Saturday, October 26, 2019

Ilulaada saak

Ma ei ole kunagi olnud suur Hullude Päevade või Osturallide väisaja, sest rahvamassis trügimine on mulle lihtsalt nii vastumeelne. Selveri Ilulaat on aga üks kampaania, mida ma iga kord külastan, sest esiteks ei mölla seal kunagi meeletult palju inimesi ja alati on pakkumiste hulgas selliseid tooteid, mida ma niikuinii ostan ja miks mitte neid siis pisut soodsama hinnaga soetada. Sellesügisene Ilulaat saigi just avapaugu ja kestab ajavahemikul 25. oktoober kuni 18. november. Pakkumiste kataloog on ka netis üleval ja seda saab näha SIIN.

Mina külastasin Ilulaata teisel päeval, mil kõiki kampaaniapakkumiste hulgas olevaid tooteid oli veel ilusti saada ja tõin ära sellised asjad:


Tigi Urban Anti-Dotes Recovery šampoon ja palsam - Tigi juuksehooldustooteid olen aja jooksul palju kasutanud ja nendega alati rahul olnud. Enamasti olengi ostnud neid suuri 750-ml pudeleid, mis on väga hea hinna-kvaliteedi suhtega. Ilulaadal on nad selle enne-pärast hinna kuidagi eriti loominguliselt juurde kirjutanud, väites, et komplekti tavahind on 69.90. Tegelikult on enamustes veebipoodides see komplekt kuskil 25 euro ringis ja sooduskampaaniate ajal olen seda müügil näinud isegi vähem kui 20 euroga, nii et väga suurt hinnavõitu Ilulaat ei paku, aga kuna veebipoodidest lisandub tavaliselt ka postikulu ja mul šampooni-palsamit niikuinii vaja oli, siis ostsin seekord komplekti Selverist. Hinnaks on Ilulaada raames 22.90, mis on nende salongisuuruses pudelite eest igati ok diil.


Noughty To The Rescue kahusust vähendav seerum - Juukseid silendavaid seerumeid kasutan peale iga pesu ja katsetan meeleldi uusi tooteid. Noughty sarjast polegi ma varem midagi proovinud, nii et alustan sellega tutvumist just selle seerumiga. Ilulaada hind: 6.99 ja tavahind 8.99 EUR.

Nurme magneesiumihelbed - Magneesiumihelbed avastasin raseduse ajal, mil mind jalakrambid piinasid. Magneesiumi jalavannid tegid sellele murele kiire lõpu, aga toote kohta põhjalikumalt uurides avastasin, et sellest on tervisele üldse palju kasu, nii et olen nüüd igal sügisel ühe immuunsust tugevdava magneesiumi jalavannide kuuri teinud. Ilulaada hind on 700-grammisel helbekotil 5.99, tavahind 8.99 EUR.

Adidas deodorant - Soodushinnaga deodorantide valik oli Ilulaadal suur ja minuga tuli kaasa Adidase oma, mis praegu on saadaval hinnaga 2.49. Tavahind 3.49 EUR.


Intuition raseerija - Selle toote juurde oli kirjutatud, et ta võimaldab kahes suunas kasutamist ja on üldse erakordselt terav ning hea kasutusmugavusega, nii et mis muud, kui proovin järgi. Ilulaada hind on 7.99, tavahind 10.99 EUR.

Purederm jalgu koorivad sokid - Selliseid sokke olen juba pikalt tahtnud proovida, aga kunagi pole nagu õiget aega leidnud. Nad nimelt panevad jalad mõneks ajaks koledasti nahka ajama, nii et lahtise kinga ilmadega, või enne veekeskuse külastust ei maksa neid kasutada - hirmutab teised inimesed ära, et mis jube jalataud sul kallal on. Praegu pole mul aga plaanis oma paljaid varbaid kellelegi näidata, nii et ongi hea aeg vanale tallanahale säru teha. Hind: 4.49, tavahind 5.99 EUR.

Kahjuks ei olnud sel korral laadapakkumiste hulgas minu suurt lemmikut - Maybelline Age Eraser peitekreemi, mida ma muidu ikka just selle kampaania ajal ostnud olen. See saigi mul hiljuti otsa ja lootsin varusid täiendada, aga seda polnud minu lähimas Selveris praegu üldse müügil, isegi mitte tavahinnaga.

Sel korral toimub Ilulaada külastajate seas ka loosimine ja kõigi vahel, kes kampaania ajal vähemalt 50 euro eest pakkumiste seas olevaid tooteid ostavad, läheb loosi 1000 eurone kleit Liina Steini moemajast. Minul tuligi nibin-nabin see summa täis, nii et hoian pöialt, et loosiõnn naerataks. Oleks päris tore uude aastasse Liina Steini kleidis hõljuda.

Kas oled Ilulaadale minemas? Milliseid tooteid sealt soetada kavatsed?

No comments:

Post a Comment