Saturday, February 2, 2019

Merineitsi pintslid

Ebays jäid mulle juba ammu silma efektsed pintslikomplektid, mille varte disain on inspiratsiooni saanud müstilistest olenditest. Need ükssarviku sarve või merineitsi saba meenutavad pintslid ilmusid ikka ja jälle mu soovitatud toodete nimekirja, nii et lõpuks leidis üks viie pintsli komplekt tee ka mu ostukorvi. Sarnaseid komplekte on saadaval ka suuremaid, (näiteks 15 pintslit) aga ma oskan juba pildi järgi üsna hästi ennustada, kas ma pintslit kasutama hakkan või mitte ja suuremates komplektides oli palju otsast sirgelt lõigatud hajutuspintsleid, mis mulle üldse ei meeldi ja mis kindlasti kasutust ei leia.

Selles viieses komplektis paistsid kõik pintslid mulle hästi käe järgi. Komplekti hinnaks oli 5.99 dollarit.


Pakk jõudis minuni kahe nädalaga ja esmamulje oli paljutõotav - pintslid on valmistatud väga pehmest sünteetilisest kiust, mis on näo vastas mõnus ja kvaliteedi kohta ei ole ka midagi ette heita - pintslid hoiavad hästi vormi ning ei aja karva.

Ainus pintsel, mille kasutusmugavusega ma rahule ei jäänud, on alumisel pildil olev kõige parempoolne pintsel. Tavaliselt kasutan sellise vormiga pintslit alumise ripsmepiiri suitsuste hajutuste tegemiseks, aga see pintsel on hästi jäik ja ei hajuta kuigi hästi. Nii et see on komplektist ainus, mida ma kasutama ei hakka.


Väike lapik pintsel on hea abiline silma sisenurka heledate lauvärvide või sädelevate toodete kinni vajutamiseks ja suur tupsukujuline hajutuspintsel teeb head tööd koopajoonel õrnade üleminekute loomisel.

Minu lemmikuks sai keskmine näopintsel, mida kasutan särapuudri põsesarnadele kandmiseks. Hajutab väga ilusti, aga samas on piisavalt täpne ja ei aja highlighterit liiga suurele alale laiali. Juba ainult selle ühe pintsli eest oleksin nõus 5.99 dollarit maksma, nii et teised, mis sellega kaasa tulid, on vaid boonuseks.


Kõige parempoolne suur pintsel leiab kasutust põsepuna jaoks, aga sobib hästi ka päikesepuudri näole kandmiseks. Seda modelleerisin ise natuke ümber, sest tal oli keskel väike koonusekujuline tipp, mis hajutamist segas, aga paar naksu kääridega ja nüüd on pintsel igati tiptop.

Seda komplekti julgen küll soovitada, olgugi, et üks pintslitest mu heakskiidu osaliseks ei saanud. 4 head pintslit hinnaga  5.99 on ikkagi väga soodne diil.

Millised on olnud sinu parimad ebay ostud?

No comments:

Post a Comment