Monday, December 30, 2019

Esimest korda Sephoras

Käisin detsembris Hispaanias ja seal olles sattusin esimest korda Sephorasse. Iluhuvilise jaoks on see pood tõeline imedemaa, kus on müügil nii palju häid kosmeetikasarju, et võtab silme eest kirjuks. Paljud neist sellised, mida meil Eestis saada ei ole, kuid mida youtube ilugurud ühel häälel kiidavad ning seetõttu on juba pikalt minu soovide nimekirjas olnud. Kasutasingi  nüüd Hispaanias võimalust ja tegin endale Sephoras ühe kopsaka jõulukingi. Minu ostukorvi maandusid järgmised tooted:

Kat von D Lock It Powder Foundation



Kat von D leti ees seistes oli suur kiusatus korv kuhjaga kõike head-paremat täis laduda, sest tema pakendidisain ja värvid on täpselt minu maitsele ning kiidusõnu jätkub nende kohta nii professionaalsetel jumestajatel kui kodukasutajatel. Läksin aga Sephorasse kindla plaaniga osta tema Lock It põhjapuuder, nii et surusin silmad teiste ahvatluste ees kinni ja võtsin vaid selle, kuigi näpud sügelesid hirmsasti ka Shade + Light kontuurimispaleti järgi. Aga soovide nimekiri oli mul pikk ning sõelale jäid vaid need tooted, mille puhul teadsin, et kasutan nad kindlasti kiiresti tühjaks.


Lock It põhjapuudrit on saada 25 toonis ja minu täpne klapp on toon Light. See on väga tugeva pigmendiga kõik-ühes meigipõhjatoode, mis teeb ära nii peitekreemi, jumestuskreemi kui puudri töö. Kui on kiiresti vaja nägu pähe teha, siis piisabki sellest, kui suure kabukipintsliga 2 kihti puudrit üle kogu näo peale kanda ja see ühtlustab nahatooni väga ilusti ära ja katab päris hästi ära ka silmade ümber oleva tumeduse. Täiusliku meigipõhja tegemisel on muidugi parem enne silmade ümber ka peitekreemi kasutada, aga kui aega napib, siis saab ka ainult seda puudrit kasutades täitsa tiptop tulemuse.

Ta jääb nahale ülipehme ja siidise kihina ning nahk ei tundu üldse kuiv ning puudrine, vaid niisutatud ja värske. 1 kiht puudrit annab kergelt läbikumava BB kreemi laadse katvuse ja 2-3 kihti täielikult katva meigipõhja. Väikese lapiku pintsliga peale kandes saab sellega väga edukalt punne peita, sest tugevalt pigmenteeritud puuder ühel ajal nii katab kui kinnitab-matistab, nii et püsib punnide peal väga hästi ja katab punetuse täielikult ära.

Puudriga on kaasas ümmargune švammaplikaator, kuid sellega ei saa sama ilusat ja ühtlast tulemust kui tihedate karvadega kabukipintsliga, mis on minu meelest parim vahend toote pealekandmiseks.


Kat von D puuder sai juba esimesest kasutamisest suureks lemmikuks ja on kindlasti mu 2019 aasta parim leid meigipõhja tegemiseks. Suurepärane toode, millega saab teha nii läbikumavat kui ka täiuslikult katvat jumestust, mis püsib väga hästi ja samal ajal ka matistab naha pikaks ajaks. Ainus miinus Lock It puudri juures on see, et ta tolmab - pintsliga puudri pinda katsudes tuleb kohe päris palju toodet lahti, nii et see ilus läikiv pakend ei püsi puhtana, vaid on kogu aeg veidi pudine. Aga igal juhul kasutan seda nüüd igapäevaselt ja soovitan teilegi väga soojalt. Hind: 34.55 EUR.

Tarte Shape Tape peitekreem




Shape Tape oli peitekreemide maailmas revolutsiooniline toode, mis tekitas oma ülihea katvusega täiesti uue standardi, mis jäi pikaks ajaks teiste tootjate poolt püüdmatuks. Viimasel ajal on nüüd mitmeid sama hea katvuse ja püsivusega peitekreeme ka teiste tootjate poolt välja antud, aga Shape Tape on jätkuvalt ilumaailmas kultustoote staatuses ja minu wishlistis ka juba iidamast-aadamast olnud. Valisin välja tooni Fair Neutral, mis on mu nahatoonist pisut heledam ja sobib seega hästi silmade aluse tumeduse katmiseks ja sinna kirkuse lisamiseks. Valikus on neil tervelt 30 tooni, nii et sobiva leiab sealt küll iga nahatooniga kasutaja.

Peitekreem katab väga hästi ja ei hakka päeva jooksul silmaümbruse kurdudesse kogunema. Ta sobib ideaalselt ka lauvärvide praimeriks, sest katab laud heleda läbipaistmatu kihiga, mille peal lauvärvid eriti erksalt peale jäävad ja hästi püsivad. Super hea toode, mis on iga kulutatud senti väärt! Hind: 27.95 EUR.

Nars põsepuna/päikesepuudri duo



Nars Orgasm põsepuna peetakse üheks maailma parimaks ruužiks, sest tema roosakaskuldne toon kaunistab igasuguse jumega kasutajat ja toode on imelihtsalt hajutatav ning hea püsivusega. Orgasm on müügil olnud juba 20 aastat ja ajas ainult populaarsemaks muutunud, nii et tõeline ilutoodete klassika, mis mul oli kindlasti plaanis koju tuua. Nars leti ees toone uurides tundus mulle, et minu heleda jume jaoks võib ta siiski pisut tumedaks jääda, nii et hakkasin kahtlema, kas osta või mitte, sest täissuuruses karbike maksab 32.95 EUR ja ei taha nii palju kulutada, kui ma seda kindla peale ära ei kasuta.

Õnneks on Sephoras aga päris lai valik minitooteid ja Orgasm põsepuna oli saadaval lausa kahes minitoodete komplektis - üks koos samanimelise huulepulgaga ja teine põsepuna/bronzeri duona. Minikomplektide hinnaks on 22.95 EUR. Mina võtsin Orgasm põsepuna koos Laguna bronzeriga. Mõlemad neist sisaldavad sädelevaid osakesi, mis annavad nahale kerge kuma, kuid on piisavalt tagasihoidlikud ka igapäevaseks kandmiseks. Laguna on heledale nahale ideaalne modelleerimistoon ja jääb ilusa loomuliku varju moodi - ei ole liiga soe ega liiga külm.

Orgasm põsepuna on tugeva pigmendiga ning jääb nahale samasugune kui ta toosis paistab. Nagu ma Nars leti ees toone vaadates ennustasin, siis minu jaoks ongi ta pisut liiga tume, nii et pigem sobib keskmisele või jumekale nahale. Kasutada saan seda ikka ja kasutan ta kindlasti lõpuni, sest toon on väga ilus, aga minule sobib ta tugevama meigi juurde, kui olen teinud alla korralikult modelleeritud põhja. Niisama igapäevase kiire jumestuse juurde, kus ma päikesepuudrit ei kasuta, jääb ta mulle tumedaks ning ei haju nahaga ilusti ühte.


Minisuuruses karbis on nii põsepuna kui bronzerit 2,5 grammi. Oma lemmik põsepunapintsliga saan tootele kenasti ligi, aga mu tavaline päikesepuudri pintsel jääb väikese sektori jaoks liiga suureks ja kohmakaks, nii et selle jaoks peaks valima mingi väiksemat sorti pintsli.


Väga tore, et Narsil need minisuuruses tooted olemas on, sest hea meel oli nende kultuspõsepuna järgi proovida, samas täissuuruses ma seda uuesti ei ostaks.

Anastasia Beverly Hills Brow Wiz




Brow Wiz on hästi peenikese ja kõva otsaga kulmupliiats, mis võimaldab joonistada loomulikuna näivaid peenikesi karvakesi ning luua ilusa tiheda kulmukaare, mis ei näi joonistatud, vaid hoopis selline nagu olekski looduse poolt ideaalsed kulmud antud. Saadaval 10 tooni ja minule sobib Medium Brown. Brow Wizi abil käib kulmude täitmine lihtsalt ja kiirelt ning kasutasin seda rõõmuga. Kahjuks sai rõõm kiire lõpu, sest pliiats kukkus mul maha ning süsi purunes sellest kergest kopsust tuhandeks killuks, nii et välja keerates pudenes sealt vaid lühikesi juppe, millega enam midagi pihta hakata ei olnud. Kahjuks saingi seda röögatu hinnaga pliiatsit kasutada vaid veidi vähem kui 2 nädalat. Kes seda osta plaanib, siis hoiatan - toode on küll hea, kuid seda tuleb hoida kui silmatera, sest kui ta põrutada saab, siis on pidu läbi.  Ise teda kindlasti rohkem ei ostaks. Hind: 29.95 EUR.

Sephoral on olemas ka omaenda kollektsioon ja nende riiulist võtsin kaasa portsu kangasmaske, sest lennuki kuiv õhk mõjus mu nahale halvasti ning tahtsin korraldada ühe mõnusa koduse SPAkuuri. Kangasmaskid on siiani mu nahale kõik väga hästi sobinud, nii et valisin erinevaid huvitava nime ja toimega maske. Kahjuks ei meeldinud mulle neist ükski.


The Blue Mask



The Blue Mask lubab nahka täita ja pinguldada. See näeb väga efektne välja, sest tema pealiskülg on läikiv metalliksinine. Ilmselt mõeldud selleks, et saaks maskitamise ajal efektseid selfisid klõpsida. Kahjuks teeb see metallikvälimus maski kanga paksuks ja jäigaks, nii et see ei liibu nahale sama ühtlaselt kui tavalised õhukesest kangast maskid. Rääkida ja liigutada seda tehes ei saa, sest kohe löövad maskiääred näolt lahti. Peale maskitamist ei olnud üldse sellist tunnet, et midagi tehtud on, nii et täiesti mahavisatud 3.75 eurot ja 15 minutit.

The Bubble Mask


  
Müüja hirmsasti kiitis seda maski, nii et võtsin kohe kaks. Paraku ei ole mul ka selle maski kohta midagi head öelda. Ta oli küll paremast materjalist kui The Blue Mask ja püsis näol ilusti. Aga nahk oli peale selle maha pesemist imelikult kiskuv ja kipitav, nii et mingit kasu ma temast ei saanud. Nahal olemise ajal hakkab maski pind mullitama, nii et efektne oli vaadata küll, aga tolku ei miskit. Ühe maski hind: 4.95 EUR.


The Heating Mask




See oli proovitud maskidest ainus, mis nahale midagi head tegi ja mahapesemise järgselt oli nägu pingul ja sile. Samas kasutada mulle seda ei meeldinud, sest mask oli kaetud paksu vaigu moodi nakkuva kreemiga, mis ei olnud kanga peal ühtlaselt jaotunud. Mõjuaja jooksul muutus ta näol soojaks, aga kogu aeg oli vastik kleepuv tunne, nii et ei suutnud oodata, millal saaks seda naha pesta. Nii et The Heating Mask oli proovitud Sephora maskidest ainus, mis nahale mingit mõju avaldas, kuid uuesti siiski ei ostaks, sest märgatavalt soodsama hinnaga on saadaval nii palju paremaid tooteid. Ühe maski hind: 4.95 EUR.

Kas oled Sephoras käinud? Millised tooted sealt sinu soovide nimekirjas esikohal troonivad?

No comments:

Post a Comment