Sunday, January 21, 2018

Käed nagu uued

Külmaga on mu käte nahk väga kuivaks läinud ja olin uue kätekreemi otsinguil, mis mitte ainult ei leevendaks karedust, vaid ka raviks. Käisin külas Natcos Nordic kontoris, kus mulle tutvustati uusi tooteid looduskosmeetika vallast ja kui oma kuivade käte muret kurtsin, andsid nad mulle kaasa Esse kreemi, mis juba peale paaripäevast kasutamist on saanud minu väga suureks lemmikuks!



Esse on üks ääretult sümpaatne bränd. Kõik nende tooted on valmistatud orgaanilistest koostisosadest, mistõttu on nad välja teeninud maineka Ecocert sertifikaadi. Tooted on vegan, cruelty free ja tooraine pärineb ausast kaubandusest, tänu millele on suudetud tõsta tuhandete Zimbabwe, Sambia, Namibia, Botswana ja Lõuna Aafrika tööliste elatustaset.

Esse tooted teeb eriliseks see, et nad kõik sisaldavad probiootikume, mis aitavad säilitada ja taasluua sõbralikku mikrofloorat nii naha sees kui peal. Esse tooted loovad nahal sobiliku keskkonna heade bakterite kasvuks ja kätekreemis on see väga oluline - käsi pesen ma ju päevas lugematu hulk kordi ning seetõttu saavad äravoolust alla lastud kõik head bakterid, kes nahal elavad. Mõni ime siis, et käte nahk kuiv oli ja hullematel päevadel lausa punetas ja kirvendas.

Juba ühekordne Essega kreemitamine suutis käte kareduse kaotada ja kui olin paari päeva jooksul käsi temaga regulaarselt sisse määrinud, märkasin väga suurt muutust paremuse poole! Tootes sisalduv marula õli toidab ja niisutab nahka ja rooibos omab vananemisvastast toimet. Kreemil on meeldiv hapukas lõhn ja ta imendub naha sisse hetkega ning ei jäta käsi libedaks. Tõega üks parimaid kätekreeme, mida oma elus proovinud olen!

Kuna tegemist on profisarjaga, siis tavapoodides seda ei müüdagi. Tallinnas saab Esse tooteid osta Natcos Nordic Kalamajas asuvast kontorist (Aadress Vana-Kalamaja 41-1.) ja Tartus V Spast. Kätekreemi hind on 19.50 EUR.

No comments:

Post a Comment