Wednesday, March 29, 2017

Ilusaks seest ja väljast

Käisin eile Polhem PR showroomis, kus tutvustati ghd, Vita Liberata, Supermood ja Halo uusi tooteid. Olin neist kõigist juba varemgi kuulnud, aga oma silmaga näha ja omal nahal katsetada on ikka hoopis teine asi. Brändide esindajad andsid asjatundlikud vastused kõigile tekkinud küsimustele ja oli üldse väga informatiivne lõunapoolik :)



Ghd juuksehooldus:


Vita Liberata isepruunistavad tooted:


Supermood holistiline kosmeetika:



Halo juuksepikendused, mille saad ise kodus paari minutiga pähe panna ja vaid mõne sekundiga eemaldada:


Saime kaasa ka rikkaliku kinkekoti, mille sisu kohe avastama hakkasin ja esmamuljeid nüüd teiegagi jagan.

Vita Liberata isepruunistavate toodete fänn olen juba alates eelmisest suvest, mil mul õnnestus saada eriti ebaühtlane päevitus, mille ma Vita Liberata abil väga ilusti ära remontida suutsin.

Pildid pärit eelmisest suvest:


Klikka fotole, et näha suuremalt.

Esimesel pildil on näha, kui erinevat värvi olid mu loomuliku päevitusega käed ja päikesest pea puutumatuks jäänud jalad. Phenomenal vaht (toon medium) muutis juba esimese kasutuskorraga päevituse tervel kehal ühtlaseks. Toodet on vaja 8-12 tunniste vahedega peale kanda 3 korda. Teine kord muutis päevituse veidi tumedamaks ja kolmandal pealekandmisel enam vahet märgata ei olnud, aga see on ikkagi vajalik samm päevituse hea püsimise huvides. Phenomenalit soovitan tõesti väga - sellel ei ole mitte ühtegi tavalise isepäevituva toote häda. Nagu ülemistelt piltidelt näha, siis jääb päevitus väga loomulik, mitte oranžikas. See püsib 2-3 nädalat ja kulub maha nii ühtlaselt, et ei ole arugi saada. Ei jää laiguline, ei määri riideid ja ei haise! (Kerge isepäevituva kreemi lõhn nahal siiski oli, aga see oli tõesti väga õrn.) Nii et olen täiesti vaimustuses!

Teine toode, mida Vita Liberatalt proovinud olen, on Body Blur keha makeup:


See annab pisut heledama tooni kui isepäevituv vaht, aga muudab naha hästi siledaks ja veatuks. Olgugi, et tegu on kehale mõeldud jumetuskreemiga, siis ei määri see riideid ja võid julgelt selga panna ka valge kleidi, kartmata koledaid määrdunud rante. Väidetavalt on Body Blur Victoria's Secretsi pesushow jumestuskunstnike salarelv, mille abil nad niigi täiuslikud modellid veelgi täiuslikumaks maalivad :)

Igal juhul on minust peale nende kahe toote kasutamist saanud Vita Liberata suuuur fänn ja olin väga rõõmus, kui kinkekotist nende uued tooted leidsin:


Vita Liberata isepruunistav mineraalpuuder, mida võid kanda kogu näole, või siis sellega ainult kontuurida. 

Ten Minute Tan on kiire toimega isepruunistav kehamask, mis tuleb kümneks minutiks nahale kanda ja 6 tunni jooksul annab see keskmise tumedusega päevituse. 

Lisaks oli kotis veel kinnas, mille abil saab maski väga kiiresti ja ühtlaselt nahale kanda. Koostiselt on Vita Liberata tooted looduslikud ja nahasõbralikud, aga mul on mingi sisemine tõrge raseduse ajal isepruunistavaid tooteid kasutada, nii et jätan need ootama seda aega, kui olen oma beebi kätte saanud ja kirjutan siis uue postituse nende kasutamise kogemusest :) Ootused on igal juhul kõrged, sest siiani proovitud Vita Liberata toodetest saan rääkida vaid ülivõrdes.

Supermood on Soomes toodetud holistiline kaubamärk, mis pakub lisaks kehahooldustoodetele ka söödavaid ja terapeutilisi ilutooteid.

Proovisin järgi Beauty Sleep šokolaadi:


Tegu on tooršokolaadiga, mis sisaldab rahustavat vaniljet ja altee juurt. Šokolaadis on rikkalikult antioksüdante, mis öösel magamise ajal su nahas oma tööd tegema hakkavad. Seda ei tule mulle kaks korda öelda, et õhtune maiustamine on kauni naha huvides. Võtan selle kohe oma ilurutiini osaks :)

Perfect Moment Beauty Mist on kerge sprei, mis näonahka niisutab ja trimmib:


Kerge koostise tõttu võib seda kasutada nii mitu korda päevas, kui vaid soovi on. Puhtale nahale pihustades annab see kohese niisutatud tunde ja tänu hüaluroonhappe sisaldusele aitab võidelda kortsukestega. Kui seda pritsida meigi peale, kaotab ta jumestuse puudrilise välimuse ja aitab meigil kauem püsida.

See oli minu esimene kokkupuude Supermood toodetega. Proovisin showroomis veel ka Eyes Wide Open silmaseerumit, millelaadset ma varem veel kohanud ei ole. Seda kasutades sa tõesti tunned, kuidas nahk pinguldub ja tulemust näed kohe. Täiesti hämmastav toode! Supermood jättis kustumatu  esmamulje.

Ghd juuksehooldustoodetest olin ilublogide kaudu varem kuulnud, kuid ise katsetanud ei olnud. Kinkekotist tuli välja Advanced Split Ends Therapy, mis on tõeline wow-efektiga toode!


Mu juukseotsad nõuavad kohtumist kääridega ja väga paljude juuksekarvade otstes on juba valged täpid. Ma ei uskunud, et Split Ends Therapy suudab need korda teha ja hooldusega alustades ei olnud mingeid erilisi ootusi. Toode tuleb kanda šampooniga pestud niisketele juustele (mitte kasutada palsamit). Juuksed kuivatada fööniga ja seejärel sirgendada (soovituslik temperatuur 185 kraadi). Kui olin selle kõik ära teinud, ei suutnud ma oma juuste silitamist enam lõpetada. Kõik valged täpid olid juuste otsast kadunud ja juuksed olid nagu täiesti teisest materjalist. Lihtsalt uskumatu!

100ml tuubist peaks jätkuma vähemalt kümneks kasutuskorraks ja üks hooldus kestab kasutusjuhendi järgi vähemalt kümme pesu. Nii et kuigi hind võib esmapilgul krõbe tunduda, siis saab ühe tuubiga väga kaua läbi. Arvasin, et olen juuksemaailmas juba kõike näinud, aga see toode suutis ikka väga meeldivalt üllatada. Uus kindel lemmik!

Kõigi nende toodetega saab tutvuda Decoris showroomis ja osta e-poest: http://decoris.ee/

No comments:

Post a Comment