Thursday, January 4, 2018

Aasta halvim iluost?

Kas tõesti saan sel korral aasta halvima iluostu tiitli välja anda juba jaanuari esimesel nädalal? Tundub nii, sest et ega Aussie Beach Mate kuivšampoonist kehvemat toodet ma vist proovinud olegi.


Soov pidevalt uusi tooteid katsetada lõppeb mõnikord ämbrisseastumisega. Selveris olid letil kõrvuti vana hea kindla peale minek Batiste Original ning minu jaoks täiesti tundmatu Aussie Beach Mate kuivšampoon. Mõlemad sarnases hinnaklassis - pisut alla 6 euro. Ja uudishimust tõstsin korvi uue ja huvitava. VIGA!

Sprei väljus pudelist täiesti märjana ja esialgu paistis, et ta teeb juuksed mustemaks. Mõne minutiga ta siiski kuivas ja juustele ilmus hallikas puudrikiht, mida oli võimatu korralikult välja kammida. Puuder imas rasu ning juuksed näisid puhtamad ja kohevamad, kuid rõõmustada oli vara, sest hallikas toon juuksejuurtel reetis juba kaugele, et pähe on kuivšampooni lastud.

Tootel oli väga tugev keemiliselt magus lõhn, mis püsis juustes seni, kuni pea puhtaks pesin. Väga ebameeldiv. Lapsed tulid trepist alla ja küsisid: "Mis siin haiseb?"

Juukseid katsudes oli tunda vastik jahune kiht, mis isegi mitmekordsel šampoonitamisel hästi peast lahkuda ei tahtnud. Ma viskan harva toote peale üht kasutamiskorda prügikasti ja annan enamasti ikka teise võimaluse, aga see kuivšampoon on nii halb, et rohkem ma teda küll kasutada ei kavatse.

Ühesõnaga ärge korrake minu viga ja jätke Beach Mate ostmata. Ei oska selle toote juures mitte ühtegi plussi välja tuua.

No comments:

Post a Comment