Tuesday, August 8, 2023

Kapriisse naha suvine hooldus

Suvel on mu nahk eriti kapriisne ja kombineeritud naha kiiksud löövad kohe ekstra teravalt välja. Talvel on mu nahk kombineeritud/kuiv, suvel aga kombineeritud/rasune. Näo alumine pool tahab aasta ringi rammusamat ja rasvasemat kreemi, aga T-tsoonis on olukord üsna muutlik ja tuleb vastavalt aastaaegade vahetumisele ka hooldustooteid välja vahetada. Suvel kipub nahk laubal ja ninal olema päris rasune ja püüan leida tooteid, mis aitaksid liigset rasu tekkimist kontrolli all hoida. Samas koputab mul kohe-kohe uksele 40. sünnipäev, nii et liigselt kuivatavaid tooteid jälle kasutada ei tahaks, vaid püüan leida kuldse kesktee, mis hoiaks naha rasususe kontrolli all ning samal ajal toidaks, niisutaks ja võitleks kortsude tekkimise vastu.

Olen enda jaoks leidnud praegu hästi toimiva tootekomplekti kodumaise Tilk! looduskosmeetika valiku seast. Kui sul on samuti kombineeritud nahk, mis juba ka vananemisvastaseid tooteid vajab, siis leiad kindlasti minu suviste lemmiktoodete seast ka endale hästi toimivad nahahooldusvahendid.

Minu suvise nahahoolduse raskekahurvägi on selline:



Spray Me näovesi probiootikumide ja teepuuõliga



Näovett kasutan nii hommikul kui õhtul ja see on kombineeritud naha jaoks täiesti ideaalne suvetoode - teepuu eeterlik õli aitab liigset rasusust kontrolli all hoida, probiootilised koostisosad tasakaalustavad naha mikrofloorat ning võitlevad enneaegse vananemise vastu, aloe veral on aga jahutavad, rahustavad ja niisutavad omadused. Näovesi puhastab, rahustab ja niisutab nahka ning kreemid-seerumid imenduvad peale selle kasutamist paremini. Hind: 17.90 EUR.


Probiootiline näokreem normaalsele ja kombineeritud nahale



Probiootikumidega päevakreem on kerge koostisega, imendub kiiresti ning ei jäta nahka rasvaseks. Sobib väga hästi kasutada enne meikimist, sest nahk ei jää läikima ja jumestuskreem ei hakka selle peal ringi ujuma. Kreem sisaldab probiootikume, mis hoiavad naha loomulikku mikrobioomi. Nahk on seda kasutades pehme, elastne ja hästi niisutatud. Hind: 29.90 EUR.

Spoon Me öökreem



Spoon Me on Tilk! kreemidest kõige rammusam. Talvisel ajal, mil nahk on väga kuiv, olen seda kasutanud ka päevakreemina. Suvel, mil nahk on rasusem, leiab see kasutust öökreemina.  Kreem on kokku segatud kõrvitsaseemne-, kibuvitsaseemne-, nisuidu- ja avokaadoõlist. See toniseerib ja taastab nahka öösel magamise ajal ning stimuleerib kollageeni tootmist. Hind: 29.90 EUR.

Vananemisvastane küüslauguseerum



Ma olen peaaegu terve Tilk! tootevaliku läbi proovinud ja sellele seerumile ei leidu kortusdevastases võitluses vastast! Kortsud ja joonekesed mahenevad seda kasutades märgatavalt ja kui kasutan sellega koos veel ka näokuppu, siis on tulemused kohe eriti head. Kõige tugevamat efekti olen märganud lõuajoonel - kui kasutan seda seerumit koos näokupumassaažiga, on nahk väga heas toonuses ja oluliselt rohkem trimmis kui muidu. Suvisel ajal ma päris igapäevaselt seda õliseerumit ei kasuta, vaid kannan seda näole tunde järgi, nii 2-3 korda nädalas. Talvel kasutasin seerumit aga igapäevaselt.  Mul on hetkel kasutusel juba kolmas pudel ja olen selle toote suur fänn! Hind: 39.80 EUR.

Sügavpuhastav näomask



Sügavpuhastavat turbamaski on rikastatud musta küüslauguga ning see mask teeb nahaga lausa imet. Ta puhastab poore, niisutab, rahustab, võitleb akne vastu ja ennetab kortsude teket. Mask sobib igale nahatüübile ja igale vanusele. Seda on kreemja ning vahulise koostise tõttu palju mugavam kasutada kui tavalisi turbamaske. Ta ei kuiva näol ära ning laseb end hõlpsalt maha loputada. Hind: 23.99 EUR.

Rahustav küüslaugusalv



Küüslaugusalv on üks hea universaalne toode, mis aitab erinevate nahamurede puhul. Olgu probleemiks liigne kuivus, punetus, kriimustus või putukahammustus - küüslaugusalvist saab nende kõigi puhul abi. Kuna tegu on läbinisti loodusliku tootega, siis sobib see kasutamiseks kogu perele, sealhulgas väikelastele. Hind: 18.90 EUR.

Neid tooteid kasutades olen oma kombineeritud naha ideaalselt balanssi saanud: 

  • Kuivad kohad niisutatud
  • Rasuste alade läikimine peatatud
  • Kortsud kontrolli all
Kas oled Tilk! looduskosmeetika valikust midagi proovinud? Millised tooted on sinu suvised lemmikud?

No comments:

Post a Comment