Sunday, December 31, 2023

Sain tünga

Ma näen umbes 10 korda päevas HiSmile reklaami, kus õnnelikud kasutajad demonstreerivad, kuidas nad oma hambavalgendustoodete paki kätte saavad, õhinaga seda testima asuvad ning kuidas nende hambad kohe peale HiSmile toonikorrigeerijate kasutamist oluliselt valgemad välja näevad. Ma ei ole eile sündinud, nii et päris selliseid imesid nagu reklaamis ma muidugi saada ei lootnud, kuid reklaami ohvriks ma siiski langesin, sest mõtlesin, et kui juba pooltki sama hea tulemuse saaks, siis oleksin juba rahul. HiSmile hambavalgendustooted on lilla tooniga ning peaksid töötama nagu juustele mõeldud hõbešampoon, ehk siis lilla, mis on kollase vastandvärv, neutraliseerib ära kollase tooni ning hambad näevadki seetõttu kohe oluliselt valgemad välja.

Tellisin endale Instant Whitening Bundle-i ja banaanimaitselise hambapasta:


Instant Whitening Bundle koosneb HiSmile kahest populaarseimast tootest ehk siis V34 kollase tooni neutraliseerijast ning Glostik valgendavast läikest. Komplekti hind on 27 EUR (nii et kaks toodet koos osta on isegi soodsam kui ainult V34 pasta üksinda), kuid sooduspakkumisest hoolimata pole mul veel kunagi ühelegi ilutootele kulutatud rahast nii kahju olnud, sest need ei toimi absoluutselt!


Glostik näeb välja nagu huuleläige ja reklaamides paistis see nagu tõeline imeasi - kasutajad kandsid Glostiki ühele hambale mis selle koheselt teistest oluliselt valgemaks tegi. Reaalsuses ongi see nagu väga paksu koostisega kergelt lillaka tooniga huuleläige, mis jätab hammastele inetu ja ebaühtlase kihi, millel mitte mingit valgendavat efekti ei ole. Ma tunnen end hetkel täieliku idioodina, et ma selle üldse tellisin, ma ei saa aru, miks ma arvasin, et see töötab. 


V34 on väidetavalt HiSmile kõige tõhusam toode, mis neutraliseerib hammaste kollase tooni ja muudab nad juba ühe kasutamise järgselt oluliselt valgemaks. Tumelilla pastaga tuleb 30 sekundit hambaid harjata ja see lubab kollase tooni kaotada ning seda täiesti ohutult, hambaemaili kahjustamata ning hambaid tundlikuks muutmata. Kui nüüd hästi hoolikalt vaadata, siis võibolla mingi üliõrn efekt sellel pastal on, aga see on heal juhul sama tugev kui suvalisel 3-eurosel valgendaval hambapastal, nii et pole mingit vajadust selle peale 29 eurot raisata. HiSmile kodukal võite näha videot, millist efekti toode lubab, aga uskuge parem mind, et sellist tulemust te ei saa. Tumelilla pasta määrib veel ka igemeid, nii et isegi peale hoolikat loputamist jääb hammaste ja igemete vahele kerge lillakas rant. Nii et olge targemad kui mina ja ärge minge HiSmile reklaamide õnge.


Ainus toode, mis mulle meeldib, on banaanimaitseline hambapasta, aga 11 eurot on hambapasta kohta ikka päris krõbe hind, nii et teist korda ma seda ei telliks.


Pakiga olid kaasa pandud ka tasuta hambakleepsud, aga ma ei kujuta ette, kes selliseid asju üldse kasutaks. Miks peaks keegi tahtma endale hammastele kleepida seeni või tigusid? Täiesti arusaamatu toode minu jaoks.


Selline tüngasaamine siis 2023. aasta lõppu - loodetavasti sain selle postitusega vähemalt kellegi HiSmile reklaami ohvriks langemisest päästa.

Rõõmsat vana aasta lõppu kõigile ja ilusat uut!!!



No comments:

Post a Comment