Wednesday, July 25, 2018

Odav ja hea

Postitused pealkirjaga "Odav ja hea" on mu lemmikud! Alla 10 euro eest võib leida selliseid tooteid, mis ka mitu korda kallimatele koha kätte näitavad. Toon teieni mõned oma selle suve lemmikud, mis sellesse kategooriasse kuuluvad. Osad neist on blogis juba varemgi kiita saanud, aga leidub ka päris värskeid avastusi.


Elly musipulk šokovaarikas - Super hea huulepalsam!!! Sügavalt niisutav tulemus püsib pikalt ja toote lõhn on lihtsalt imeline. Olen proovinud päris mitmeid väiketootjate huulepalsameid ja sageli on neil vahajas lõhn ja maitse. Elly musipulgal ei ole mingit maitset ja lõhn on suud vett jooksma panevalt mõnus segu šokolaadist ja vaarikast. Selle saadavusega on paraku kehvasti - müügil on ta Kihnu majaka suveniiripoes. Aga kes Kihnu saart külastamas on, siis seda huulepulka tasub kohe mitu tükki kaasa osta, sest toode on lihtsalt võrratu. Hind: 4 EUR.

Essence Shine On huulepulk - Shine On huulepulkasid on saadaval 12 tooni. Minul on neist olemas kaks - rahulik roosakas Rosey Glitz ja küps punane Flaming Red. Mõlemad meeldivad väga, kuid igapäevaselt leiab rohkem kasutust Rosey Glitz, mis sobib iga meigi juurde. Niisutav koostis on huultel lihtsalt ülimõnus. Hind: 2.59 EUR.

Makeup Revolution Goddess of Love highlighter - Seda südamekujulist särapuudrit olen blogis korduvalt kiitnud ja mu vaimustus temast ei näi raugevat. Imeilus toon ja hea püsivus. Toodet on topsikus väga palju, nii et jätkub vist küll igaveseks. Ma olen seda nii palju kasutanud ja highlighter ei näita kahanemise märke. Hind: 8.90 EUR.

Essence merineitsi lauvärvipalett - Essence lauvärve olen katsetanud päris palju, aga merineitsi palett on esimene, mis neist minu superlemmikute ridadesse pääseb. Kui varemproovitutele olen ette heitnud nõrka pigmenti, või pudisemist, siis see palett on Essencel lihtsalt täiuslikult välja kukkunud. Intensiivne pigment, hea hajuvus ja koostis, mis pealekandmisel ei pudise. Lisaks veel väga huvitavad värvid, millest mitu tükki on omalaadse multicolor helgiga. Uskumatult hea hinna-kvaliteedi suhe! Hind: 4.49 EUR.

Catrice Liquid Camouflage peitekreem - Toon Light Natural on piisavalt hele, et ka heledanahalisele kasutajale silmade alla märgatavalt kirkust lisada. Katab väga hästi ja püsivuse kohta samuti vaid kiidusõnad. Catrice tooted on müügil suuremates Selverites. Hind: 3.59 EUR.



Sellised head ja odavad leiud siis täna. Kas oled midagi neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment