Saturday, March 25, 2017

Kulmu-eri

Efektsete kulmude võidukäik jumestusmaailmas ei näita hääbumise märke. Olgu siis hoolikalt piiratud ja välja joonistatud, või näiliselt täiesti loomulikult kasvada lastud ja lopsakad - igal juhul on väljapaistev kulm jätkuvalt popp. Mina ei ole oma kulmudega küll ekstreemsustesse laskunud - ei värvi endale sitikmusti "angry birdsi" kulme, ega lase neil ka metsikuna vohada, aga jumestades ei jäta neid kunagi tähelepanuta ja vastavalt ülejäänud meigile kas täidan kergelt, või joonistan hoolikamalt välja.

Minu meigikohvrist leiab päris palju kulmutooteid, mis igaüks sobib pisut erineva kulmumeigi tegemiseks ja tänases postituses nendest juttu tulebki.


Kulmupliiatsid



Ilmselt kõige levinumad kulmude kujundamise abivahendid. Minu meigikotis leidub neid kolmes eri toonis.

Pruun Manhatteni pliiats leiab neist kõige rohkem kasutust. Pliiatsit meeldib mulle kasutada koos kulmutušiga - kõigepealt täidan tušiga kulmu põhilise osa ära, et see jääks hästi loomulik ja lõpu, mida tahan konkreetsemaks ja pikemaks joonistada, viimistlen pliiatsiga. Hind umbes 4 eurot

Nyx silma- ja kulmupliiats toonis Charcoal: multiotstarbelised pliiatsid pole siiani mul väga suureks lemmikuks saanud. Ikka on nii, et silmade jaoks hea pliiats jääb kulmudele liiga pehmeks ja mõnus kulmupliiats kipub õrna silmalaugu kraapima. Nyxi pliiats üllatas ning sobib tõesti nii silmade kui kulmude värvimiseks. Tumehall toon kipub mulle igapäevase meigi tegemiseks liialt tumedaks ja tuhkjaks jääma, nii et kasutust leiab harva, kui tahan külmades toonides tugevamat meiki teha. Hind umbes 6 eurot.

Must Essence pliiats on kõva koostisega ja lubab joonistada pisikesi karvakesi. Nahal jääb see pigem tumehall, aga igapäevaseks kasutamiseks minu jaoks siiski liiga tume. Hind 1.69 EUR.

Kulmutušid


Tuššide abil saab kõige loomulikuma kulmumeigi.

Blinc Eyebrow Mousse (toon light brunette) - tušši kasutan siis, kui tahan päevameigi juurde kerget ja loomulikku kulmu. See ei jäta nii viimistletud tulemust kui kulmupuuder või -pliiats. Enamasti kombineerin tušši pliiatsiga, sest mu kulmud vajavad välisnurgast pisut pikendamist ja tušiga saab täita vaid sealt, kus loomulik kulm kasvab, mitte joonistada juurde sinna, kus kulmukarvu ei ole. Hind 24 EUR.

Collistar kulmutušš - värvitoonilt ja kasutusmugavuselt on ta Blinc tušiga hästi sarnane. Põhiline erinevus on hari - Collistari tušil on see hästi pisike ja sobib ka siis, kui kulmud on üsna peenikesed. Blinc tuši hari on tavalise ripsmetušiharja suurune ja sobib seega paremini lopsakate kulmudega kasutajale. Collistari tušši praegu ühestki veebipoest müügilt ei leidnud, aga seda on saadaval komplektis valgustpeegeldava pliiatsiga hinnaga 19.95.

Make Up Store läbipaistev tušš - läbipaistev geel hoiab kulmud kontrolli all ja kasutan tavaliselt koos kulmupuudriga. Kõigepealt täidan kulmud puudriga ja siis fikseerin läbipaistva tušiga. Kulmupuudritega on mul kaasas muidu ka vahad, aga eelistan kulmude fikseerimiseks just Make Up Store tušši, sest vahadega on mõnikord juhtunud, et need pühivad mu hoolikalt tehtud meigi osaliselt maha. Tušiga seda apsu juhtunud ei ole. Hind 17 EUR.

Kulmupuudrid


Kulmupuudrid on mu lemmikud ja saavad kõige rohkem kasutust. Nendega saab teha nii õrna, loomulikuna näivat hajutatud meiki kui ka konkreetselt välja joonistatud kulmu.

Palette on mul kolm:

Make Up Store kulmutrio (toon Brown) - soojades toonides palett sobib eelkõige punapeadele ja soojade pruunide või meeblondide juustega kasutajale. Seda saab kasutada ka silmade jumestamiseks. Hind 22 EUR.

Smashbox kulmutrio koosneb heledast ja tumedast puudrist ning värvitust vahast. See on olnud mu põhiliseks kulmude meikimise tööriistaks juba aastaid ja helepruun toon saabki õige pea otsa. Külmad pruunid toonid on sobinud mu iga juuksevärviga, nii et pole seda vahepeal juuksevärvi muutes seisma jätma pidanud. Tellisin ebayst ja enam seda üldse saada ei olegi.

Artistry Signature Color Brow Kit - Komplekt koosneb heledast ja tumedast puudrist ja vahast (keskel). Lisaks on karbi põhjas sahtlike pisikeste tööriistadega. Vimased on siiski oma miniatuurse suuruse tõttu üsna keerulised kasutada, nii et eeistan oma tavalisi harju-pintsleid. Puudrite toonid on väga ilusad, nende pigment ja hajuvus ülihea, nii et kui Smashboxi trio otsa saab, siis võtab Artistry komplekt mu meigikotis kulmulemmiku koha endale. Hind 39 EUR.

Kulmugeelid


Anastasia Beverly Hills brow pomade - selle ilugurude lemmiku osas olid mul väga kõrged ootused. Tellisin purgikese internetist ja valisin tooniks Medium Brown, mis tundus super universaalne toon. Toode on väga intensiivse pigmendiga, nii et kahjuks jääb see mulle igapäevaseks kasutamiseks liiga tumedaks. Praegu on see mul juba pisut ära kuivada jõudnud ja mõtlesin, et peangi ta ära viskama, aga kui seda poolkuivanud pumatit kasutasin, siis avastasin oma üllatuseks, et kuivanuna on seda märksa lihtsam hajutada ja ta ei jää enam nahale nii intensiivsena. Nii et just nüüd, kui ta "parim enne" on pealtnäha lõppenud, sobib ta mulle hoopis paremini :) Hind 18 dollarit.

Essence kulmugeel - kõige uuem tulija minu kulmumeigiarsenalis. Pole sellega veel päriselt ära hajuda jõudnud. Vaeva nähes saab sellega väga ilusa tulemuse, aga ta kipub peale jääma veidi ebaühtlasena - seal, kus kulmud on niigi lopsakad, kinnitub ta tugevalt, aga kohtades, kus kulmukarvu on hõredalt ja tahaks just tugevamat tulemust, hajub ta nahale väga ära. Hind 3.39 EUR.

Kulmupintslid


Make Up Store kulmupintsel on lihtsalt täiuslik. Seda saab kasutada nii kulmupuudrite kui geelide peale kandmiseks. Ta on ideaalse suuruse ja tugevusega. Väga-väga soovitan! Hind 22 EUR.

Essence kulmupintsel  on hinna-kvaliteedi suhet arvestades väga hea leid. Kuna on Make Up Store pintslist ligi poole suurem, siis on ka kohmakam ja ei lase päris sama täpset tööd teha, aga soodsa hinna tõttu võib selle andeks anda :) Maksab vaid 1.69 EUR.

Kulmuhari sattus minu kätte aastaid tagasi koos mingi odava ebayst tellitud pintslikomplektiga ja nagu ära trööbatud välimusest välja lugeda võib, on saanud aktiivset kasutust. Sellega kammin kulmud enne meikima asumist läbi ja see sente maksnud hari ajab asja väga hästi ära, nii et pole tulnud mõtetki teda välja vahetama hakata.

Selline on siis minu kulmumeigivahendite kollektsioon. Milliseid tooteid sina kulmude kujundamiseks kasutad?

1 comment:

  1. Hi Nice blog ,I got some great offer Here you can participate in sweepstakes to win Natural Oxygen Mask..NO PURCHASE NECESSARY . https://savarnasmantra.com/pages/sweepstakes

    ReplyDelete