Monday, November 13, 2017

Nägu puhtaks!

Olen mitmel korral kuulnud naisi rääkimas, et meikida meeldib neile küll, aga kuna jumestust õhtul eemaldada ei viitsi, siis jätab ta meigi pigem tegemata. Kehvade meigieemaldusvahenditega on jumestuse maha võtmine tõesti paras piin, nii et saan sellest jutust täitsa aru. Õnneks on olemas ka väga häid meigieemaldajaid, mis saavad näo kiiresti puhtaks, kuid on naha ja silmade vastu leebed ja sõbralikud. The Body Shop andis mulle proovimiseks oma kummeli sarja tõhusad näopuhastustooted ja ma ei saaks rohkem rahul ollagi.


Olen The Body Shopi valikust kasutanud väga palju asju ja nende meigieemaldusvõi kuulub proovitutest kindlasti minu top 3 lemmiktoote hulka.


Olen muidu ikka vahutavaid näopesuvahendeid ostnud, sest arvasin, et nendega saab naha kõige paremini puhtaks. The Body Shopi kummeliga meigieemaldusvõi sai aga ootamatult minu väga suureks lemmikuks. Tegu on paksu rasvase võidega, mis tuleb masseerida kuivale nahale ja siis veega maha pesta. Olgugi, et toode on rasvane, on tema maha loputamine lihtne ja nahk pärast ülipehme ja niisutatud. Kuiva naha omanikud oskavad seda kindlasti hinnata, sest paljud näopesuvahendid kipuvad nahka kuivatama, nii et see lausa karjub pärast kreemi järgi. Tegu on väga tõhusa tootega - käin peale meigi maha pesemist näo alati mitsellaarveega niisutatud vatiga ka üle, et kõik meigijäägid kätte saada, aga peale meigieemaldusvõi kasutamist jääb vatt puhtaks. Soovitan väga soojalt, tõesti üks minu lemmikuid The Body Shopi tooteid! Eriti hästi peaks sobima just kuiva naha omanikele.

Toode sobib meigi eemaldamiseks nii silmadelt kui näolt. See ei aja silmi kipitama ja kuigi alguses oli kuidagi võõras rasvast võiet meigitud silmadele hõõruda, siis sai see vaevata jagu igasugustest ripsmetuššidest ja ka veekindlasti lainerist ning pärast maha loputades ei jäänud silmade ümber mingeid meigijääke.

 (Hind 16.80 EUR.)

Kummeli meigieemaldusõli on tegelikult päris sarnane toode, mis samuti sobib lisaks kogu näo puhastamisele ka silmameigi eemaldamiseks.


Kasutatakse samuti kui meigieemaldusvõid - masseeri kuivale nahale ja siis loputa. Ta sulatab kenasti lahti ka veekindlad ripsmetušid ja on silmade vastu õrn. Mul on tundlikud silmad, mis kergesti kipitama hakkavad, aga The Body Shopi õliga ei olnud mingit kipitamise muret. Näonahalt eemaldab see meigi samuti tõhusalt, kuid ei paku samasugust niisutust kui meigieemaldusvõi, nii et kuivale nahale soovitan neist pigem just võid. (Hind 17.40 EUR.)

Nende toodetega on meigi eemaldamine lausa lust ja kui need vannitoariiulil seisavad, siis pole küll enam mingit vabandust õhtune näopuhastus vahele jätta :)

No comments:

Post a Comment