Monday, February 19, 2018

Mõtisklused ideaalsest põsepunast

Põsepuna oli viimane asi, mida ma meigiasjadest kasutama õppisin. Esimesed halvad kogemused valesti valitud toodetega viisid mind lihtsalt mõttele, et mulle ei sobigi üldse põsepuna. Tegelikult on igaühele see värskust andev ja jumet kaunistav toon olemas, aga selle leidmine ei pruugi alati kiiresti käia ja tuleb üsna mitut konna suudelda enne, kui selle õigega kohtud :)

Mina arvasin näiteks, et õiget põsepuna valides pead võtma sellise tooni, mis sulle värvina meeldib. Paraku ei pruugi see su nahatooniga üldse kokku klappida. Minu esimesed põsepunad olid sügav punane ja erkoranž, mis mõlemad olid mu nahatooni jaoks liiga tumedad ja määrisid selle ära. Tol ajal olid mul oranžid juuksed ja arvasin, et juuksetooni järgi põsepuna valides ei saa mööda panna. Lisaks kandsin ma neid peale toosis olnud väikese lapikpintsliga, mille hajutamisomadused olid nullilähedased. Tulemus jäi inetu ja mina tegin sellest järelduse, et mulle ei sobigi põsepuna.

Tänaseks olen lugematul hulgal erinevaid toone proovinud ja katse-eksitus meetodil selgeks teinud, et roosa on minu värv. Ja selleks, et roosa põsepuna oleks minu värv ei pea roosa mulle riietuses või elus üldse meeldima. Kui õiget tooni põsepuna näole kanda, siis haakub ta nahaga nii kenasti, et olekski nagu osa mu naha värvist. Loomulik õhetus, mis on täpselt õiges kohas ja paraja tugevusega.

Minu ideaalne põsepuna on Dr Irena Eris Pure Rose, mida enam kahjuks ei toodeta. See sobis mul tõesti iga jumestuse juurde ja on üldse esimene põsepuna, mille ma lõpuni kasutanud olen. Karbike sai mul eelmisel kuul tühjaks ja olen nüüd uue lemmiku otsinguil. Mu meigikohvris on tegelikult mitmeid väga ilusaid toone, aga ühegagi ei ole sellist armastust veel tekkinud kui Pure Rosega. Nii pendeldangi hetkel mitme toote vahel.

Mis siis minu meigilaual praegu uue lemmiku koha pärast võistlevad:





Karbis ei tundugi nad väga erinevad, kuid nahale kantuna on vahe selgelt näha:


Make Up Store "Must Have" on kolmest kõige intensiivsema pigmendiga matt värv. Seda tuleb nahale kanda väga väike pintsliotsatäis ja juba see lööb näo särama. Püsib imeliselt ja on õhtul täpselt sama erk kui hommikul peale kantuna.

Artdeco "Romantic Rose" sisaldab säraosakesi. Igapäevaselt kannan teda peale ühe kihi ja tugevama jumestuse juurde kaks. Püsib väga hästi - õhtu lõpuks on ainult veidi hajunud.

Holika Holika "Grapefruit Jelly" on kreemjas toode. Purgis paistab ta roosakas, kuid nahal muutub rohkem virsikuvärviks. Mul on ilmselt näo ja käe sisekülje nahatoon päris erinev, sest seda värvitesti vaadates paistab ta mulle liiga oranž, aga näole sobib ilusti. Kreemja koostise tõttu jääb ta nahal hästi loomulik, kuid on kolmest kõige kiirem hajuma.

Sobiva põsepuna valimiseks on internetis lugematul hulgal nippe. Küll soovitatakse vaadata värvi, mis su näkku punastades tekib, küll klapitada tooni oma huule sisekülje värviga, või uurida, mis värv kumab läbi naha veenidel. Paraku lähevad minu puhul need soovitused üksteisega vastuollu, nii et jääbki vaid katsetada.

Milline on sinu lemmik põsepuna ja kuidas sa selle õigeni jõudsid?

No comments:

Post a Comment