Tuesday, February 14, 2017

Särapuudrid ja -kreemid

Särapuudrid ehk highlighterid on juba mitu aastat olnud ülipopulaarsed ja kumava naha trend ei näita ka sel hooajal lõppemise märke. Mul on aja jooksul kogunenud päris palju erinevaid highlightereid - igal oma iseloom ja veidi erinev otstarve. Päike on lõpuks jälle pilve tagant piiluma hakanud ja õige aeg särapuudrid ja -kreemid välja otsida, et talvest väsinud nahk kaunilt kumama lüüa.


Minu kreemjad highlighterid:


Kreemjaid tooteid kasutan vähem, kui nende puudrilisi sugulasi. Üks põhjus on see, et teen meigipõhja sageli mineraalpuudriga ja puudri peale sobivad paremini ka puudri kujul olevad säratooted. Teine põhjus on see, et mulle tundub puudrilistega töötamine lihtsalt kergem - ei ole ohtu, et meigipõhi särapuudriga kokkupuutel kannatada saab ja kui vaja teha parandusi, siis puudrilistega on seda hõlpsam teha. Samas on mõned mu kreemjad säratooted jälle puudrilistest tublisti püsivamad, nii et oma head ja vead kõigil.

Minu uusim säratoode on Artistry Signature Color Highlighting Tint (Hind 39 EUR) - Tegu on vedela kreemiga, mis jätab nahale kerge kuma. Jumekamatel kasutajatel jääb efekt tugevamalt näha, minu väga heledal nahal on ta üsna tagasihoidlik. Tänu vedelale koostisele tuleb pealekandmisel olla ettevaatlik, sest muidu võib meigipõhjale augu sisse teha.

Dr Irena Eris Provoke Eyeshadow and Brow Highlighter (Hind 17.65 EUR) - Pliiatsikujuline säratoode on mõeldud silmadel kasutamiseks. See on minu highlighteritest kõige püsivam. Nahale kandmise järel on aega vaid paarkümmend sekundit, et toode kenasti hajutada. Seejärel kinnitub see nii tugevalt, et ei liigu päeva jooksul enam kuhugi - vahet pole, kas nutad, higistad, või katsud silmi.

Make Up Store Hight Tech Lighter toon Venus - See on üks mu esimestest säratoodetest ja meigikotis olnud juba päris pikka aega. Make Up Store pakendid ja tootevalik on vahepeal teinud läbi uuenduskuuri, nii et sellisel kujul Hight Tech Lighterit vist enam saadaval polegi ja hinda öelda ma hetkel ei oska. Venus on pakendis õrn virsikutoon, aga nahal hajub see nii ära, et värvi näha ei jäägi - pilku püüab vaid valguse käes kaunilt küütlev sädelus. Tegu on üsna paksu kreemiga, nii et seda on lihtsam kasutada kui Artistry särakreemi ja ei ole nii suurt ohtu, et ta jumestuskreemi sisse augu teeks.


Collistari komplektid:


Collistaril on eraldi mattide toonide komplekt klassikaliseks modelleerimiseks ja erinevat värvi särapuudrite komplekt strobing tehnika jaoks. Tegu oli erikollektsiooni toodetega, mis nüüdseks vist otsa lõppenud, igatahes ei õnnestunud mul neid kuskilt veebipoest enam leida, et siia hinnainfot kirja panna.

Fard + Sculpting komplekt on väga ilusa naise näo pildiga kujundusega. Mõlemad toonid on matid - pruun varjutamiseks ja hele soovitud näoosade esiletõstmiseks. Väga tugevat efekti hele toon minu nahal ei anna ja rohkem olen kasutanud just tumedat värvi.


Collistar Strobing paleti kõik neli tooni on kumavad ja tugeva pigmendiga. Korallitoonid annavad noorusliku ja värske ilme. Kasutan neid nii näo modelleerimiseks kui silmameigis. Algul pelgasin natuke kõige erksamat roosakasoranži tooni, et äkki muudab ta silmad väsinuks või kurvaks, aga kui seda väike täpike kulmu alla või koopajoonele hajutada, siis jääb mulje väga ilus ja värske.


Pressitud ja tolmpuudrid:


The Balm Mary Lou Manizer ilmselt pikka tutvustamist ei vaja, sest tegu väga populaarse tootega. Kaubamaja e-poes saadaval hinnaga 22.99 EUR. See on mul alati meigilaual ja saab väga sagedast kasutamist. Sobib edukalt kogu näol kasutamiseks, jääb hästi siidine ja on piisavalt hele, et ka mu kahvatul nahal tugeva efektiga highlighti luua. Minu särapuudritest on just Mary Lou Manizer kõige tugevama pigmendiga.

Dr Irena Eris Provoke Sun Shimmer (Hind 25.40 EUR). Karbikeses on kolme tooni puudrit. Tootekirjeldusest saab lugeda, et keskmine tumedaim osa peaks olema kasutatav päevitunud jume andmiseks, aga isegi minu heledal nahal jääb ta selleks otstarbeks liiga heledaks. Nii et sobib ikka klassikaliseks särapuudriks. Tänu kolmele eri toonile saad valida, kui heledat highlighti tahad luua- lihtsalt keeruta pintslit soovitud alal ja sega õige tumedus kokku.

Ontic Minerals Pearl Highlighter (Hind 14.95 EUR) - Väga ilusa kumaga, tugeva pigmendiga ja roosaka alatooniga tolmpuuder. Minu nahatooniga on ta peaaegu üks ühele, nii et heledust andva highlighti jaoks ma seda kasutada ei saa. Oma kauni kuma tõttu leiab aga sageli kasutust silmameiki tehes lauvärvina.

Artistry Shimmering Nudes 3D puuder (Hind 26 EUR) - Shimmering Nudes karbikeses on kuus erinevat tooni piirkonda, aga pigment on neil kõigil hästi õrn, nii et nahale kandes ei saa arugi, kas võtsid lillaka või pronksja tooniga kohast. (Pildi jaoks võtsin puudrit kõige heledamast ruudukesest.) Kui teised särapuudrid on mul kõik erineva tugevuse kumaga, siis Artistry toode annab hoopis sädelust. Seetõttu ei sobi see universaalseks highlighteriks, vaid väikestel näoaladel (näiteks põsesarn, silmad) kasutamiseks. Säraosakesed on päris suured ja püüavad hästi valgust.


Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Milline on sinu lemmik highlighter?

No comments:

Post a Comment