Tuesday, October 18, 2016

Odav ja hea

Tänases postituses laon ritta tooted, mille hind jääb alla 10 euro, aga mis on nii head, et teevad ka mitu korda kallimatele kvaliteedis tuule alla.


Näohooldustoodete riiulil on minu head ja odavad leiud järgmised:


Mixa seebivaba vistrikevastane puhastusgeel

Pakendilt saab lugeda, et tegu on rasusele nahale mõeldud tootega, kuid see sobib ka mu kuivapoolsele nahale väga hästi. Geel võtab juba ühe pesuga maha ka tugevama jumestuse, ei ärrita nahka, on parabeenide- ja alkoholivaba ning ennetab punnide teket - mida enam võiks ühelt pesugeelilt tahta? Hind on tal umbes 6 eurot.

Natura Siberica toitev öökreem

Öökreem pärineb Natura Siberica Loves Estonia rukkilillesarjast. Selle hinnaks on 4.79 EUR. Kreem on tõhusalt niisutav ja kiiresti imenduv ning minule meeldib üliväga tema lõhn. See on nostalgiline "vanaema juures maal" päikseliste niitude ja lapsepõlvesuvede aroom. Igal õhtul seda näole määrides tuleb naeratus näole :)

Natura Siberica seedriseemneõli

Värske seedriseemneõliga on niisugune lugu, et seda poest osta ei olegi võimalik. Selleks, et õli endale saada, pead lihtsalt õigel ajal õiges kohas olema. Viru keskuses asuvas Natura Siberica kaupluses on väike labor, kus õli pressitakse ja iga päev saavad kell 12.00, 15.00 ja 18.00 ostu sooritanud kliendid pudelikese õli kingituseks. Õli on sügavniisutav ja minu jaoks on ta tõeline käte päästja - sügisel ja talvel kipuvad mu käed kergesti karedaks minema ja seedriseemneõli muudab juba ühe kasutuskorraga käte naha nagu uueks.

Max Factor Excess Shimmer lauvärvid


Excess Shimmer lauvärvid on mu kiire päevameigi salarelvad. Minul on toonid Pearl ja Copper ja nagu näha topsikeste kulumise järgi, siis eriti sagedast kasutust leiab just viimane. Värvid on geeljad, neid on väga lihtne peale kanda ja nad püsivad tõesti terve päeva ilma lauvakku kogunemata. Hind 9.90.

Huuleläigetest on viimase aja head ja odavad leiud Essence poolmatt huuleläige toonis Girl of Today ja Nyx Intense Butter Gloss toonis Berry Strudel:


Essence poolmati tulemusega huuleläige on täpselt minu toon ja see on huultel ülimõnus - teda peaaegu polegi tunda. Niisutab, püsib hästi ja ei kleepu - täiuslik huuleläige. Hind 2.59 EUR.

Minu meigikoti viimane uus tulija on erklilla Nyx Intense Butter Gloss. Sellist tooni poleks ma oma tarkusest proovida julgenudki, aga kuna sain selle kingiks, siis katsetasin järgi ja sattusin vaimustusse - sellise pigmendiga huuleläiget minu silmad varem  näinud ei ole. Kindlasti satub Intense Butter Gloss läikeid mu meigikotti tulevikus ka teistes toonides. (Eestisse saabuvad Nyxi tooted müügile selle nädala lõpus, nii et täpselt ei tea, mis nende hind olema hakkab, aga välismaa netipoodides maksavad läiked 6-7 euro vahel.)

Essence silma- ja huulepliiatsid


Kõigepealt said mu suurteks lemmikuteks Essence väljakeeratavad silmapliiatsid, mis on imeliselt püsivad, väga pehmed ja saadaval super ilusas värvivalikus. Sel sügisel tulid aga välja Essence kauapüsivad teritatavad pliiatsid, mis on veelgi paremad! Tekstuurilt ja püsivuselt täpselt sama head, kui mu vanad sõbrad, aga kuna neid saab teritada, siis on nad täpsemad ja nende abil saab puhtama ja konkreetsema jumestuse. Essence silma- ja huulepliiatsid maksavad 2-3 euro vahel.

Sellised on minu odavad ja head ilulemmikud. Kas oled mõnda neist proovinud? Jaga kommentaariumis julgelt infot ka enda lemmiktoodete kohta!

No comments:

Post a Comment