Wednesday, December 29, 2021

Wishlist 2022

Minu lemmikpostitused teiste ilublogijate kanalitel on aastakokkuvõtted, kus räägitakse parimatest parimaist iluleidudest. Olen tänu sellistele postitustele avastanud väga head kosmeetikat ja ka sel aastal panin erinevate ilugurude lemmiktoodete postitustest ja videotest päris palju heade toodete soovitusi kõrva taha, mida järgmise aasta jooksul kindlasti ära proovida tahan. Panen nad enda blogisse ka kirja, et meelest ära ei läheks. Kui oled mõnda allolevatest toodetest proovinud, palun jaga kommentaarides oma muljeid - kas tasub neid osta või mitte.


Physicians Formula Matte Butter Bronzer



Physicians Formula tooted on mulle alati väga meeldinud ning kohe eriliseks lemmikuks on saanud nende legendaarne Butter Bronzer. Sellest on nüüd valja antud ka matt versioon, mis saab kindlasti mu selle aasta üheks esimeseks iluostuks, sest hetkel kasutusel olev päikesepuuder on kohe-kohe otsa lõppemas ning ongi paras aeg uus valmis osta.

Milani Rose Powder Blush



Milani roosikujulised põsepunad on mulle juba ammu silma jäänud ja praegu olengi uue väga hea põsepuna otsinguil, sest mu vana lemmik Make Up Factory põsepuna toonis Rosy Haze sai hiljuti otsa ning tahaks vahelduseks midagi muud proovida. Toonidest meeldib mulle enim ülemises reas olev kõige parempoolne roosa värv, aga tahaksin neid siiski enne ostmist reaalselt näha ja alles siis otsustada, millise koju toon.

Milani Baked Blush



Hästi palju kiidetakse ka Milani Baked Blushe ja neist on mulle eriliselt silma jäänud Dolce Pink ja Petal Primavera, aga samuti ei taha neid ehku peale netist tellida, vaid oma silmaga enne ostu lähedalt vaadata, et milline võiks minu nahatoonile kõige parem klapp olla.

Catrice True Skin peitekreem



Catrice True Skin jumestuskreem on üks parimaid, mida ma kunagi kasutanud olen ja nüüd on samast sarjast välja antud ka peitekreem, mille kavatsen kindlasti järgi proovida.

Bare Minerals mineraalpuuder



Olen juba aastaid olnud suur mineraalpuudrifänn, sest nendega on meigi tegemine väga kiire, püsivus on super ning boonusena on mineraalsed põhjad veel erakordselt nahasõbralikud. Bare Minerals puudrite kohta olen kuulnud vaid kiidusõnu, nii et kindel plaan on need ka omal nahal järgi proovida.

Catrice tooniv huulepalsam arbuusiga



Minu lemmik huuletoode on hetkel Catrice tooniv vaarikalõhnaline palsam, mis annab kerge kuid kauapüsiva tooni ja on huultel erakordselt meeldiv ja niisutav. Jumaldan arbuusilõhna, nii et tõenäoliselt saab sama sarja arbuusipalsam mul veelgi suuremaks lemmikuks.

Catrice Disney Princess tooniv palsam







Huulepulkadest armastan kõige rohkem toonivaid palsameid ja kuna Catrice omad on end mulle juba korduvalt tõestanud, siis tahaksin, et neid oleks mul igas värvitoonis. Printsessikollektsioonist ostan endale kõige roosakama, ehk Belle palsami.

Catrice 5 In A Box lauvärvid



Minu viimane iluost oli Catrice Soft Rose Look lauvärvipalett ja see on lihtsalt nii hea, et ma pean endale saama ka sama sarja pruunikates toonides variandi Golden Nude Look.

J Cat Beauty Dia & Noche lauvärvipalett



J Cat Beauty sädelevad lauvärvid on väidetavalt ühed parimad maailmas ja eriti tore on see, et tegu on väga soodsa hinnaga palettidega, nii et kui need kuskil silma jäävad, siis kindlasti proovin järgi.

L.A. Girl silmapliiatsid




Meigiasju enne ära kolimist kokku pakkides ununes mul kaasa võtta selline igapäevane toode nagu pruun silmapliiats ja olen sellest väga puudust tundnud. L.A. Girl omad on väga hea hinnaga ning kuulduste kohaselt lausa esmaklassilise püsivusega, nii et kindlasti tahaksin endale osta tooni Dark Brown ja ilmselt ka Deep Plum, mis tundub olevat täpselt selline, mis roheliste silmadega ideaalselt sobib.


L.A. Girl huulepliiatsid





Mul on puudu ka üks universaalne sobib-kõigega huulepliiats, mida koos toonivate palsamitega kasutada ja L.A. Girl Natural Creme paistab olevat just see, mida mul vaja on. Pidid olema väga pehmed ja kreemjad, kuid samal ajal kauapüsivad.

Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Finish meigikinnitussprei



Charlotte Tilbury toodetest saaksin kokku kohe eraldi wishlisti, sest tal on nii palju väga kiidetud tooteid, aga kuna nad on hinnalt ikka üsna krõbedad, siis proovin end vaos hoida ja lisan siia tagasihoidlikult vaid ühe, mida esimesena katsetada tahaksin - Airbrush Flawless Finish meigikinnitussprei. Selle kohta räägitakse, et ta otsekui liimib jumestuse näkku, nii et võib vabalt maski kanda või nägu puutuda ja jumestus on sellest hoolimata täiesti veatu. Hispaanias kehtestati jälle rangemad maskikandmise reeglid, nii et selline imeline sprei kuluks ära küll.

Sellised meigitooted siis minu 2022 aasta soovide nimekirjas. Kas oled midagi neist kasutanud? Kas soovitaksid mul neid osta, või mitte?

No comments:

Post a Comment