Friday, July 26, 2019

Artistry personaliseeritud näoseerum

Artistry meigitoodetest olen blogis varem korduvalt kirjutanud, sest nende ülihead jumestuskreemid, lauvärvid ja silmapliiatsid on end mu meigilaual püsivalt sisse seadnud. Artistry nahahooldustoodetega ma siiani kokku puutunud ei olnud, seega oli rõõm suur, kui kuller mulle ühe pakikese tõi, kust tuli välja Artistry uus personaliseeritud seerum.


Nagu nimigi vihjab, saab seerumi vastavalt oma naha vajadustele ise kokku segada. Artistry baasseerumile saad lisada erinevaid ampulle, et valmistada täpselt selline kokteil, mida sinu näonahk hetkel vajab. Valida on viie erineva toimeainega ampulli vahel - niisutav, kortsudevastane, pinguldav, sära andev ja värvimuutusi vähendav. Ma olen blogis viimase poole aasta jooksul kurtnud, et mulle hakkavad esimesed kortsud tekkima, seega oli Artistry meeskond mulle seerumi valmistamise jaoks kaasa pannud nii kortsudevastase kui pinguldava ampulli.

Baasseerumisse võib lisada 1-3 erineva toimeainega ampulli. Baasseerum koos pinguldava ampulliga maksab 89.61 EUR ja kortsudevastane lisaampull on 41.36 EUR. Kokkusegamine toimub täiesti hügieeniliselt - ampullid tuleb seerumipudeli otsa keerata ja alles siis, kui ampulli tugeva naksuga paika keerad, vabaneb selle sees olev vedelik pudelisse.



Seerum on lõhnatu, üsna vedel ja imendub naha sisse hetkega. Nahk jääb seda kasutades hästi niisutatuks ja pehmeks. Kortsudevastane mõju hakkas avalduma umbes kahe nädala pärast ja silmade ümber olevad peened joonekesed vähenesid märgatavalt. Sügavamad kortsud on samuti mahenenud, kuid päris ära kaotada seerum neid siiski ei suutnud. Artistry seerumi juures meeldib mulle eriti see, et ta jätab nahale täiesti puhta tunde nagu polekski midagi näole määritud. Ei mingit kleepumist ega nakkumist.

Artistry näohooldustoodete valikuga saab lähemalt tutvuda SIIN. Tavapoodides neid müügilt ei leia, nii et ostusoovid saab teele panna Amway kodulehelt.

No comments:

Post a Comment