Sotsiaalmeedia reklaamimootor on aru saanud, et minu nõrkuseks on ilusates pakendites meigitooted ning pommitab mind igal võimalusel aina uhkemate ja luksuslikumate meigividinate pakkumistega. Facebooki reklaamide tõttu jõudsingi Hiina meigibrändi Flower Knows kodukale. Flower Knows sari on mõeldud inimesele, kes soovib oma igapäevaellu ilu ja muinasjutte tuua. Nende tootedisain on lihtsalt erakordselt ilus ja pakenditelt leiab merineitsid, ükssarvikud, muinasjutulossid ning palju muud kaunist ja müstilist. Nii luksuslikke puudritoose, põsepunasid ja lauvärvipalette kui nende valikus, pole ma kunagi varem näinud.
Igal juhul ei saanud ma enne rahu, kui olin endale ühe puudritoosi ära tellinud ja tõepoolest ongi see sama efektne ja ilus kui Flower Knows kodukalt näha sai. Puudritoosi kaane sees on peegel ning põhja all peidab end väike puudripadjake. Kahjuks on aga ilus pakend puudri suurim trump ja sisu mõttes ma seda teist korda kindlasti ei ostaks.
Moonlight Mermaid puudrit on saada vaid kahes toonis ja nad mõlemad on väga heledad. Ostsin tumedama tooni Fair Beige, mis netis oleva pildi järgi tundus olevat täpselt minu nahatoon (ma olen selline keskmine eestlane, kes tavaliselt kasutab meigipõhjatooteid nimega Light või Light Medium), aga päriselt on see puuder heledam kui ta kodukal oleval tootepildil paistab ja isegi praegu, mil suvine päevitus on juba peaaegu kadunud, on ta mulle pisut liiga hele.
Raisku ma muidugi seda ilusat puudrit ei lase - panen ta käekotti, et sellega päeva jooksul jumestust kohendada, sest kui seda kasutada vaid väikestel aladel mõne teise puudriga tehtud meigi peal, siis mind tema puudused ei häiri. Aga kui ka teid hakkavad sotsiaalmeedias Flower Knows reklaamid kummitama, siis teadke, et välimus on sellel puudril ilusam kui sisu ja toode ei ole oma küllaltki krõbedat hinda väärt.
Kas oled samuti mõne sotsiaalmeedias reklaamitava toote õnge läinud? Kas jäid rahule või mitte?
No comments:
Post a Comment