Wednesday, December 1, 2021

Põhi Peal!

November sai läbi ja aeg teha postitus viimase kuu jooksul otsa saanud toodetest ning panna nende kohta kirja oma lõplik hinnang. Hüvasti tuli jätta selliste purkide-pudelitega:

Make Up Factory põsepuna - Rosy Haze on ainus põsepuna, mida ma oma elus kaks tükki olen ära kasutanud. Põsepuna lõpuni kasutamine võtab ju päris kaua aega ja kuna mul on väga palju erinevaid toone, siis on täielik ime kui mõni neist otsa saab. Ja see, et ma olen ühte toodet kaks korda ostnud ja selle ka kaks korda lõpuni kasutanud, näitab selgelt, kui hea see on. Lihtsalt täiuslik põsepuna - hajub imelihtsalt, püsib terve päeva ja õrnroosa värv Rosy Haze on täpselt selline värskust andev toon, mis sobib igal ajal ja iga meigi juurde. Praegu on see Ideaal Kosmeetika veebipoes saadaval poole hinnaga ja maksab vaid 7.70 EUR. Ma loodan väga, et lõpumüük tähendab, et uuendatakse vaid pakendit ja toon päris ära ei kao, sest see on tõesti üks imeline toode!

Tilk! Scrub Me näokoorija - Seda koorijat olen ära kasutanud juba mitu purgitäit. Koorivad osakesed on tal mõnusalt tugevad ja ei sula nahal ära, kuid samas piisavalt õrnad, et ei tee haiget. Toode on niisutavate omadustega ja peale selle kasutamist ei karju nahk kreemi järgi. Väga meeldib! Hind: 17.90 EUR.

Ontic Minerals mineraalpuuder - Ka Ontic Minerals puudrid on mu vanad lemmikud, mida olen ära kasutanud juba lugematu hulk purgikesi. Praegu sai otsa toon Creme Brulee, mis on üle kogu näo kasutamiseks minu jaoks liiga tume, nii et kasutasin seda hoopis modelleerimiseks. Ta jätab väga ilusad loomulikud varjutused ja mati viimistluse. Päikesepuudrid kipuvad sageli olema sooja alatooniga, nii et kui eesmärgiks on saada võimalikult loomulikud modelleeringud, siis oma nahatoonist paar tooni tumedam põhjapuuder on selle töö jaoks ideaalne. Hind: 26. 95 EUR.

Avene niisutav toonik - Avene toonik on mõeldud kuivale ja väga kuivale nahale ja niisutavad omadused on sel tõesti tugevamad kui ühelgi teisel toonikul, mida ma kasutanud olen. Mul on kombineeritud nahk ning põskedel ja lõual, kus nägu kipub kuivavõitu olema, oli see toonik ideaalne. Laup aga, mis mul niigi rasusevõitu on, muutus seda kasutades veelgi kiiremini läikivaks, nii et seda toonikut soovitangi ainult kuiva nahaga inimestele.  Hetkel saadaval soodushinnaga 19.50 EUR.

Hask silendav palsam - See on täiesti jube palsam, mis lendab peale paari kasutamist prügikasti. Ostsin selle loodustoodete riiulist, aga tundub, et sinna satub aegajalt ka ikka igasugust jampsi, sest see palsam on küll täielik silikoonipomm. Peale esimest pesu olid juuksed väga ilusad, siledad, läikivad ja kergesti kammitavad, aga edasisel kasutamisel tekkis juustele silikoonikiht, nii et juuksed ei tundunud enam ka vahetult peale pesu puhtad, olid ludus ning hoidsid pulka nagu oleksid rasused. Kindlasti ei soovita! Hind: 7.50 EUR.

Schwarzkopf Keratin Smooth palsam - Silendava palsami tooteinfo lubab taltsutada ka kõige tõrksamad ja kahusemad juuksed, kuid tegelikult on see üsna lahja palsam, mis kahususe vastu üldse ei aita. Ma kirjeldaksin seda pigem kui "kergelt niisutav palsam heas korras juustele". Kasutasin küll lõpuni, kuid teist korda ei ostaks. Hind: 13.90 EUR.

Sellised tooted said siis otsa novembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment