Tuesday, December 19, 2023

Rituals Sakura

Sügisel käisin läbi lugematul hulgal poode ning nuusutasin palju erinevaid kodulõhnastajaid, et leida enda jaoks ideaalne lõhn, mis oleks rahustav, hubasust loov ja positiivset meeleolu tekitav. Peale kümnete lõhnade nuusutamist leidsin selle, mida otsisin - Rituals Sakura. See on mul nüüd mitu kuud kapinurgal ilutsenud ja võin täie kindlusega öelda - Sakura on minu jaoks täiuslik lõhn. Ka peale pikemat kasutamist armastan seda sama tuliselt kui esimesel päeval.


Riisipiim ja kirsiõied annavad Sakurale lihtsalt imelise õrna aroomi, mis on meeldivalt magus ja kreemine. See ei ole pealetükkiv ega hakka ka väikeses toas häirima. Ma olen lõhnade suhtes üsna tundlik ja paljud, mis mulle esimesel nuusutamisel meeldivad, võivad pikemal kasutamisel lämmatama hakata või halvemal juhul isegi pea valutama ajada. Sakuraga pole seda õnneks juhtunud, nii et otsustasin seda oma ellu veel juurdegi tuua ja osta midagi sama sarja kehahooldustoodetest. Sakura sarjas on olemas nii keha- kui kätekreem, deodorant, šampoon-palsam, dušigeel ja vedelseep.

Ostsin endale Sakura dušigeeli, mis on väga omamoodi tekstuuriga - pudelist väljub see läbipaistva geelina, kuid õhu käes muutub sekunditega kohevaks valgeks vahuks. Dušigeel on niisutava toimega ning jätab naha siidiseks ja pehmeks, kuid lõhnas olin kahjuks natuke pettunud. Lootsin, et ta lõhnab täpipealt nagu mu kodulõhnastaja, aga tal on pigem hoopis selline maikellukeste lõhn, mitte kirsiõied nagu Sakura lõhnapulkadel. Iseenesest meeldivad mulle maikellukesed ka, aga kuna mu ootused olid teised, siis seetõttu ei saa sellele dušigeelile maksimumpunkte anda. 

Ritualsist ongi saanud mu lemmik kodulõhnastajate pood. Nende jõulukollektsioon The Legend of Dragon lõhnab ka täiesti võrratult ning on paljudes poodides juba läbi müüdud, nii et kui kuskil seda veel nägema satud, siis soovitan kindlasti nuusutada. Ja ka püsikollektsiooni hulgas oli veel mitmeid lõhnu, mis mulle väga meeldisid, nii et vaheldust leiab sealt piisavalt, kui üks lõhn äri tüütama kipub. Lisaks imelistele aroomidele meeldivad mulle väga ka Ritualsi lõhnapulkade pakendid, mis on šikid ja lihtsa disainiga ning sobivad igas stiilis kodu kaunistama.

Millised on sinu lemmikud kodulõhnastajad? Kas oled Ritualsi omi nuusutanud?





No comments:

Post a Comment