Sunday, April 30, 2023

Põhi Peal!

Aeg jälle sealmaal, et vaadata üle viimase kuu jooksul otsa saanud tooted ning panna nende kohta kirja oma lõplik arvamus. Aprillis said tühjaks sellised purgid-pudelid:


Essence Liquid Ink lainer - Parim vedel lainer, mida ma kunagi kasutanud olen! Ja ma ei mõtle seda kui omas hinnaklassis parim, vaid üleüldse parim, mis teeb ära ka kümme korda kallimatele toodetele. Lainer püsib veatult terve päeva isegi palavates või niisketes tingimustes, sel on väga täpne ja mugavalt kasutatav pintslikesega aplikaator ning ilus tumepruun värv teeb selle kasutatavaks nii igapäevaselt kui ka pidulikul puhul. Olen suur fänn ja kindlasti ostan seda ka tulevikus! Hind: 2.70 EUR.

Artdeco Volume Sensation ripsmetušš - Täpselt selline peabki üks hea tušš olema - annab ripsmetele juurde nii pikkust kui tihedust, ei määri, ei pudise. Volume Sensation tušše on Artdecol saadaval erinevates ilusates pakendites. Minu oma kuulus eelmisel aastal välja tulnud Vahemere keraamikast inspireeritud suvekollektsiooni hulka, kuid neid on saadaval mitme eri disainigaHind: 14.90 EUR.

Tilk! vananemisvastane küüslauguseerum - Sügavniisutav õliseerum muudab naha super pehmeks ja niisutatud tulemus püsib pikka aega. Toode sisaldab küll küüslauku, aga ei maksa muretseda, et ta seetõttu halva lõhnaga oleks - õli on hoopis meeldiva õrnalt magusa aroomiga. Ma olen väga paljusid näoõlisid kasutanud, aga see on saanud mu suurimaks lemmikuks, sest imendub väga kiiresti, ei jäta nahka rasvaseks ja mahendab kortse tõesti silmnähtavalt. Hind: 39.90 EUR.

Tilk! Nourish Me näokreem - Tilk! valikus on väga palju suurepäraseid näokreeme, nii et ühte lemmikut ei oskagi neist valida, aga Nourish Me kreem on küll selline, mille juurde ikka ja jälle tagasi tulen, sest seda kasutades on nahk alati värskusest pakatav ja meeldivalt niisutatud. See on tõhusalt toitev, kuid ei jäta nahka läikima, nii et saan seda kasutada nii suvel kui talvel. Olen seda ära kasutanud juba mitu purgitäit, soovitanud seda väga palju nii oma sõpradele kui ka blogilugejatele ja kõik on sellega alati rahule jäänud. Suur lemmik! Hind: 29.90 EUR.

Batiste kohevust andev kuivšampoon - Väga tõhus kuivšampoon, mis imab rasu, annab juustele puhta väljanägemise, hea hoidvuse ja kohevuse. Tumedatest juustest tuleb seda üsna kaua välja harjata, sest toode kipub juustele valget kihti jätma. Meeldis, aga olen Batiste valikust paremaid kuivšampoone leidnud, nii et see pole mu absoluutne lemmik (eriliseks lemmikuks on mul spetsiaalselt tumedatele juustele mõeldud variant), samas praegu on see saadaval väga hea soodukaga, nii et selle hinna eest ostaksin uuesti küll. Hind: 3.50 EUR.

Essence Keep It Perfect meigikinnitussprei - Hea sprei, mis aitab meigitoodel paremini üksteise sisse sulanduda ning muudab jumestuse kauapüsivaks.  Vedelik väljub pihustist peene uduna, mis ei jäta näole märgi täppe. Väga meeldis!  Hind: 3.40 EUR.

Artdeco Light Luminous Foundation - Jumestuskreem on kerge kuni keskmise katvusega. Ideaalne kergeks päevameigiks, sest näib nahal ülimalt loomulik, samas püsib väga hästi. Minu talvine toon oli 14 Beige Sand. Hind: 15.90 EUR.

Sellises tooted said siis otsa aprillikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment