Friday, February 23, 2018

Lush Rainbow Fun

Lush on lahe kaubamärk, kelle valikust leiab hästi omamoodi kosmeetikat. Tooted lõhnavad nii imeliselt, et nende poe tunned lõhnast juba kaugelt ära. Olin tükk aega mõelnud, et tahaksin Lushi toodetega lähemalt tutvust teha ja Rainbow Fun "vanniplastiliini" nähes teadsin kohe, et see on midagi, mis mu lastele hullupööra meeldida võiks, nii et esimene Lushi toode meie kodus oligi just see. Paraku käisid seekord elevus ja pettumus käsikäes.

Rainbow Fun on multiotstarbeline vannitoode - see sobib nii keha kui juuste pesuks ja täidab ka vannivahu ülesande. Pehme plastiliinilaadne koostis pakub pere pisematele palju rõõmu, sest sellest on vanniskäigu ajal tore voolida. Pakendis on 7 erineva lõhna ja värviga seibi:


Lushi kõik tooted valmivad käsitööna ja pakendil on isegi meistrimehe pilt ja nimi peal:



Lastel oli põnevast tootest palju elevust. Andsin ühe vanniskäigu peale kätte ühe seibi, millest jätkus nii vahu tekitamiseks, voolimiseks kui keha pesuks. Vesi muutus plastiliini sulades parajasti kasutusel olnud seibi värvi ja lõhn oli hästi mõnus. Kõik oli lõbus ja tore sinnamaani kui avastasin, et peale tootega kokkupuutumist muutusid mu käed väga väga kuivaks. Ja mina puutusin sellega kokku vaid nii palju kui ma lapse pesemiseks käsi vette panin, nii et üsna lühiajaliselt.

Kahjuks polnud mina ainus, kelle nahale Rainbow Fun ei sobinud - ka lapsed kurtsid peale vanniskäiku, et nahk sügeles. Nii kahju, et algselt palju rõõmu pakkunud toode meie pere nahale ei sobinud. Lush on mulle muidu hästi sümpaatne firma, kelle tooted on valmistatud värskest ja kvaliteetsest toorainest ja kes võitleb ülepakendamise ning loomkatsete vastu.

Nii et Rainbow Fun meil lõpuni kasutatud ei saa, kuid esimene pettumust valmistav kogemus ei hirmutanud mind lõplikult ära, vaid tahan sellest hoolimata ka Lushi teisi tooteid katsetada. Äkki saan teie käest häid ideid? Mis on teie lemmikud Lushi tooted? Ja kas mõni proovitutest on ka pettumuse valmistanud?

No comments:

Post a Comment