Thursday, November 21, 2019

Esimene tellimus Beauty Bayst

Tegin hiljuti oma esimese tellimuse Beauty Bayst. Jouer peitekreem ja Jeffree Star puuder on mõlemad youtube ilugurude poolt väga armastatud tooted ja selline pidev kiitmine tekitas suure huvi need ka ise järgi proovida. Meigipõhjatooteid eelistan muidu alati osta päris poest, et saaks tooni sobivuses enne veenduda, aga kahjuks pole ei Jouer ega Jeffree Star sarjad Eestis üheski poes saadaval, nii et see võimalus puudus ja tuli usaldada netis olevaid tooninäidiseid.

Beauty Bays on väga hea kosmeetikatoodete valik ja saadaval on paljud sellised kaubamärgid, mida meil ei müüda. Lisaks Jouerile ja Jeffree Starile on seal saadaval näiteks Anastasia Beverly Hills, Juvia's Place, Ofra, Stila ja paljud teised väga kiidetud brändid. Tellimused, mis on suuremad kui 25 eurot, saadetakse Eestisse postikuluta ja kuna pood on Inglismaal, siis ei lisandu ka tollimaksu. Tarneajaks pakuti ostu sooritades mulle umbes 10 päeva ja reaalselt jõudis pakk postkontorisse 2 nädalaga. Ilmselt on praegu e-kaubanduses ning postkontorites juba kiired jõulueelsed ajad, nii et sellest ka lubatust pikem tarneaeg.

Minu esimeses Beauty Bay tellimuses olid Jeffree Star Magic Star puuder ja Jouer peitekreem:


Magic Star puuder




Minu esmatutvus Jeffree Star kosmeetikaga leidis aset alles paar kuud tagasi, mil ostsin endale tema imeilusa kujundusega peitekreemi. (Arvustust saab lugeda SIIT.) See sai mul väga suureks lemmikuks ning tekitas suure huvi ka brändi teiste toodete vastu. Jeffree Star puudri kohta olen kuulnud palju kiidusõnu. Ülivõrdes räägitakse just tema hajutavat efektist - et selle puudriga tõmbab nahale nagu blur filtri, mis poorid ja kortsukesed ära kaotab. Nii et olgugi, et mul on praegu mitu head puudrit olemas, siis sai uudishimu võitu ja tellisin Jeffree Stari oma ka lisaks. Puudritel on õnneks pikk säilivusaeg ja kasutan neid igapäevaselt, nii et otsa saavad nad mul lõpuks kõik.

Magic Star puudrit on saada kaheksas toonis ja mina tellisin teiseks heledaima nimega Fair. Sobiva tooni valmise teeb lihtsaks see, et iga puudri juurde on kirjutatud, millisele tumedusele ja alatoonile see mõeldud on. Fair sobib väga heledale ja heledale nahale, mis on neutraalse alatooniga ja tõepoolest oli see mulle ideaalne klapp.

Puudril on õrn magus lõhn, mis meenutab vahukommi. Aroomi on tunda vaid nahale kandmise ajal ja päeva jooksul see kuidagi häirima ei hakka. Toos on väga ilusa kujundusega ja varustatud keeratava lisakaanega, mille abil saab doseerimise augukesed selleks ajaks sulgeda, kui sa puudrit parajasti ei kasuta. Minu meelest on see puudritooside puhul lihtsalt hädavajalik väike lisavidin, sest ilma sulgurita puudrid tolmutavad muidu kogu meigikoti täis ja neid ei saa seetõttu mugavalt kaasas kanda. Kõigi Jeffree Stari toodete puhul on näha, et need on disaininud inimene, kes igapäevaselt ise meigitooteid kasutab ja tänu sellele oskab näha selliseid nüansse, mis kasutusmugavuses suurt rolli mängivad.

Puuder on ülipeen ja tundub näpu all hästi siidine. Ta kinnitab meigi terveks päevaks ja ka tema matistavad omadused on väga head. See paljukiidetud blur-efekt on samuti märgatav ja tõepoolest muutuvad poorid vähem nähtavaks ning nahapind siledamaks ja ühtlasemaks. Olen ostuga väga rahul ning teised puudrid jäävad nüüd mõneks ajaks seisma, sest ei ole näha, et ma Jeffree Stari omast nii pea isu täis saaksin. Hind: 24 EUR.

Jouer peitekreem



Selle peitekreemi puhul kiidetakse tema ülihead katvust ja püsivust. Hea peitekas on minu meigirutiinis üks kõige olulisemaid tooteid, sest põhirõhk lähebki mul alati just ilusa meigipõhja tegemisele. Tooni valikul tuleb mõelda, mis näopiirkondadel peitekreem kõige rohkem kasutust leidma hakkab. Kui see peab katma punne või nahatooni erinevusi, tuleb leida oma nahaga võimalikult sarnane toon ja kui põhiline eesmärk on silmade alust tumedust varjata, siis võiks peitekreem olla oma nahatoonist pisut heledam.

Mul on parajasti silmade all kasutamiseks väga hele Jeffree Stari peitekas olemas, nii et uut tahtsin just hästi oma naha sarnast, et näol värvierinevusi korrigeerida. Toone on valikus lausa 25 erinevat, nii et sobiva leiab nende seast küll iga nahatooniga kasutaja. Toodete juures on jälle ilusti ära märgitud, millisele tumedusele ja nahatoonile nad sobivad, nii et ei olnud vaja pikalt pead murda, millist võtta. Valisin tooni Wheat, mis sobib heledale neutraalse alatooniga nahale ning see on minu jaoks täpne klapp. Selle tooni teine nimi võikski olla "talvine eestlane", sest enamus siitkandi rahvast on novembris umbes sellist värvi.

Peitekreem on väga hea katvusega, kuid lihtsalt hajutatav ja isegi kui ülejäänud näol kasutan kergema katvusega jumestuskreemi, jääb tulemus kena ja loomulik. Toode ei hakka päeva jooksul nahakurdudesse kogunema ja püsib kenasti õhtuni välja. Ta meeldib mulle isegi rohkem kui Jeffree Stari peitekreem, mis sul siiani suureks lemmikuks oli, sest on pisut tugevama katvusega ja lihtsamini hajutatav. Lisaks on ta ka veidi odavam - Jouer peiteka hind on 20 EUR ja Jeffree oma 24 EUR. Nii et kui praegused otsa saavad, siis uut ostes kaldun pigem Jouer poole.

Jäin oma esimese Beauty Bay tellimusega väga rahule ja kindlasti tellin sealt tulevikuski.

Millised brändid sulle Beauty Bay valikust kõige ahvatlevamad tunduvad? Kas oled sealt midagi tellinud?

No comments:

Post a Comment