Wednesday, January 24, 2024

Kiko Milano

Kiko Milano on üks huvitav meigibränd. Ma käisin nende kauplustest tükk aega sisse astumata mööda, sest nii poekesed ise kui tootepakendid näevad välja sellised, et tegu on kallima otsa kosmeetikaga ja mul ei olnud parajasti soovi iluvidinatele palju kulutada. Ükskord astusin suurte sooduspakkumiste siltide tõttu aga poodi sisse ja olin väga meeldivalt üllatunud, sest Kiko hinnaklass jääb kuskile L'Oreali ja Nyxi kanti - ehk siis enamus tooteid on 10-16 euro vahel ning palju asju veel odavamadki. Olen nende valikust avastanud oma absoluutselt lemmiku puudrilise meigipõhja ja viimane hea leid oli Kiko setting spray. Kahjuks Eestis Kikot veel ei müüda, kuid nende poekesi on näiteks Hispaanias ja Itaalias päris palju, nii et kui reisil olles mõni silma jääb, siis soovitan sisse astuda. Viimasel korral rändasid Kiko poes minu ostukorvi sellised tooted:


Weightless Perfection puudriline meigipõhi on toode, mis minust eelmisel aastal  üldse suure Kiko Milano fänni tegi. Olen ühe karbikese juba lõpuni kasutanud ja see on parima hinna-kvaliteedi suhtega põhjapuuder, mida ma kunagi proovinud olen! Puuder on hästi peeneteraline ja tugevalt pressitud, nii et korraga tuleb pintslile vähe toodet, mis võimaldab meiki ilusate õhukeste kihtide kaupa üles ehitada. Sellega tehtud jumestus jääb väga loomulik ning püsib hästi ja Weightless Perfectioni abil saab teha nii kerge katvusega jumestust kui täiskatvat meigipõhja. Väga meeldib ja ostan kindlasti uuesti! Suur pluss on veel ka see, et puudril on SPF 30 päikesekaitse. Puudritoosis on olemas ka väike švammaplikaator, kuid minu meelest saab pintsliga peale kandes  ilusama tulemuse. Švammi kasutan siis, kui on päeva jooksul vaja meiki kuskilt kohendada. Hind: 14.99 EUR.


Full Coverage puudriline meigipõhi on oma olemuselt täpselt samasugune toode ja mõtlesin, et kui Kiko ühe imelise põhjapuudri teinud on, siis kindlasti on kõik nende puudrid ülihead. Kahjuks pidin pettuma. Full Coverage puuder ei jää nahale sama ilusa ja loomulikuna kui Weightless Perfection. Pintsliga toosist puudrit võttes tuleb korraga lahti väga palju toodet, nii et õhukesi kihte on sellega keeruline saavutada, pigem kipub tulema kohe üks paksult kattev puudrikiht, mis ei näe nahal sama hea välja kui mitme õhukese kihina üles ehitatud meigipõhi. Ta ei ole nüüd nii hull, et ma selle peale paari kasutamist minema viskaks - pigem on seda kasutades emotsioon selline, et "käib kah". Aga uuesti kindlasti ei osta. Hind: 16.99 EUR.


Minu absoluutne nr 1 Kiko toode on Weightless Perfection puuder aga teist kohta hoiab enda käes see Prime & Fix meigikinnitussprei. Spray on väga hea ühtlaselt pihustava pritsuga, mis ei jäta näole märgatavaid märgi täppe. Vedelikku väljub ühe pihustusega pumbast küll üsna palju ja nahk saab päris märjaks, aga see sulatab erinevad puudrilised meigitooted nii kenasti ühte ja pikendab jumestuse püsivust. Prime & Fix spray näeb välja ja tundub nagu kallis luksuskosmeetika - kui keegi paluks mul pimetestis selle hinnaklassi määrata, siis pakuksin 3x kõrgema hinna. See spray tõesti on super! Hind: 11.99 EUR. 



Viimase uue tootena ostsin tumepruuni Lasting Precision silmapliiatsi ja selle osas on tunded üsna neutraalsed. Ta teeb oma töö ära, aga erilist vaimustust minus ei tekita. Pliiats on üsna pehme, nii et seda on kerge peale kanda, kuid ta ei anna kohe esimesel tõmbel ilusat ühtlaselt katvat joont, vaid peab mitu korda üle tegema, et korralik tulemus saavutada. Püsivus on tal ok - silma sisenurgast kipub vahest naaaatukene laiali minema, aga mitte midagi nii hullu, et ma seda rohkem kasutada ei tahaks. Aga olen leidnud paremaid pliiatseid ja isegi soodsama hinnaga (Näiteks Essence), nii et teist korda ma seda ei ostaks. Hind: 7.99 EUR.

Kas oled Kiko Milano valikust midagi proovinud? Millised on sinu lemmiktooted?

No comments:

Post a Comment