Thursday, December 29, 2016

InJoy Box

Kellele ei meeldiks üllatuskingitused? Kui tundub, et häid üllatusi su elus liiga vähe on, siis selle vastu leiab rohtu. InJoy Box  on karbike, mille saad endale tellida aadressilt http://injoybox.ee/. Box maksab 33 EUR, aga tooteid on selle sees 70-100 euro väärtuses! InJoy Boxi kodulehel saad valida, kas tellid karbikese naisele või perele. Naistele suunatud boxist võid leida põnevaid kosmeetikatooteid, aksessuaare ja maitsvaid üllatusi. Perele suunatud pakki on pandud arendavaid mänge, raamatuid ja muud vahvat.

Minule saadeti naistele mõeldud pakk. Kingitus oli imearmsalt pakitud:


Ja sealt tuli välja lausa seitse asja:


Tegemist oli detsembrikuu pakiga, nii et tunda oli jõuluhõngu ja kingitusi oli pakis tõesti seinast seina. Näiteks pehmed jõuluvärvides sokid:


Laura Mercier läbipaistev tolmpuuder. Sellest tootest olin eriti elevil. Laura Mercier sarja Eestis ei müüda, aga olen välismaiste ilublogijate kaudu sellest palju kuulnud ja kõik arvustused on olnud ülivõrdes. Ka minul jätkub puudri kohta ainult kiidusõnu - ülipeen ja siidine, kinnitab ja matistab meigipõhja terveks pikaks päevaks ja läbipaistev toon sobib kõigile nahatoonidele. Eestis seda küll saada ei ole, aga välismaistes netipoodides on puudri hinnaks umbes 36 EUR, nii et InJoy Box on tõeliselt hea diil, sest juba see üks toode maksab rohkem kui sa Boxi eest välja käima pead.


Hästi pehme võtmehoidja-jänku, mille vastu mu tütardel tärkas armastus esimesest silmapilgust, nii et nad kauplesid selle endale :)


Beauty Blender. Sellest meigišvammist olen pikema postituse kirjutanud SIIN. Kui suvisel ajal ei ole mul suurt vahet, kas kanda jumestuskreemi näole pintsli või beauty blenderiga, siis talvel, mil nägu on väga kuiv ja kipub lausa ketendama, on beauty blender mu number 1 abiline jumestuse tegemise juures. Mitte ühegi teise vahendiga ei saa ma praeguse kuiva naha perioodil sama siledat ja veatut meigipõhja kui selle švammiga ja mu vana blender näitaski juba väsimise märke, nii et olen uue üle super rõõmus!!! :)


Avon ColorTrend lauvärvipliiats "Virmalised". Ilusa läikega helelilla toon teeb pilgu säravaks ja värskeks ja sobib hästi igapäevaseks kandmiseks. Toon meeldib mulle väga, aga toote püsivusega ei jäänud ma rahule. Kasutasin küll selle all usaldusväärset primerit, ent sellest hoolimata hakkas värv lauvagudesse kogunema.


Stardust kaelakee on pikk ussilaadne ehe, mis ulatub kaela pannes peaaegu nabani välja. Väga pilkupüüdev.


Ja viimasena jõulukuusse sobivalt kotike krõbedaid piparkooke:


InJoy Boxil on partnereid üle kogu maailma ja seetõttu on pakkide sisu eriti põnev ja saada võid ka selliseid asju, mida meie kaubandusvõrgust osta pole võimalik. Nii et kui asi sind huvitama hakkas ja tahaksid uuel aastal ka endale üllatusi täis karbikest tellida, siis vaata nende kodulehele:  http://injoybox.ee ja anna tellimus sisse. Jaanuaris on boxi sisu juba hoopis midagi muud, nii et põnevus garanteeritud :)

Force of Beauty Facebooki lehel läheb käima kingiloos, mille võitja saab endale tasuta InJoy Boxi!

No comments:

Post a Comment