Friday, January 19, 2018

Luksuse puudutus

Elizabeth Ardeni 8 Hour sari ei vaja ilmselt pikemat tutvustamist. Kultustoote staatusesse tõusnud 8 Hour näokreem on asendamatu toode väga paljude naiste nahahooldusrutiinis ja samade toimeainetega kreeme-salve on Elizabeth Arden loonud lisaks ka keha ja huulte hoolduseks. Tooted on enamasti üsna soliidse hinnaga, kuid avastasin, et E Coopis on hetkel mõned Elizabeth Ardeni tooted väga hea soodusega saadaval.

Huulepalsamit kasutan ma igapäevaselt ja seega rändas minu ostukorvi 8 Hour kaitsev huulepalsam, mille tavahind on 24.90 EUR, aga praegu saab selle kätte 14.99 euro eest. Naiselik loogika - ma mitte ei raisanud 15 EUR, vaid hoidsin hoopis kümneka kokku :D



Pakend on ilus ja luksuslik ning palsam ise ülimalt siidine ja sügavniisutav. Tootel on kerge ravimtaimede lõhn ja maitse, aga see on piisavalt õrn, et ei hakka häirima. Palsam on ideaalse tekstuuriga - piisavalt pehme, et lihtsalt huultele libiseda ja kiiresti imenduda, ent siiski parajalt kõva, et mitte paksu rasvast kihti jätta. Minu jaoks lihtsalt täiuslik hügieeniline huulepulk! Nii et soovitan juhust kasutada ja E Coopist seda hea hinnaga soetada. Peale e-toidupoodide avastamist käin ma üldse väga harva päris poes. E Coopi suur eelis teiste ees on see, et tarne on olenemata ostusummast alati tasuta, nii et võid kasvõi ainult selle ühe toote osta ja ikka tuuakse see sulle tasuta koju kätte.

Kas oled 8 Hour sarja tooteid kasutanud? Milline on sinu lemmik?

No comments:

Post a Comment