik karbis sisalduvad tooted kenasti kirjas, nii et ei pea ostma põrsast kotis.

Pure Cosmetics meeskond saatis mulle kingituseks väiksema ilukarbi ja tänases postituses näitangi ette, mis sealt seest välja tuli.


Karbid on kenasti palitud ja sobivad seega hästi kingituseks. Kui jätad vastava soovi tellimuse lisainfosse, saad lasta kaardile kirjutada personaalse sõnumi ning saata selle otse kingisaajale.

Väiksemas ilukarbis sisaldub 8 toodet:


Sampure Minerals kauapüsiv huulepulk ja küünelakk:



Klassikaline punane huulepulk võiks leiduda iga naise meigikotis. Toon on efektne, kuid sobib kenasti ka igapäevaseks kasutamiseks ja kaunistab väga erineva jumega kandjat. Jääb huultele mugava õhukese kihina ning püsib väga hästi. See on üks nendest headest punastest toonidest, mille kõrval hambad eriti valgena särama löövad.


Sampure Minerals kuldne küünelakk Sahara Sand lisab välimusele killukese pidulikkust. Täielikuks katmiseks on vaja peale kanda kaks kihti. Lakk kuivab meeldivalt kiiresti ja püsib hästi.


Oma sheavõiga huulepalsamit olen varemgi kasutanud ja tegu on tõhusa niisutajaga. Vaniljelõhnaline palsam meeldib mulle isegi rohkem kui lõhnatu, mis mul eelmine kord oli.

Lumi taastav öökreem on pakis 10-milliliitrises minisuuruses. See kreem minu kombineeritud nahale kahjuks ei sobinud ja tekitas imeliku kiskuva tunde, nii et see on ainus ilukarbist leitud toode, mida ma kasutama ei hakka.

Minisuuruses on ka Tilk! Smooth Me näoõli, mis mulle jälle väga hästi sobis. Õli on üsna aeglase imendumisega, nii et leiab mul kasutust öökreemi asemel. Kui olen seda õhtul näole kandnud, on hommikul nahk ülipehme ja elastne. Ta on metallrullikuga varustatud pudelis ja lõhnab mõnusalt kadaka järgi.


Pruunis lainepapist karbis on kaks Naif pisikest vannipommi, mis on väga nahasõbraliku koostisega ja sobivad kasutamiseks ka väikelaste vannivee pehmendamiseks. Meil on üsna suur vann ja sinna oleks vist pidanud mõlemad vannipommid korraga sisse viskama, sest ainult ühte kasutades ei olnud ei vee ega ka laste naha pehmuses pärast mingit vahet tunda.

Dr. Bronners vedelseep on minu ammune lemmik, mida olen tühjaks kasutanud juba mitu pudelitäit. Seep sobib kasutamiseks pealaest jalatallani, (sealhulgas hammaste pesuks), või siis üldpuhastusvahendina kodu koristamisel. Mina olen temas leidnud asendamatu abilise meigipintslite- ja švammide puhastamisel ja ta suudab meigijäägid välja saada ka tihedatest kabukipintslitest, millega teised vahendid sageli hätta jäävad. The Beauty of Nature karbis oli apelsinilõhnaline variant, mis ongi minu lemmik.


Turbamaskid sobivad mu nahale väga hästi ja Hoia oma oligi mul veel järgi proovimata.  30-milliliitrisest tuubist jätkus kaheks maskitamiseks. Turbamask teeb poorid mõnusalt puhtaks, nii et kasutan seda regulaarselt paar korda kuus. Hoia mask aitas samuti pooridest kogu sodi välja saada ja ei pannud kasutamise järgselt nahka punetama.


Sellised tooted siis selle aasta Pure Cosmetics ilukarbis. Milliseid tooteid sina ilukarpidest kõige rohkem saada soovid?

No comments:

Post a Comment