Sunday, July 28, 2019

Head huulepulgapäeva!

29. juulil tähistatakse rahvusvahelist huulepulgapäeva ja sel puhul saatis Essence mulle pakikese uute huulevärvidega. Kes Essence huulepulkadega veel tuttav ei ole, see võiks tänase päeva puhul tiiru mõnes suuremas Selveris teha, sest nii odavaid ja häid huulevärve kui nende letis, mujalt naljalt ei leia.

Essence huuletoodete hinnad jäävad enamasti 3 euro kanti, aga kvaliteedilt on nad nii head, et teevad ka mitu korda kallimatele ära. Nende valikus on nii klassikalisi kreemjaid kui matte huulepulki, nii läbikumavaid kui ka tugeva katvusega läikeid, samuti lai valik vedelaid huulepulki - ühesõnaga igale maitsele midagi. Minu pakist tulid välja sellised uued tooted:


Velvet Matte huulepulgad on poolmati viimistlusega ja katavad huuled läbipaistmatu värvikihiga. Nad ei kuivata huuli, nii et väga mugavad igapäevaseks kandmiseks. Alumisel pildil olev parempoolne lillakasroosa saigi kõigist uutest toodetest mu suurimaks lemmikuks - piisavalt rahulik, et lihtsa päevameigi juurde sobida, kuid annab näole mõnusa värvisärtsu.


This Is Me on Essence nude kollektsioon, kuhu kuulub 20 huulepulka ja nendega täpselt samades toonides küünelakid. Kevadel pühendasin kollektsioonile lausa eraldi postituse, mida saab lugeda SIIN. 20 eri toonis nude värvi seast leiab igaüks endale perfektselt sobiva igapäevase huulevärvi. Minu lemmiktoonid on Happy ja Amazing ja kannan neid mõlemat väga sageli, sest nendega lihtsalt ei saa mööda panna - täpselt minu toonid. Ühe huulepulga hinnaks on vaid 2.59 ja 20 tooni hulgas on sobivaid toone nii väga heleda jumega kui tumedanahalistele kasutajatele. Alumisel pildil on toon Real, mille ma oma pakist leidsin:


Colour Boost vedelad huulepulgad on ülihea püsivusega, kuid huultel siiski mugavad. Värvikiht püsib erksana terve pika päeva, kuid kuskil poolest päevast hakkab kergelt kuivatav tunne tekkima. Siis olen lihtsalt värvikihi peale hügieenilist huulepulka pannud, et huuli niisutada ja see probleem kaob. Toonide valik on neil mõnusalt lai - mul on juba tükk aega lemmikute hulka kuulunud selle sarja pruunikasroosa toon Mad Matters ja nüüd sain järgi proovida ka mõned nende julgematest toonidest.


Automaatseid huulepliiatseid on Essencel väga laias valikus. Draw the Line pliiatsid teeb eriti praktiliseks sabas olev teritaja, tänu millele saab pliiatsiotsa iga kasutamise eel uuesti teravaks teha. Maksavad vähem kui kaks eurot, nii et mõnusalt taskukohase hinnaga ka.


Milline huulevärv on sinu lemmik? Kas eelistad huulepulki, läikeid, või hoopis vedelaid kauapüsivaid huulepulki?

No comments:

Post a Comment