Tuesday, July 11, 2017

Amway tooted pere pisematele

Meie pere täienes hiljuti veel ühe pisitüdruku võrra ja ma olen nüüd õnnelik ja uhke nelja lapse ema. Lastele mõeldud tooteid valides pööran erilist tähelepanu sellele, et need oleksid nahasõbralikud ja tervisele ohutud. Amway saatis mulle katsetamiseks oma äsja turule tulnud lastesarja tooted - Glister Kids hambapasta ja -harjad ning SA8 Baby pesugeeli, mis just minu nõudmistele vastavad ja kohe ka kasutusele võetud said.

Glister Kids hambaharjad ja -pasta sobivad alates 2. eluaastast:



Lõbusa pandakaru pildiga hambapasta on maasikamaitseline ja lapsed kasutavad seda meelsasti. Hambaharjad tulevad neljases komplektis. Need on mõnusalt väikese peaga, nii et ka kaheaastasel lapsel on seda mugav kasutada. Harjadel on hambaarstide poolt soovitatud ümar harjapea ja mittelibisev vars. Värviline annustamise muster harjaste peal õpetab lastele, kui palju pastat tuleb ühel pesukorral kasutada.

Minu kaheaastane tütar küsib nüüd iga kord vannituppa minnes, et kas hambaid ka peseme :) Nii väga on talle uue hambapasta maitse meeldima hakanud. Kui sinu mudilane hambapesust ei hooli, siis ehk aitab just uue pasta kasutuselevõtt selle igapäevase toimingu tema jaoks meeldivamaks muuta.

Hambapasta hind on 4.44 EUR ja neljast hambaharjast koosnev komplekt maksab 11.06 EUR.

SA8 Baby kontsentreeritud pesuvahend



Pesugeel on testitud ja kontrollitud koostöös nahaarstidega ning on allergiavaba. See on biolagunev, ei sisalda värvaineid ega optilisi valgendajaid. Geel on piisavalt õrn et sellega pesta ka vastsündinu pesu. Tal on väga kerge lõhn ja sellega pestud rõivad ei lõhna pärast pesuvahendi järgi. Geelil on pehmendavad omadused ja sellega koos ei ole ma pesuloputusvahendit kasutanud, ent riided jäävad siiski pehmed ja mõnusad.

Tugevamatele plekkidele olen enne masinasse viskamist sapiseepi hõõrunud, ent kergemad plekid tulevad vaid SA8 geeli kasutades välja. Kuna toode on kontsentreeritud, kulub teda väga vähe - tavaliselt panen masinatäie peale 20 ml geeli, nii et ühe pudelitäiega saab päris pikalt läbi. Geeli hind on 20.53 EUR. Pesuvahend hakkas mulle nii väga meeldima, et jäängi selle püsikasutajaks ja käiku läheb see kogu pere riietel, mitte vaid beebi asju pestes.

Amway tooteid saab tellida nende kodulehelt: https://www.amway-estonia.com/

No comments:

Post a Comment