Sunday, March 1, 2020

Essence kevad/suvi 2020

Essence värske kevadsuvine kollektsioon on kohale jõudnud ja nagu alati leiab nende valikust põrutavalt head kosmeetikat erakordselt rahakotisõbraliku hinnaga. Sel korral on uudistoodete värvitoonid rahulikud ja igapäevaselt kantavad ning mitte ükski selles postituses mainitud toodetest ei maksa üle 6 euro.

Choose your Glow särapuudripalett



Alustan oma lemmikust, milleks on kolmest toonist koosnev särapuudripalett.  Kevadsuvises kollektsioonis on just selle paleti pakend kõige pilkupüüdvam ning kätte võttes tundub see toekas, kvaliteetne ja luksuslik. Pimetestis pakuks, et tegu on mitmekümneeurose luksusbrändi tootega, mitte viieeurose paletiga, nii et seda soovitan küll Essence letti vaatama ja ostma minna - ei usu küll, et kuskilt parema hinna-kvaliteedi suhtega särapuudripaletti leida võib.


Candlelit Glow ja Major Glow on piisavalt heledad, et sobivad ka väga heleda jumega kasutajale efektse highlighti andmiseks. Summer Glow on mulle vähemalt talvel liiga tume, aga saan seda kasutada silmameigis - polegi muud vaja kui seda ühte ilusat pronksikarva tooni üle terve lau kanda ja õrn päevameik valmib loetud sekunditega. Väga mõnus trio, olen täiesti vaimustuses! Hind: 5.59 EUR.

The Nude Edition lauvärvid



Lauvärvipalette on uues kollektsioonis kaks - nude ja roosakas. Mina leidsin oma pressipakist esimese. Paletis on 9 värvi, nende hulgas nii matte kui sädelevaid toone. Pigment on lauvärvidel hea. Eriti positiivselt üllatas kõige heledam matt värv, mis jääb nahale sama tugevalt kui ta paletis paistab. Odavate lauvärvide heledad toonid on sageli läbikumavad ja ei jää tugevalt peale, aga hele matt lauvärv leiab mul kasutust pea iga silmameigi juures. Nii et minu jaoks oleks see palett väärt ost juba ainult selle ühe värvi pärast, mis on tõesti hea ja igapäevast kasutust leiab.

Lauvärvid püsivad hästi ja ei pudise pealekandmisel eriti. Kõige tumedama pruuni tooni hajutamine oli üsna aeganõudev, aga teistega töötamine käis kiiresti ja lihtsalt. See võiks olla hea valik, mida osta näiteks oma meikimisega alles esimest tutvust tegevale tütrele - universaalselt kaunistavad praktilised toonid, mida on väga lihtne üksteisega kombineerida. Paleti hind: 4.49 EUR.


Nude toonides lauvärve kasutan lõviosa ajast, nii et minu jaoks on see üks igati praktiline karbike:


Bye-Bye Panda Eyes ripsmetušš




See tušš ei vaimustanud mind eriti oma pikendavate-tihendavate omadustega, sest mul on lühikesed ripsmed ja tahan alati ekstra pikkust ja volüümi, kuid ometi olen leidnud end seda tušši nüüd igapäevaselt kasutamas ja seda just tema väga hea püsivuse pärast. Praegune lörtsine ilm on mu teised ripsmetušid tõsiselt proovile pannud ja enamus hakkab õues olles määrima, olgugi, et tootekirjeldus lubab veekindlust. Bye Bye Panda Eyes tušš on väga ilusti püsinud ka läbi tugeva lörtsisaju, nii et kuigi ma tahaksin tegelikult tugevamalt pikendavat ja tihendavat efekti, siis püsivus on mulle neist olulisem, nii et sellega suutis Bye-Bye Panda Eyes tušš mind ära võluda.

See on väga hea ka alumiste ripsmete värvimiseks, sest eraldab ripsmed kenasti ära ja jääb hästi ilus ja puhas. Hind: 3.99 EUR.

Stay 8 Hour Matte kauapüsiv huulevärv



Stay 8h Matte huulevärv jääb peale väga õhukese ja mugava kihina, millel on ometi 100% katvus. Sellega saab rahuliku südamega huuli ka natuke suuremaks joonistada ja värv ei kao päeva jooksul kuskile. Püsib isegi pikemalt kui 8 tundi, aga ei kuivata huuli. Enamasti ei kasuta ma kauapüsivaid huulevärve mitu päeva järjest, sest huuled lähevad hellaks, aga seda saab vabalt igapäevaselt kanda.

Saadaval on 9 tooni ja minu lillakasroosa kannab nime Date Proof. Ilus sobib-kõigega värv. Väga meeldib! Hind: 3.39 EUR.


24ever Ink Liner



Essence valikust on pärit minu läbi aegade mõned kõige lemmikumad lainerid, näiteks nende Liquid Ink ja Super Precise Liner. Nii et ootused olid uue tulija osas kõrgel. Paraku ei suutnud uus 24ever Ink Liner vanade heade lainerite tasemeni tõusta. Otsik on sel küll väga mõnusalt peenike ja mugava pliiatsi kujul, kuid ta annab korraga väga palju tinti välja, nii et isegi kui hästi kergelt naha vastu läheb, siis kipub joon jääma laineline. Äkki muutub ta paremaks siis, kui natuke vanemaks saab ja kuivab. Praegu värskena oli temaga küll päris keeruline ühtlase paksusega jutti tõmmata.

Püsivuse eest paneks hindeks 4+. Laineri põhiosa püsib väga hästi, aga silma sisenurk kipub päeva teises pooles kergelt ära hajuma. Hind: 3.09 EUR.

My Skin Perfector toonitud praimer



Uusi toonitud praimereid on saada 5 tooni ja mina sain järgi proovida keskmise nimega Nude Beige. Tuubist väljudes on ta hele nahatoon, kuid näole kandes hajub nii ära, et ei saa arugi, et midagi nahale kantud on. Minu jaoks kaduski ta nii ära, et ei näinud seda kasutades mingit efekti - tootekirjeldus  lubab matistada, poore hajutada ja jumestusele pikemat püsivust anda, aga kahjuks ei pannud ma mitte ühtegi neist omadustest tähele, nii et see toode mulle ei meeldinud. Hind: 4.49 EUR.

Küüsi tugevdav lakk



Läbipaistev küüsi tugevdav lakk jääb küüntele pisut paksema kihina kui teised sarnased tooted, mida ma varem olen kasutanud. Tema tugevdav mõju on koheselt märgatav ja lakk hakkas mulle väga meeldima. Sisaldab imepisikesi sädelevaid osakesi ja annab tugeva läike, nii et küüned näevad selle all väga ilusad välja. Väga meeldib! Hind: 2.19 EUR.

Sellised uued tooted siis sel korral Essence valikus. Kas oled midagi nende toodetest proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment